Dårlig safety på 20/100 er tilnærmet 100% utelukket ref. SRC.
Etter emisjonen på 115 var kursen godt på vei oppover inntil forskningsdirektør Jostein Dahle solgte en liten del av sin beholdning. Kursen fikk et betydelig fall med påfølgende nervøsitet og hvileskjær. At det shortes slik at kursen holdes nede er irriterende for en som holder fast om beholdningen.
Uten stuntet til forskningssjefen tror jeg kursen ville lagt rundt 200 i mai, og med påfølgende meldinger og forventningene til i morgen rundt 220, med godt nytt hadde vi kanskje sett 260… men slik ble det ikke.
Som dere andre er jeg spent på morgendagen, ved gode resultater (som jeg tror det blir) tar kursen av. Er jeg for optimistisk som tror vi ser 150-160?
Det tror jeg.
Blir særdeles overrasket om vi går over ATH. Da skal 20/100 gi 100%CR.
Enig med @sparkonge. Det er urealistisk å forvente en kursøkning på 25-30%. Da selger i allefall jeg alt. Et slikt rykk vil enten bety shortinndekning kombinert med ekstremt mange tradere, eller CR på 100%. Siden CR på 100% vil være statistisk umulig basert på hva vi har sett fra de andre forsøksarmene, velger jeg å tro på følgende scenario:
Kursen får et nytt løft mot forrige topp frem mot conference call (108-110-113). Mulig den også tester støtten på 102-103 intradag - men heller tvilsomt før conference call.
Så - når resultatene slippes får vi et løft. Dette fordi jeg tror a). de presentere 20/100 data på 3 pasienter, og b). det er ingen safety issues på disse dataene og c). dataene viser bedre efficacy enn 15/40.
Som @Bullishproof skriver vil jeg også tro en sluttkurs en del under ATH, men over emisjonskurs.
Ventetiden har vært veldig lang for veldig mange. Man skal ikke undervurdere fristelsen til å sikre kortsiktig gevinst. Man skal heller ikke undervurdere kraften i nesten 1 mill. aksjer som ligger short og med tap ifht. dagens kurs.
Lykke til, uansett hvordan det går
Spørsmålet er jo også hvor mye oppeside som allerede er priset inn. Jeg spår sell on news imorgen, med mindre det er sedvanlig gode nyheter.
100% CR er absolutt ikke statistisk umulig, det er heller motsatt ved små populasjoner. (3 pasienter)
Si at 20/100 i realiteten gir 50% CR. Det er veldig enkelt å kaste “mynt” tre ganger etterhverandere.
Det gir selvsagt at disse tre pasientene ogsp kan vise 0% CR selvom behandlingen egentlig gir 50% CR. (“kron” tre ganger etterhverandre)
Fuck all mulig å vite hvor kursen går i morgen.
Jeg tror at for at kursen virkelig skal begynne å stige så må en eller annen storfisk ønske seg inn så alvorlig at man ser det igjen på topp 20 listen.
Kan absolutt gå begge veier i morgen. Er litt bekymret for at markedet har urealistiske forventninger til mengden data og effekt ved 20/100 og at dette kan ha negativ effekt på kursen. Samtidig syns jeg det er betryggende at hele posteren offentliggjøres og at de gjennomfører en conference call i forbindelse med offentliggjøring av posteren. Forhåpentligvis hindrer dette en PCIB-lignende hendelse. Mcap på selskapet er allerede rimelig høy, så jeg tror det vil kreves meget gode data for at de skal kunne føre til et større byks oppover.
Ordla meg ikke helt riktig der, men sannsynligheten for 100% CR anser jeg som liten, men ikke umulig nei…
Posteren kommer 12:00 norsk tid? Etterfulgt av conference call 13:00?
NANO brukte jo CET som norsk tid ifm. abstractet.
Posteren og callen er klokken 14.
1PM CET er kl 14:00 norsk tid
Det er i hvertfall feil.
@sparkonge ??
1 PM CET er klokken 14 i Oslo i følge Google
“1:00 PM Wednesday, in Central European Time is
2:00 PM Wednesday, in Oslo”
Kan du evt. peke meg mot en kilde som sier noe annet?
Jada, jeg vet at det er én time forskyvning. Poenget mitt er at NANO har blandet dette tidligere.
De sier forøvrig at posteren kommer 12:00. Så det blir 12:00 eller 13:00.
Ok,
Newsweb meldingen bruker 1PM CET (Central european time)
http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=429481
Meldingen du bruker som kilde sier 1PM CEST (central European SUMMER time)
Der har vi årsaken.
Hva som viser seg å stemme er litt mer usikkert når de blander sånn
CEST er en time senere enn CET, regnestykke blir vel ikke så vanskelig?
Problemet er hva man skal forholde seg til enn så lenge NANO har kommunisert CET (børsmelding) og CEST (Kilden til Sparkonge)
Det er 13:00 for conference call. Det er jeg 100% sikker på. De oppdatere hjemmesiden pga misforståelser.
Spørsmålet er når posteren kommer. Jeg tror 12:00 Norsk tid ettersom NANO lenge har ment norsk tid med “CET”.
CEST – Central European Summer Time (Daylight Saving Time)