Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Føler med de av dere som kjenner på denne nedgangen!

1 Like

Tester 50-dagers snitt igjen. Ryker denne er 200-dagers nede på 83.

Krysser fingrene for at den holder og at vi får en rekyl opp i morgen :wink:

3 Likes

td:

Oslo (TDN Finans):Nordic Nanovector er svært fornøyd med de oppdaterte resultatene fra LYMRIT 37-01 fase 1/2-studien presentert onsdag, og understreker at de er konsistent med resultatene annonsert i forbindelse med ASH i desember.

Det sier finansdirektør Tone Kvåle i Nordic Nanovector til TDN Finans onsdag.

-Vi er svært fornøyd med resultatene, som er konsistente i forhold til forrige måling. Vi ønsker også å fremheve de lovende resultatene for FL-pasientene, med en ORR på 70 prosent og en CR på 27 prosent, sier Kvåle.

Hun understreker at resultatet publisert i dag onsdag er sammenlignbart med resultatene publisert i forbindelse med Annual American Society of Hematology (ASH) i desember 2016, hvor pasientene viste en fullstendig responsrate (CR-rate) på 29 prosent.

Kvåle opplyser videre at resultatene som ble presentert i desember i fjor og i dag er basert på ulike doser og kombinasjoner av lilotomab og Betalutin.

TDN Finans, +47 21 95 60 70

3 Likes

Blir ikke overrasket om det kommer innsidekjøp etter denne dippen.

Spørsmålet er om det er lov ettersom noe av dataene er holdt igjen. Annerledes etter ASH.

1 Like

Kanskje forskningsjefen skal handle igjen :smiley:

3 Likes

Hva er årsaken til at de ikke viser effektdata for 20/100 mbq isolert? Er det fordi dataene er svake, og de velger i stedet å vise total respons?

Synes det er veldig merkelig at de ikke kommenterer dette, eller viser noe fra 20… Det er nok også årsaken til fallet i dag. Det var fryktet i forkant at hvis 20-dataene var svake ville vi få en dipp, men det er litt irriterende at vi ikke får vi noen flere detaljer om dette.

Det er vel ikke noe data som er holdt igjen? Det var noen pasienter fra 20/100 inkludert i det som ble fremlagt, så de har nok tatt med alle som var mulig å ta med på cut-off 6.mai.

Samtidig så vil det alltids være noe etterslep på informasjonen markedet sitter med kontra hva ledelsen sitter med.

Delvis enig, men samtidig så vil man ha en populasjon som er såpass lav at det vil gi ekstreme utslag som vil være uheldig.

I mine øyne ville det vært bedre å ekskludere alle fra 20/100 og heller påpekt nettopp det jeg skriver ovenfor.

2 Likes

Men tidligere har de vist effektdata for 3 pasienter med 20/40, med response rate på 100%? Hvorfor viser de da ikke tall idag, når de har 10+ pasienter.

Jeg tror det statistisk vil virke både useriøst og insignifikant å vise dette isolert på en konferanse som Lugano. Det er jo forskere som skal høre på, og hvis de ser tall på 3 pasienter tror jeg de bare vil le :slight_smile:

Jeg tror nok de har blitt striktere på dette etter at Lisa kom inn i selskapet.
Men det er klart at det byr på frustrasjon at man ikke kan se isolerte data for fase 2 nå. Samtidig er det positivt at de selekterte på FL og fremhevet at det er nettopp dette som er målgruppen deres.

1 Like

Jeg er enig i det du sier @Kmsteen men med tanke på at de skal velge mellom 15 og 20 mbq for paradigme, er det ganske relevant for markedet å vite hva effekten på de ulike doseringene er.

Uansett, totalt begynner det å bli et godt pasientgrunnlag, og de har virkelig bevist at Betalutin fungerer.

1 Like

Helt klart. Det blir rotete å mixe de sammen uten å fortelle noe mer.

Hva sier dette deg?

Jeg valgte jo å selge meg ut i dag tidlig og er sånn sett greit happy, føler med dere andre. Jeg tror imidlertid dette er sunt. Et insane volum og mange av dem som har vært utålmodig en stund er nå ute. Etter i dag vil maaange aksjer ha skiftet hender, noe som utgjør en god del av de drøyt 50% som er utenfor topp 20 (satser på at få, om noen, i topp 20 har solgt seg ut.).

Nå går vi nok inn i en sommer med sidelengs utvikling før den nye reisen starter mot Paradigme og desember (shortinndekking kommer kanskje, sammen med dem som vil selge for beskatnigens skyld).

Kommer den ned mot 80 - trouble/double, hvis ikke ha tålmodighet.

Jeg kommer kanskje til å gå inn igjen, men vurderer å gå inn med 25% av porteføljen og handle meg oppover på høsten.

skulle ønske jeg var like oppgående som deg :slight_smile:

Hvis kursen fortsettes å jobbes ned, med de gode nyhetene vi har fått, må jeg seriøst vurdere å ta lån på nytt og kjøpe mer aksjer! :slight_smile:
Sitter ellers rolig med de jeg har. Skulle selvsagt solgt på 105-110 og kjøpt tilbake under 90, men til forskjell fra en del skruer på HO så kan jeg ikke backtrade… :joy:

1 Like

Har sittet i møter hele dagen, så ikke rukket å følge med. Om vi lander over 90 etter det syke volumet, så har treet blitt ristet skikkelig ut for alle som er lei eller nervøse. Ekstremtriggeren PARADIGME dosevalg er neste.

3 Likes