Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Jeg tror du nettopp så bunnen :slight_smile:

nevnte vel Oslo “SellonNews” Børs i går… merkelig opplegg altså

Kan jo begynne å lure på hva de som selger på dette nivået tenker med.
Selskapet er definitivt on track (foran til og med). Får vi greie bra resultater med 20/100 neste onsdag så blir jeg veldig overrasket om vi ikke får en fin boost.

Dette er drevet av spekulanter. Det må de få lov til. Vi har alle vår strategi, og all ære til dem om de klarer å tjene penger på den måten. Det klarer ikke jeg. Sitter derfor long. :rocket:

5 Likes

Helt klart. Dette er noe som har skjedd gjentatte ganger før.
De som har stoploss samt de som blir nervøse og kaster kortene sitter med skjegget i postkassen når kursen er på samme nivå igjen etter noen timer.

1 Like

Så jo nitrist ut på kjøpersiden i dag tidlig, men litt mer stabilt nå.

I det store og hele veldig lite dramatisk, det var slett ikke mye stoploss som ble utløst på 100.

Tenke du på i Nano eller generelt?

For Nordnet tilbyr shorting. Du må bare ha shortavtale og kredittavtale med dem.

Missforstod deg. Du mener at jeg/du/vi ikke kan låne ut aksjene våre til short?

Sånn er det jo hos de fleste. Hos Pareto er det en pool med aksjer du får låne fra.

Hmm, så Pirato støtter shorting? Bare å holde seg unna de da. :smiling_imp:

Solgte meg ut av NANO med gevinst, men usikker på hvor jeg kan finne ny inngang. Kanskje i morgen … eller i dag? Usikker :slight_smile:

Så er ikke 100 et spesielt viktig nivå heller da? Annet enn psykologisk kanskje. Støtten er ikke før nede på 96 såvidt jeg ser. Vet ikke om denne skal testes, kan i tilfelle ikke forstår hvorfor. Den bør heller prøve å bryte motstand på 114 nå med alle godsakene som kommer om 1 uke.

Nei, av og til skjønner jeg meg ikke på børs. Mulig det er shorten som øker enda mer i dag?

2 Likes

100 er et såpass spesifikt rundt tall at jeg ser på det som vesentlig. :slight_smile:

1 Like

Fin podcast om dere ønsker å forstå/friske opp i hvordan kliniske studier fungere i de forskjellige fasene - Radium Ep. 19 :slight_smile:

1 Like

Hørte på denne litt tidligere i dag og stusset litt på det Einarsson sier der. Han snakker om doseeskalering for å teste safety i fase 1 og så sier han fra 8:30-8:40:

“…og noen ganger, sånn som hos Nordic Nanovector, så når du et punkt hvor bivirkningene begynner å bli så plagsomme at du ikke vil ha det og går litt ned igjen”.

Det siste Nano har meldt er jo at de har økt til 20/100, ikke gått ned igjen? Nå skal jo ikke egentlig Einarsson vite mer om dette enn oss andre, men… litt rar formulering syntes jeg…

Mener nok ned fra 20/40 til 15/40.

1 Like

99%sikkert en forsnakkelse av Einarsson.

Han har ved flere anledninger trukket frem NANOs beslutning høsten 2015 som meget god. Han sikter nok til den nå også.

Altså “et skritt tilbake for å teste høyere predosering”

2 Likes

Gode poenger fra dere @sparkonge og @Oilimp. Tror dere har rett i dette. Ingen tvil i hvert fall om at Einarsson er litt sleivete i uttalelsene sine innimellom, men det gjør det jo litt artig å høre på ham også da :wink:

De har vel teaset med at høyere predosering tillater høyere dose av Betalutin, her senest fra abstractet av 07.06:

Ja, men bekymringen min knyttet seg til delen om at de skulle ha valgt å gå ned igjen fra 20 til 15 etter testingen som nå er utført på 20/100 og som vi venter og lurer på resultatene av. @sparkonge har nok imidlertid helt rett i at det er beslutningen fra 2015 Einarsson tenker på i utsagnet.

1 Like