Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Står jo at de skal komme med oppdaterte data!!:rocket::moneybag::champagne:

2 Likes

Og jeg som trodde de skulle oppdatere om total pengenød og konkurs emmisjon til 10kr aksjen! med 10milliarder nye aksjer!

2 Likes

Opptak som i lydopptak fra conference call.

1 Like

Grublet litt mer jeg @Kmsteen.

Jeg tenker at når de fikk klarsignal til 20/100 så ga de vel hver eneste pasient som meldte seg til behandlingen denne dosen, ikke 15/40. De visste jo godt at tidslinjen var veldig stram.

Isåfall bør de absolutt ha 20/100 pasienter tidlig i “køen”. Hvertfall 3.

1 Like

Ja, det er definitivt et poeng.
Samtidig så kan vel dette med at det rekrutteres fra færre sentre (slik jeg har forstått det) under fase 1 spille inn. Man vil da kunne ha en situasjon hvor man fikk inn pasienter til sentre som ikke var del av fase 1 studiet, men kun med i fase 2 delen, hvor da pasienten har fått 15/40 i stedet for 20/100.

Jeg blir litt skuffet om de ikke presenterer noe fra 20/100, men ønsker at folk er forberedt på at det faktisk er en mulighet for at det ikke kommer, og at man da må se det positive i at de har et såpass godt datagrunnlag fra 15/40. Å oppnå Breaktrough designation vil nok være enda nærmere jo bedre datagrunnlaget blir.

2 Likes

Småpent volum i dag og UBS/MLI er kloke. Kjøper i etapper og lar kursen stabilisere seg. Er spent på de neste timene.

Tenk at nå er dagen her som jeg har lengtet etter.
Nano skal til Lugano, og jeg er så glad.
Du kan tro Nano skal kurere lymfekrefter,
så la oss svinge flagget og rope høyt hurra! :tada:

9 Likes

UBS Limited med straks 65k i nettokjøp.
Kan være inndekking av short, eventuelt bare posisjonering før morgendagen.

Har tenkt på det gjennom dagen. De har hatt noen sånne dager tidligere i juni også.

Satt opp et worst case-scenario (som jeg ikke tror på) at de kom til å dumpe 20-30k av disse for å trigge SL for å handle inn mer til en lavere pris. :joy:

De handler i små volum og klarer å holde prisen relativt konstant. Smart handlet.

UBS har bare netto solgt i juni. De begynte å kjøpe litt i går og masse i dag.

Mon tro hva de har på lur?

2 Likes

Du har rett, jeg blandet sammen med INT og stort volum tidligere i juni.

Pen liten oppgang i dag, spent på hva morgendagen bringer! Jeg går offensivt ut og tipper 20% opp imorra :grin::+1:

3 Likes

Da er kursen akkurat på ATH. Jeg tar gjerne 20% i morgen altså. Blir vanskelig å konsentrere seg på jobben i morgen

2 Likes

og når jeg nå kom til å tenke på de som sitter short også med muligheter for ei lita shortsqueeze i morgen på toppen av nye data… da blir det plutselig vanskelig å få sove også :smiley:

2 Likes

LOL!

Siste setningen i siste radium podcast.

Elisabeth: “Ja, siste episode før sommeren er 15. juni”.

Jonas: “Da… Tror jeg vi har noen spennende ting å snakke om”

5 Likes

Hvis jeg treffer innertier med TA’en min skal vi nå opp mot 145. Det var velykket test av 98 og 20-dagers SMA. Kombinert med strålende effektdata tror jeg noen og enhver ikke skal bli overrasket om shorten må dekkes i morgen.

Jeg sier ikke at vi ser 145 alt i morgen, men rent teknisk skal vi nå få en retrace høyere enn ATH (skal oppdatere det tekniske bildet senere).

3 Likes

Tror på 119/13% som topp ila morgendagen.

2 Likes

Jeg prøver meg på en slags oppsummering av mine tanker rundt morgendagen. I morgen publiserer NANO forskningen sin for det siste halvåret. Her skal de hovedsaklig legge frem efficacy-data for den hittil største grenen (arm 1, fase 2) i de kliniske forsøkene sine med 15/40-dosering. Positive nyheter her tror jeg allerede er forventet og godt bakt inn i dagens pris (utgjør kanskje ~85 kroner). Det som gjør at prisen er høyere nå (~105 i dag, og sikkert enda høyere i morgen før publisering), er en forventning/gamble på at de også presenterer data for en nyere gren (arm 4, kohort 2, fase 2) i de kliniske forsøkene sine hvor de har brukt en mye høyere dosering (20/100-dosering) og at disse er positive. Dersom publiseringen kun gir gode nyheter om 15/40, men ikke noe om 20/100, tror jeg aksjen kan gå ned til ~85 på kort sikt. Dersom man får dårlige nyheter om 20/100 (dårlig safety f.eks.), tror jeg aksjen kan overreagere helt ned til ~65. Dersom man får gode nyheter om 20/100 tror jeg aksjen lett kan gå opp til over ~145 på sikt. Dersom man får dårlige nyheter om 15/40 (f.eks. dårligere effektivitetsdata enn tidligere), er det nesten ingen grenser for hvor lavt den kan gå. Dette er mine tanker om alternativene. Hva tenker dere?

2 Likes