Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Ringte Tone nå. Det er klokken 13:00 NORSK tid.

Edit: så børsmeldingen er feil.

3 Likes

Spurte du om posteren?

Nei, men tar for gitt at det også er kl. 13 siden de har operert med like tidspunkter for call og poster i børsmeldingen.

1 Like

De har jo ikke det.

potejto potato. Nå vet vi. Det er i dag. 13.00 NORSK tid :slight_smile: Lykke til alle sammen! :slight_smile:

I børsmeldingen så gjør de det jo: http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=429481

"The call is scheduled for Wednesday, 14 June 2017 at 1 pm CET. "

“he conference call presentation will be available at www.nordicnanovector.com
in the section: Investor Relations/Reports and Presentation/Presentation/2017
from 1 pm CET on 14 June 2017.”

Jeg forholder meg til børsmeldingen ettersom dette er den formelle informasjonskanalen til markedet. Har du bommet her så må de sende ut en presiseringsmelding.

@Superandreas

Nå blander du mye.

Det er GIGANTISK forskjell på den medisinske posteren og presentasjon Costa vil bruke under conference call.

Hvis du hadde lest bildene mine lenger opp hadde du sett at posteren vil legges ut i annen mappe på hjemmesiden osv.

@sparkonge

Jeg har aldri ment å snakke om posteren fra Lugano. Den er jeg helt enig i at de sier blir publisert “12:00pm CET on 14 June.”

MEN 12:00pm CET er klokken 13:00 norsk tid!

Alt skjer samtidig klokken 13:00 i dag. Ferdig prutta

1 Like

“poster?”

Uansett, den som lever får se.

Posteren kommer nok før conference call. Hvorfor tror du de opererte med henholdvis 12 CET og 13 CET? :slight_smile:

De opererer med 12 CET og 13 CEST (mer S-en = sommertid)…

12 CET = 13:00 Oslo tid
13 CEST = 13:00 Oslo tid

1 Like

De opererte jo med 13:00 CET i børsmeldingen du akkurat har snakket så mye om!!!

Jeg ville definitivt tatt en sjekk på hjemmesiden kl 12.00.
Det er jo naturlig at posteren kommer noe før, slik at man kan være forberedt til å stille spørsmål under CC`en.

1 Like

Helt enig.

Posteren kommer 12:00. Det anser jeg som meget sikkert.

Vi får vente å se :slight_smile:. vi vet fasit om kun kort tid uansett om det er 12 eller 13.

…men kommunikasjonen fra NANO mtp tidspunkter er lite imponerende.

Der er vi enig :+1:

1 Like

Hadde et møte i dag tidlig og hadde salg på 108,50 før åpning. Ser ut til st den traff bra. Usikker på om jeg skal inn før posterslipp.

1 Like

Støtte 100 kr (20 dagers SMA). Motstand 105.50 og 109.

Jeg sitter rolig :slight_smile:

Det gir ikke mening å snakke om CET når datoen er 14. juni. Da gjelder sommertid i Norge og alle andre land i Europa som bruker CEST. Dette er et norsk selskap, og i tillegg er Sveits i CEST, så da vil jeg tro de ikke vet forskjellen på CET/CEST. Klokkeslettet (lokaltiden) er hva som er viktig her, altså kl. 13 for posteren og konferansekallet, så vidt jeg har skjønt.