Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Veldig mange. Posteren tilgjengelig 14. juni. Med så mange pasienter og tidligere guiding om lovende resultater, må jo dette bli bra?

Enten får vi en del som går inn på forventninger de neste fem børsdagene, eventuelt flere som ønsker å selge siden de hadde forventet rådata i kveld.

Det er vel rimelig å anta at dagens omsetning blir langt lavere enn morgendagens?

1 Like

“An updated dataset on 59 patients (safety) and 47 patients (efficacy) will be presented in a poster at the meeting on 15 June by Dr. Arne Kolstad”

Jeg tolker dette slik at de vil presentere 59 og 47 I Lugano.

2 Likes

Ja, de vil presentere safety for 59 og 47 for efficacy neste uke.
Abstractet som kommer nå i kveld (forhåpentligvis) vil nok vise en del mindre. Uansett veldig positivt at de har betydelig flere pasienter enn de fleste hadde trodd.

Hvorfor virker ikke lenken i børsmeldingen? Amatørmessig?

Det er nok ICML som sliter.

Det vi kan være enige om er at nå begynner tallene på antall pasienter å bli såpass at man virkelig kan begynne å ha tiltro til dem.

2 Likes

Alle Nanoaksjonærene logger på samtidig: site down. Nei, jeg tror rett og slett de ikke har lagt ut noe enda. Men det er andre abstract som burde kommet opp på den siden. Jeg får ikke opp noenting. Jaja, får sjekke igjen i kveld.

MEN,

ICML oppgir 18:00 CET.

Det er jo ikke før 19:00 norsk tid :slight_smile:

HVIS det er noe sommertid / vintertid inne i bildet - noe jeg tror.

Vi har vel per definisjon egentlig bare CET om vinteren.

https://www.timeanddate.com/time/zones/cet

1 Like

Nailed it. Dette er LANGT flere enn jeg hadde regnet med. Ser ut som det er samme oppfatning på HO og Shareville. Håper virkelig småløkene holder på aksjene nå og ikke selger for noen kroner opp. Da kan shorterne presses til å kjøpe tilbake og dekke short.

Dessvärre tror jeg noen kommer til å holde kursen nede til Lugano, jeg skjønner ikke at noen øker shorten i disse tider. Men håper jeg tar feil.

2 Likes

Ser slik ut:
https://www.google.dk/search?q=CET+now+%3F&oq=CET+now+%3F&aqs=chrome..69i57.2103j0j1&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Hmm, ser at det er mindre strenge betingelser rundt data på denne konferansen enn andre:

http://www.lymphcon.ch/icml/website/index.php/scientific-program/abstract-submission

Once an abstract has been publicly released by ICML, the embargo lifts on the full abstract data and any additional data that will be presented at the meeting even if not included in the abstract itself.

Så teoretisk kan faktisk NANO finne på å børsmelde dataene fra posteren hvilken dag som helst vil jeg tro.

1 Like

2 Likes

Det stemmer.

De kan ta med så mye de vil på morgendagens presentasjon hos Jefferies :slight_smile:

Klarte å legge ut 2x fra mobil😎

Håper disse shorterne går på en smell. De tar jo en sjanse så tett på presentasjon av nye data. Benyttet dippen i dag til å fylle på litt.

Abstractet er ute nå!

De skriver imidlertid at de tilgjengeliggjør posteren 14. juni kl. 12.00, noe som helt sikkert er veloverveid og lurt.

SUPWITDISHIT! No abstract is available for this article.

Er helt mongo i dag tydeligvis

Må kjøpes??