Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Ja, det er vel rimelig å anta at det er snakk om 2015. Jeg tolker abstractet som at det vil foreligge gode effektdata i posteren som kommer om en ukes tid.

2 Likes

Folkens! Er vi HELT sikre på at vi får resultater fra 20/100 med i posteren? Ser det nevnes både her, på HO og Shareville. Vil bare være sikker. Sånn i tilfelle det bare er en antakelse… :slight_smile:

Jeg tolker det i hvert fall slik (se bilde tre innlegg over). Abstractet sier at en høyere lilotomab predosering kan gi pasientene en høyere, og potensielt mer effektiv, dose av Betalutin. Evalueringen er pågående og oppdaterte safety/efficiacy-resultater vil offentliggjøres på konferansen.

Så får det bli opp til deg å vurdere om høyere lilotomab-predosering betyr høyere enn 40, men ikke så høyt som 100? Og om en høyere, og potensielt mer effektiv dose Betalutin, betyr høyere enn 15, men lavere enn 20. :wink:

1 Like

Jeg er rimelig sikker på at vi får ihvertfall på de 3 første pasientene som ga grunnlaget for at SRC rådet til å gå til fase 2 med 20/100

Ikke flere altså? Da håper jeg at du blir positivt overrasket. :slight_smile:

Godt svar - hva tenker du om det @Savepig skrev? Ifht. at noen mener vi får 7 pasienter i dette grunnlaget? 3 er kanskje statistisk litt lite til at det er verdt å si noe om?

Safety, efficacy eller begge?

De 3 jeg nevnte her har jeg da troen på begge.

Så kan det jo være mulig at vi får safety på flere enn de tre!

Edit:

Men hva faen vet jeg lenger, lenge siden jeg har gjettet mye rett tbh. :stuck_out_tongue: Jeg sitter nå her og holder bagen min.

3 Likes

Jeg tipper, ut ifra tidslinjen siden oppstart og anbefaling fra SRC:

• 7-10 safety
  • 3-5 efficiacy

Notis: Jeg har egentlig ikke annet enn antakelser å støtte meg på. Samt det relativt store grunnlaget av pasienter.

2019! :tada: :innocent: :sunglasses:

1 Like

Om de kun kommer med data for 3 bør de i det minste sammenfalle godt med ORR/CR for
20/40 :wink:

Godt poeng. Om de i tillegg går for 20/100 i Paradigme bør de melde dette kort tid etter Lugano så får kursen en dobbel-boost :slight_smile: Men de må vel behandle ferdig de pasientene i ARM IV først, før de bestemmer seg?

Helt ærlig tror jeg dosevalg ikke kommer før sent i august tidligst.

“evaluation is ongoing and updated safety/efficacy results will be reported at the meeting.”

Ble ikke abstractet levert i februar, altså før SRC hadde gitt NANO tilbakemelding på anbefaling om dosevalg? I så fall vil jeg tro at det forklarer den forsiktige formuleringen i samme setning. :slight_smile:

1 Like

Hva tenker dere om følgende resonement:
Dosevalgmeldingen kommer i oktober.
På bakgrunn av SRC meldingen nå i mai - så ble nye pasienter tatt inn i studien og de trenger minst 3 mnd behandling. Dermed nye data i september + tid til å sammenligne, ta valget osv… Da ser vi fort oktober måned før valgt dosering er offisielt meldt og kan tippe at oppstart av paradigme skjer like etterpå. Rekrutering bør ikkje bli noe problem, ref radium-podcast ep18 med LC i studio.
2018 blir uansett et særs spennende år for oss alle!

Oslo (TDN Finans): Golden Ocean og Nordic Nanovector blir inkludert i OBX-indeksen i andre halvår 2017 fra 16. juni 2017, ifølge en melding fra Oslo Børs fredag.
En ny melding med eksakt antall aksjer for hvert av selskapene i OBX vil bli publisert før kl.12:00 den 15. juni.

3 Likes

Fra Spyflua på Shareville:

1 Like

Hvorfor har de nedjustert kursmålet sitt med 10 kr?

1 Like

Skrivefeil

2 Likes

TA ser i det store og hele bra ut med tanke på hovedindikatorer og volumbalanse:

4 Likes