Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

De sier jo at det kommer info på 20/100 saken i desember. Er det som er neste info jeg venter på. Jeg har ikke troa på at det blir partneravtale mellom nå og desember. Fordi Nano kjører løpet helt ut alene ( som vil begyt MYE cash om de lykkes).

Costa har vel dresser verdt mer enn hva han kjøpte aksjer for.

Du sa 80,- etter at det ble kjent, men før innsidekjøpet. Derfor jeg trakk det frem.

Tror ikke spesielt på partneravtale selv, selvom big pharma kanskje ser muligheten for et skambud.
(ja, jeg vet det er 2% sannsynlig, men de får utvilsomt mye for pengene pdd.)

Haha!

Ja, og det blir ikke akkurat etterforskning om NANO slipper en positiv melding nå.

Hadde vært noe annet hvis han kjøpte 20 000 aksjer.

Ja så kanskje var grunnen til at han kjøpte nå at det ville være stille fremover og kursen hadde justert seg etter lugano.

De har sluppet all info, så helt legitimt å handle. Stuerent å greit, burde være flere selskaper som gjorde det slik.

Det er jo god sannsynlighet for at de har søkt eller søker på BTD nå, og sannsynligheten er stor for at de får den innvilget, mtp konkurrenter som har fått det innvilget med dårligere resultater enn Nano har med Betalutin på 15/40. Det vil nok være en sterk kursdriver.

Så er det jo flere ting de forsker på, alene og i samarbeid med andre selskaper.
Nyheter derfra kan komme når som helst mellom nå og (fyll inn svar?) desember?
Ingenting som er sikkert, men at vi vil få noe kursdrivende nyheter før november-desember har jeg god tro på.
Den som venter får se :smiley:

Jeg tror også det er plankekjøring å få den godkjent. Men jeg tror ikke de har søkt enda og jeg tror de venter på 20/100 før de søker.

Det er mulig ja, har tatt fram tålmodighetshatten her :grin:
Edit: Nano har nok ganske mye data for 20/100 nå i sommer, både safety og efficiacy.

Søknaden til FDA må inneholde dose og effektdata, så det blir nok ikke søknad på 20/100 med det første. Men hvis de har sendt inn søknad er det mest sannsynlig med de siste dataene fra Lugano. Da kan vi vel regne med å få melding om dette i august/september, da en søknad besvares innen 60 dager, slik jeg har forstått det.

Tingen er.

Klarer du 20% fortjeneste på investeringen din pr år. ligger du godt over snittet. Klarer du 30% er du sansynligvis i top80%.

Så har man et 3-5års perspektiv på Nano ( 5år er kanskje å dra det litt langt men det går fint).

Så vil man sansynligvis se kurser som er 2-5x kanskje opp mot 7-8X dagens kurs. Forutsett at de lykkes. Siden de kjører hele løpet selv uten partner vil det ta lengre tid før kapitalisering, men kapitaliseringen skal teoretisk bli MYE MYE bedre.

Nano passer best i skuffen. Øk på dippene. nyt livet og vent på payday.

2 Likes

Takk for et godt innlegg @Evilfreud .

Jeg tror det er lurt å ha akkurat dette i bakhodet hele tiden, så man selvsagt diskutere det kortsiktige underveis!

Fun og Nano er på mange måter like. Lange løp. Men muligheter for trade underveis. Den som er tålmodig blir ofte belønnet til slutt. ( og i Nano er det en veldig god kjøpsmulighet på vei nå).

Tenker helt likt som deg. Jeg har et snitt på 85, og ser dette kun som en fin sjanse til å snitte laaangt ned. :slight_smile:

Well hello there spread i sluttauksjonen:

1 Like

Denne begynner jeg bli litt giret på kjenner jeg. Forventer en kortsiktig rekyl rundt bunn av den fallende trendkanalen.

Jeg kjenner ikke caset fundamentalt, men reint teknisk begynner det å friste med posisjonering, for en rekyl i det korte bildet. Target 82kr. Her er den mye volum motstand + 200 dagers.
På lengre sikt ser det ut for at det er mer å gå på, på nedsiden.

  • Brudd og etablering under 200 dagers
  • Dødskryss 20 gjennom 50.
  • Fall på høyt volum

Neste støtte blir vel i området rundt 60kr.

Fallet i dag var på høyt volum, gikk nok en del SLèr ved brudd ned gjennom 75.

Er det noen som har gjort noen vurdering på sannsynligheten, for mange dobling av nano med et par års perspektiv? Hva er realistisk kursutvikling om ting går etter planen her?

Har sett ganske mange regnestykker på en kurs på 500 kr ved suksess med Betalutin i 3FL, så jobber de jo på 2 og 1 linje også, i tillegg til andre studier.

1 Like

Ser ar shorten er økt fra 2% til 2,17%

2 Likes

Jeg fikk forresten mail om at Dnb har tatt ut Nano av porteføljen sin i går, men På Hegnar står det at de tok ut Nordic Semiconductor til fordel for B2 Holding. Vet ikke hva som er rett, fikk ingen pressemelding på Nordnet om Nano hvertfall.

Er en del nordnettere som har fått nok, en eller annen som bruker ESO/SEB laster jevnt og trutt.