De har nok definitivt efficacy data på minst 3 pasienter fra 20/100 ja, så dette burde det være mulig å presentere.
På q1 opplyste jo også Rojkjaer om at “higher predose does not reduce the uptake og Betalutin in the tumor” (fritt fra hukommelsen".
Det er en viktig grunn til at jeg tror på gode data fra 20/100.
Ja. Jeg har også troen på at 20/100 kommer til å gi svært gode resultater. Spørsmålet er om vi får noe data fra det nå på Lugano.
Skummelt? Tja, worst case fall tilbake til 83 - eller 75. Best case - test av 96 som jeg skrev lenger oppe, bounce opp og fullført OHS med potensial opp mot 145. Det kan gå j… fort når det først kommer
Jeg liker bare dollartrynet uansett jeg da.
Det kommer til slutt!
Hehe…jeg er jo litt worst case i tankegangen da… Sier på ingen måte at jeg synes dette er sannsynlig, men dersom premisset er skuffende presentasjon så tror jeg ikke støttenivåer på 80-90 er verdt mye lenger. Se på Pcib og Trvx og hvordan de falt uten egentlig å presentere dårlige resultater… borti 30% på begge vel…
Skulle Nano falle 30% på gode nyheter, så må det være århundrets kjøpsmulighet! Da selger jeg bilen og låner opp alt jeg kan
Premisset var skuffelse!!! Tror du kan beholde bilen hvis det er good news
Aha. Men Nano selv har jo sagt gjentatte ganger at de har mer utfyllende data i Lugano, og alt går bra osv-hvorfor skulle vi da få dårlig nytt?
Fordi det kan være et misforhold mellom hva Nano anser som bra og hva markedet anser som bra. Det er tross alt ikke gitt at utfyllende data betyr optimale data eller at all on track betyr garanti for 20/100. De har vel vært klare på at de mener å være on track ift å få produkt på markedet uansett 15 eller 20 dosering. Ut i fra det så har de jo sine ord i behold kan man hevde, men jeg tror markedet “krever” 20/100.
Det er det som er så frustrende, at markedet “krever” ting av Nano. Det er ikke som om de kan detaljstyre når pasientene blir innrullert og når de får resultatene…
Noen som skal ringe inn på Conference call i morgen?
Jeg ringer inn på Conference Call. Kan ikke skade, interessant å høre hva de har å si
Antar du gir et sammendrag her inne? ( eller i innsidetråden).
Ja, skal prøve å ta notater og gi sammendrag. Må notere, har hukommelse som en overkokt gullfisk Det de presenterer der skulle komme på nettsiden til Nano, men det kan jo komme noe annet snadder
Jeg ringer inn. (med mindre det oppstår noe uforutsett).
De legges ut i opptak på hjemmesiden også.
Bra @sparkonge og @Oilimp - tror ikke jeg får ringt inn fra jobb men kommer til å kaste meg over presentasjonen så fort den foreligger.
@sparkonge - mener du opptak som i webcast fra konferansen?
Hva tror dere denne telefonkonferansen dreier seg om? Vurderer å snøre på meg joggeskoa
Oppdatering til markedet. Er ikke så uvanlig.
Okay, takk
Sikkert oppdatering om 100% crr og oppkjøpstilbud, 4000 pr aksje
(sa jeg det høyt?)