Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Hvor mye tror dere kursen endres i dag?

Er det noe som tyder på at den skal endre seg noe særlig i dag?

Var en del spekulasjon på HO / tolkning om at 20/100 kanskje nå var bankers. Sjekk innlegg lenger oppe :slight_smile: Ser aksjen er opp nå og tror faktisk det kan bli noen prosent her i dag.

1 Like

Ja jeg så det, men er veldig lite håndfast å gamble penger på. Er en inne er jo selvsagt slike spekulasjoner positivt, men hadde ikke satset hus og hjem på det innlegget fra HO :smiley:

Nei, enig i det. Men det er likevel veldig positivt at de skriver i klartekst at de skal kjøre 20 med 60 eller 100 i DLBCL studien også. Jeg er enig i spekulasjonen om at de ikke ville gjort dette om 20/100 hadde mye bivirkninger. SRC meldingen blir derfor, som mange alt tror og vet, positiv.

Skulle det likevel bli motsatt tror jeg det blir veldig stygt da så mange regner med dette er i boks nå.

1 Like

Hva er HO? Hegnar? Link?

Nei … ikke gå inn der. :slight_smile: Du blir hjernevasket

2 Likes

På hvilken måte står det i klartekst? Står det ikke bare på hvilke doseringer de nå gjennomfører forsøk ift safety?

Se innlegg fra HO lenger oppe. Tidligere stod det “High dose” - dette er endret til 20mbq/kg med enten 60 eller 100 predosering. Jeg har ikke sammenlignet slidene selv, gjengir bare det som Safeinvest på HO postet.

Var litt sløv jeg…fikk ikke med meg at det var snakk om DLBC-studien…

Her er forskjellen:
q4

…og nå:

Synes nok likevel det først og fremst virker som en generell endring til tallfesting/presisering av begrepene intermediate og high siden endringen gjelder hele linja…

1 Like

Ja, jeg vil ikke legge for mye vekt på det, men det er en interessant oberservasjon :slight_smile:

Grunnen til at det er interessant er at det forteller oss at 100mg lilotomab ikke er over “metningspunktet” med predosering.
Hvis det var det ville de droppet det i DLBCL og for eks kjørt 80mg.

Ja, det er jo ikke eksakt science dette her. Ulik dosering + predosering. Mange parametere. Og så kommer i tillegg ulike sykdomsforløp, tidligere behandlinger og personlig biologi inn i bildet. Et mareritt å finne ut av! For mye predosering er ikke bra, for lite er heller ikke bra.

Personlig er jeg trygg på SRC meldingen og 20/100. Magefølelsen er god  Ikke solgt en eneste aksje siden Mars. Bare akkumulert. Ready for launch! :slight_smile:

2 Likes

Tatt rett ut av presentasjonen. Oversett og tolk :slight_smile:
Er fullstendig enig med @prophetse7en om å ikke legge lit til noe fra HO, men når man leser linker direkte til rapporter fra selskapet, er det jo reelt.
Og det fins jo noen mer seriøse skribenter på HO om Nano :slight_smile:

2 Likes

Joa…teksten er reell den, men enig med @prophetse7en i at det ikke betyr noe mer heller.[quote=“Oilimp, post:2950, topic:560”]
confirmed favourable safety profile
[/quote]

…har jo i sin ordlyd vært korrekt/reelt minst siden SRC “godkjente” 15MBq. Det tilsier ikke noe mer eller mindre med hensyn til beslutning om 100/20 slik jeg ser det.

Hæsjtægg: Partypooper :joy:

Er du inne i Nano?
Kanskje bedre å være skeptisk og bli positivt overrasket :smiley:

Jeg har vært inne i Nano siden 13kr i 2015 og det har vært min største post i snart ett år :slight_smile: Sitter med 2/3-del langsiktig og 1/3 til å gå ut og inn med.

Ja, jeg er nok litt skeptisk og heller glad i å bli positivt overrasket :smile:

2 Likes

Aha, kudos for å oppdage og kjøpe tidlig da! :+1::+1: da er du meeget pent i pluss der, selv om den jokkinga opp og ned med kursen sikkert irriterer deg like mye som meg :sweat_smile:
Har du solgt noe så du har sikret investeringa?

Frickin lol for et volum

1 Like

Ikke sant @Savepig . Er du godt lasta i Nano enda? Vært litt stille fra deg her. God helg! :smiley:

1 Like