Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Vurderer å søke skatteetaten om forskudd på skattepengene :joy::joy:

3 Likes

Jeg håper på positiv APCL melding snart så jeg kan gå inn med det i Nano :slight_smile:

3 Likes

Konkurrentnytt fra denne uka:

1 Like

De har solgt NHL forskningen sin for 25 mill $, og 25 til hvis de når fase3 hvis jeg forstår rett? Det er jo peanuts, hvis jeg ikke gikk glipp av noe.

Sånt man gjør når man ikke har så mye valg, tyder vel kanskje og på at de ikke er så veldig optimistiske.

2 Likes

… pga NANO… :slight_smile:

3 Likes

Dersom det er én storkunde i Pareto som solgte på bid og senere har kjøpt seg inn igjen er det:

a) Stor respekt for cojones
b) ekstremt lønnsomt

Edit: Det ser ikke ut som det slo helt til.

2 Likes

We are on track😀

Veldig vanskelig å ta gevinst her merker jeg. Har ståltro på selskapet og alt virker å gå på skinner. Kunne “spart” xx gevinst ved å selge på åpning og kjøpe på slutten men jeg tør rett og slett ikke. Ikke enda… :wink:

Av og til så stiger den jo utover dagen, jeg tar ikke sjansen hvertfall :sunglasses:

1 Like

Så det var en typ @lassar video om Nano på Aksjeforum på Facebook, hilarious! :joy::joy::+1:

Her er den @Nocturne

8 Likes

hahaahhaah fantastsisk men helt rett.

1 Like

:joy: :joy: :joy: :joy:

:slight_smile:

:joy:

2 Likes

Haha, kanon! @Oilimp

1 Like

Om jag ser bort fra allt som har med fundamenta å gjøre, produkter, kassa, forskning etc, så ser det tekniske meget fint ut i Nordic. Ser ut som vi kommer få en massiv rørelse på oppsidan mot 190-200kr. Meget interessant!

4 Likes

HAHAHA! Lo høyt på kontoret nå!

1 Like

First we take 200… det er egentlig bare å kjøpe Nano og sitte helt i ro. 200 kr er minimum det jeg forventer av kurs i år, og jeg tror det vil komme meget fort også… :slight_smile:

2 Likes

Hva forventer du fra Lugano?

Mens vi venter på at abstractet slippes og konferansen begynner kan vi jo lodde forventningene ihht:

  • Oppdatert data på 15/40?
  • Prel. resultater fra 20/100?
  • Annet?