Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Du burde holdt igjen til neste uke… Triggerene står i kø fremover.

Gratulerer Nano eiere. Jeg ble fintet ut på 59 kroner eller noe. Kjedelig for meg. Men gratulerer! :wink:

8 Likes

Jeg sitter, kunne gjort noen fine trader på 6x og kjøpt igjen på 5x
Men jeg har tapt like mye penger eller mer på slike forsøk.
Jeg tippet kurs på HO på 4xinngangskurs, altså 112kr til Jul.
Det var et noe urealistisk tips, men st vi er der Q1 eller Q2 -17 er jeg ganske så sikker på, hvis det ikke plutselig er noe som feiler.

Inngang 53 (første inngang 40), snittet opp på 68, og sitter helt rolig. Håper den faller litt så jeg får kjøpt mer… har anbefalt aksjen til venner og familie, men advart om risiko og at det er et binært case. En venn og et familiemedlem skal nå gjøre sine første kjøp :slight_smile:

Anbefale venner og familie å kjøpe aksjer i et binært case er farlige greier… Bedre å la være :slight_smile:

5 Likes

Jeg fikk tre kompiser til å gå inn på 16. :slight_smile:

4 Likes

Tenker de er fornøyde nå! :grinning:
Det vil sansynligvis være en god inngang også nå, selv om det virker dyrt.

LINK virket dyr på 100, den gikk rett videre så lett som en plett.

1 Like

Jeg synes LINK fortsatt er dyr 10 MNOK minus i Q3 verdsettes til 1.8 milliarder.

1 Like

Anbefale venner og familie å kjøpe aksjer i et binært case er farlige greier… Bedre å la være :slight_smile:

Som sagt, jeg pleier ikke anbefale aksjer til venner og familie men jeg har ståltro på dette caset og det er langt frem til 2019. Jeg ser foreløpig ingen skyer i hotisonten. Det eneste må være dårlige resultater i ARM 4 men de sier jo selv de forventer bedre effekt - de som har greie på det. De går uansett ikke inn med store summer såvidt jeg vet :slight_smile:

1 Like

Det ville jeg aldri aldri gjort!

Jeg kan fortelle venner og familie hva jeg sitter i selv men aldri noen anbefalinger!

1 Like

Jeg har sluttet å si hva jeg sitter i også. Unntaket er de vennene som også driver med aksjer og som skjønner risiko. Grunnen er at risikoen i de aksjene jeg sitter i ofte er ekstremt høy. Og folk som ikke skjønner det kan/bør/må ikke handle dem.

5 Likes

Dessuten kjøpe denne nå etter den ekstreme oppgangen er helt generelt et dårlig lodd!

Hadde aldri anbefalt venner eller familie å kjøpe spesifikke aksjer. Veldig kjipt å anbefale noe som de så tar stort tap i. Da deler jeg heller av mitt eget overskudd om jeg vil at de skal ha mer penger : )

2 Likes

Jeg har vel ikke anbefalt direkte, men har snakket såpass mye om Nano at to stk nå har valgt å gå inn. Jeg har informert om risiko og binært case. Dette er voksne mennesker og ansvarlig for sin egen økonomi, jeg har til og med sagt i klartekst at du må anse pengene som tapt når du innvesterer, så slipper du å miste nattesøvnen… men går det som jeg håper og tror, tror jeg de vil takke meg.

Cagey: jeg kom meg inn på 40 og 50 tallet. Ja, den har gått mye, jeg har over 50% gevinst, men jeg tror den skal gå mye mer… :slight_smile:

2 Likes

Mohahahahaha!

Er det nå en skal gevinstsikre?

1 Like

Begynner å få litt høydeskrekk nå, og tror det er flere som tenker likt. Skal dette virkelig holde frem til Q3 på onsdag?

Ser for øvrig at det er NTF, NON og PAS som dominerer kjøpersiden i dag. Ligger flere større aktører høyere opp på selgersiden.

2 Likes

Galskap… skulle likt å satt en FEIT short her nå…

1 Like

Værsegod Cagey. Minner bare om Algeta… :slight_smile:

1 Like