Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Jeg ville begynt å handle nå, om jeg skulle inn :slight_smile:

1 Like

Så fort det foreligger melding i APCL skal det kjøpes Nanoaksjer til den store gullmedaljen! I mellomtiden kan den bare falle mer for min del… Hvem hadde trodd vi skulle ned 50% fra ATH. Det er helt sprøtt.

3 Likes

Man biter vel bare negler om man tror det er risiko for å tape penger? Jeg anser den risikoen i Nano som lik 0. Altså at jeg - på den tiden det vil ta før Paradigme er avsluttet, ikke kommer til å få pengene tilbake i Nano, eller sitte med en solid gevinst. Det er en av grunnene til at jeg ikke har solgt noe på vei ned. Her er det bare snakk om å kjøpe :slight_smile:

Sikkert lurt å diversifisere, men så blir gevinsten desto mindre når en aksje har rally opp… :wink:

(For all del, kommer nok til å diversifisere mer jeg også… når jeg blir rik :slight_smile: )

2 Likes

Vel, jeg må si jeg beundrer veldig de på shareville som har mange aksjer på portisen og likevel klarer å opprettholde veldig høy vekst, da er jo risk/gain veldig pen.

1 Like

Bryter bunnlinja aner jeg ikke hvor vi skal

Magefølelsen min tilsier at vi kommer til å vandre skjevt nedover langs den bunnlinja i ferien, hvis ikke er det jo 50 neste. Men da snakker vi i tilfelle om ren utbombing.

2 Likes

Er det ingen triggere som kan komme i juli?

Opstart af kliniske forsøg, H2 er startet. Men afholdelse af ferie i juli/august gør vel at det er urealistisk.

1 Like

Ingen meldte eller annonserte. Man kan håpe på partneravtale eller bud. Men sjangsen er vel ca 0.

1 Like

Krakker helt. Men nærmer seg mitt target på 68.50. Får se om den holder!

Venter inn mer cash å handle for, kommer nok ikke før imorra. Men da er kursen A: Med min flaks, gått opp mange kr?
B: Gått litt mer ned, så jeg får Nano på superdupertilbud?
C: Ca det samme når jeg fyller opp, så fortsetter den ned etterpå?
Min track record tilsier A eller C :joy:

1 Like

Hadde kjørt taktikk som mange her kjører. Kjøp litt imorgen. Vent noen dager, kjøp mer om den faller videre. Vent litt til kjøp mer om den faller videre.

Da får du snittet ned og om bunnen ikke er nådd får du snittet enda mer ned.

1 Like

Det er ganske drøyt å se aksjen ned 5% hver eneste dag - uten en eneste nyhet.

Særdeles spesielt, og det er vanskelig å ikke bli noe forbannet, men det er bare å stå i det.

Vi må vel nærme oss punktet der siste optimist har blitt pessimist?

1 Like

er det nå det er gunstig å flytte aksjene fra zero til aksjekonto for dermed å måtte betale mindre skatt? har planer om å flytte alt til den nye aksjesparekontoen senere i år. noen synspunkter? faren er vel at aksjen stikker før jeg får handlet de tilbake

Fordelen er jo at du faktisk eier aksjene som står på aksjekontoen. Når de står på Zero er det pr deff nordnet som eier dem.

Du får jo flytte aksjane dine i september skattefritt?

Nei, du må selge dem på Zero og kjøpe dem på aksjekonto.

1 Like

Ikke så dumt å spre det over noen dager kanskje, spesielt kurshistorikken nå den siste tiden.
Jeg har hatt en tendens til å kjøpe det jeg skal kjøpe for samme dag, det har av og til vist seg å være lurt, men av og til ikke. Nå er nok ditt forslag noe å tenke på. :slight_smile:

Jeg har gjort samme feilen felre ganger i funcom, bare for å bomme på bunn når jeg kjøper eller selge for tidlig når jeg selger.

Alltid fordel med litt tørt krutt liggende.

1 Like