Hva tror folket om listingen på OBX? Er det en trigger fordi fonds etc må øke vektingen sin i NANO…eller vil dette ikke ha noe å si. Har ikke helt skjønnt den greia der.
Det har nok ikke så mye å si. Indexfondene har en såpass “lav” samlet verdi at handelen de gjør ikke vil gjøre de helt store utslagene. Det kan selvsagt være at aksjen får litt ekstra oppmerksomhet, noe som gir den litt ekstra kortsiktig trøkk, men i det store og hele faller alt på hva de leverer av forskningsresultater.
Edit: Lav samlet verdi i den forstand at det ikke utgjør så mye i et selskap som nano.
Tja, det blir vel en del friske penger som skal inn da, aldri feil det
For øvrig greit å avslutte uka med en grei dag! 2,95% opp er bedre enn minus
Noen kommenterte vist siste Funcom kom inn dit, at det hadde lite å si. Tenker det har mindre å si for Nano, men er en liten ekstra dytt opp.
Er hvertfall ikke negativt vi får se om en uke da. God helg!
Gikk ut forrige helg med snitt på 107.9(mange handler), og kjøpt tilbake i går og i dag. Samt hadde litt igjen for funcom som jeg gikk inn i da. Gøy, men tørr ikke trade for mye ut av nano nå. Har mistet mye på det før. Trikset er å skru av pcen og gå ut i sola, kanskje ta seg en øl og glemme markedet om mann klarer. ^^ God helg!
Bra trade det da! Sikret deg mer aksjer evt ølpenger tør ikke trade en eneste aksje her da. God helg!
Skjønner. Tenker nå å sitte over Lugano uansett da posten er forholdsvis liten og potensialet (og risikoen ) virker brukbar
@Nocturne jeg kommer ikke over hvor hilarious det øyeblikket på q/a er når kvåle bremser costa.
En ting man kan dra ut fra abstractet som ble lagt frem er at man har effektdata for 3 ekstra pasienter.
Dette er da en pasient i 15/40, som har partiell response. De to andre vil da være for 15/100 og her ser det ut til at man har en Complete response samt en ekstra uten effekt (enten SD eller PD).
For 15/100 sitter man igjen med 33% ORR og da samme CR. Dette viser noe av sårbarheten av å vise effektivitetsdata med såpass få pasienter.
Oooog, at man skal være bittelitt forsiktig med å skrike for mye om 100% ORR i 20/40.
Så jeg tror nok at man trenger Arm 4 Fase 2 for at dette virkelig skal begynne å svinge.
Noen her som har tenkt over faren for DLT etter adverse events?
Nei. Rett og slett pga. SRC uttalelsen. Bivirkninger vil det alltid være men jeg er nesten 100% sikker på det ikke er snakk om noen dødsfall / irreversible side effects. Predoseringshypotesen har holdt vann. Hvor godt den har holdt vet vi snart
Spent på uka som kommer nå! Under 4 døgn til vi får nyhetene (onsdag 14 klokken 13.00)
Noen planer for å selge hos folket? Vurderer å selge kanskje 1500-2000 aksjer, må se an kursutviklinga
Dumper alt på best på mandag… NOT! Nei, jeg selger nok BARE om det blir et skikkelig skrell (mer enn 10% ned). Om den derimot går 10% opp så bør en egentlig bare sitte rolig og ri bølgen…
Costa står fast på at Car-t fyller en helt annen nisje enn betalutin, mtp konkurranse.
Denne artikkelen underbygger det argumentet:
The elephant in the car-t room:
Edit:
Mer av det samme:
Denne er langt og meget informativ:
https://www.managedcaremag.com/archives/2017/5/chimeric-antigen-receptor-t-cell-therapy-next-big-thing-faces-challenges
You absolutely do rock, @Savepig takk for stadige gode linker og analyser fra deg! Uten gode linker og tips fra deg og @Nocturne hadde jeg ikke vært like trygg på Nano, og følgelig ikke så mye investert og i pluss.
Da har vi en spennende uke foran oss i Nano
Hva tror folket om kursmål utover uka, og neste uke?
Blir det gevinstsikring og midlertidig nedgang etter Lugano, eller fortsetter den opp på de gode nyhetene vi åpenbart venter oss?
Jeg tror det kommer veldig an på det som presenteres. Presenterer de gode data, er det som forventet og da blir det nok en liten tur ned til 90-tallet igjen. Er tross alt biotek. Presenterer de ekstremt gode data og muligens dosevalg på 20/100, tror jeg kursen vil eksplodere før den generelle gevinstsikringen.
Ja kan gå litt begge veier kortsiktig. Men, for de av oss som er long, er det viktige at de har godt nytt og er on track. Det er jeg 99,9% sikker på.
(Fårikkelovav @Evilfreud å være 100% )