Ikke f… om jeg selger en aksje!
Men jeg skal absolutt ikke råde noen til å følge meg.
Jeg satt fra 28 og ned, tradet ikke på 60 tallet, nå sitter jeg. Dom jeg skrev på tippetråden på HO: 4xinngang=112kr innen 24/12. Nå lurer jeg virkelig…
Posten i Funcom kostet meg 2,6x posten i Nano. Nå er Nano mer verdt enn Funcom!
Dette får bli himmel eller helvete.
Har ikke lyst å selge jeg heller. Om den går ned til 70 igjen, så skal kursen over minst 200-300 ved suksess. Nå diskuteres det også hvorvidt Betalutin kan ta over dagens førstelinjebehandling, og da tror jeg ikke vi helt forstår verdiene her.
Kan virke som at tendensen i USA smitter over til Norge. Der prises gjerne potensielle biotech selskap til vanvittige verdier mye tidligere enn det vi har sett her i Norge. Tror Algeta har fungert som en bekreftelse på hva vi nordmenn kan få til, og nå er det generelt en større tro i markedet. Derav får den effekten vi ser i Nano nå.
Og med suksessen til Algeta vi også en helt ny kommersiell tenkning rundt dette i norge. Grunnforskning i internasjonal toppklasse har vi hatt i årtier, nå kommer det inn investorpenger til dette.
Se f.eks Oslo Cancer Cluster
Hadde jeg stått på utsiden hadde jeg også tenkt aksjen nå
var dyr. Jeg ville sett på grafen og tenkt den var overkjøpt og overhypet. Jeg
ville klødd meg i hodet av en stigning på over 540% - fra 12 kr til 90 kr.
Hadde jeg ikke satt meg inn i caset hadde jeg tenkt dette var et luftslott som
kom til å sprekke any minute. Jeg ville vurdert å shorte aksjen.
Men heldigivis for meg har jeg satt meg grundig inn i caset,
vurdert risikoen tilstrekkelig og investert det jeg har råd til å tape. Nano
utgjør når ca. 30% av portoføljen, overvekten er fremdeles Funcom og resten er
Biotech og Weifa, men på sikt skal alle midler inn i Nano tror jeg J
Jepp, short på topp idag med 5x hadde allerede gitt 30%!
Hva hadde 5 ganger gearing fra bunnen gitt?
En tidlig pensjonist-tilværelse?
Jeg skal være enig i at aksjen er overkjøpt. Det skrev jeg i går på HO. RSI er skyhøy. At det kommer en korreksjon her er det ingen tvil om, og at den etablerer seg over 90 på første forsøk skrev jeg også i går at jeg hadde mine tvil om. Den har gått ca. 25% på 3 dager og da er det naturlig folk sikrer gevinst.
Men se litt lenger enn nesetippen, så er denne toppen lik toppen på 55, på 68, og 76. Alle disse føk som smør når RSI kom litt ned…
Det vil komme en korreksjon ja, men jeg tror at det er så mye forventninger fremover, at den vil holde seg oppe til etter ASH.
En ny faktor nå er at dette har blitt en hype-aksje på shareville. I hele høst ble veksten holdt stabil av at Deutsche og Barclays kjøpte jevnt og tritt på dippene, nå er det kommet en mengde småsparere til som kjøper som bare det. Man ser i feeden på shareville nå at aktiviteten minner om frenzyen som var på Fingerprint da den var på det heteste.
Nå kommer Q3 og ASH som kommer til å være en tour de force hva gjelder fase 1/2.
@Nocturne, det er nesten sjokkerende hvordan du traff på den traden din altså.
Morsomt hvordan man kan manipulere trendkanaler akkurat hvordan man vil med å tulle med logaritmisk, periode, unbroken, osv.
Jepp, enig i det Jeg fikk kjøpt litt mer i dag på 85.50 - ganske nær bunn det også (jf. det jeg skrev på HO i Hugoli sin tråd). Jeg synes Nano oppfører seg veldig eksemplarisk rent teknisk, det eneste er uforutsigbart ifht. hvor fort den går oppover når det først går opp. Som du ser var OHS formasjonen tatt ut for lenge siden, men aksjen fortsatte langt over target.
Mao. er det ikke lurt å trade denne, selv om jeg har vært heldig to ganger, prøver jeg meg ikke flere ganger.
Nå er det akkumulere som gjelder
Pushet inn siste lønning og fikk 300 aksjer til på 85 i dag
Kjøpte selv 300 til nå på 88,50. Nå venter jeg til etter ASH og tall fra ARM 4 før jeg evt. kjøper mer…
Tenk for en trigger tall fra 20mbq kommer til å kunne være.
Interessant poeng fra Merlin på HO i kveld, som jeg absolutt virker logisk:
hvorfor arm 1 og arm 4 nå har nøyaktig samme dosering
Så vidt jeg kan bedømme et svært godt tegn. DET BØR, ikke overraskende, BETY AT NANO HAR FUNNET ET ENDEPUNKT MAN ER FORNØYD MED!
Her er to relevante plansjer, den første fra presentasjonen denne uken, mens den andre er fra Q1 etter AACR16 i våres.
Slå dette sammen med SRC sine uttalelser, så vet man at det er god sannsynlighet for at tallene som skal presenteres på ASH om et par uker er enten gode, eller veldig gode:
After a planned review of the interim safety data from the Phase 1 and 2 parts of Arm 1 of Lymrit 37-01, based on 15 patients with relapsed/refractory FL treated with 15 MBq/kg Betalutin® and pre-dosed with 40 mg lilotomab*, the SRC concluded the following:
• The regimen of 15 MBq/kg Betalutin® administered after pre-dosing with 40 mg lilotomab is safe and the safety profile observed to date supports a possible dose escalation of Betalutin®
• The efficacy profile is promising compared to other candidates in development, particularly with regard to complete responses
• The limited safety data available to date from the first cohort of three patients in Arm 4 (receiving 15 MBq/kg Betalutin® and pre-dosed with 100mg/m2 lilotomab**) is encouraging and appears to show that an increase in pre-dosing with lilotomab improves the safety profile of Betalutin®
• Safety and dosimetry data from Arm 4 should confirm if and to what level the doses of Betalutin® and lilotomab in Phase 2 can be increased to further improve the risk/benefit profile seen so far.
Nordic Nanovector ASA (OSE: NANO) announces that the independent Safety Review Committee (SRC) for the ongoing Lymrit 37-01 clinical trial of Betalutin® in relapsed/refractory NHL, has recommended escalating the dose of Betalutin® in Arm 4 from 15 MBq/kg to 20 MBq/kg following pre-dosing with 100 mg/m2 lilotomab. Recruitment of 3 patients into Arm 4 to receive this new higher dosing regimen is now underway. The SRC also concluded that Arm 3 should be discontinued.
The SRC recommendation for advancing Arm 4 was based on safety data demonstrating that pre-dosing with 100 mg/m2 lilotomab prior to Betalutin® reduces bone marrow toxicity as a result of lower absorbed radiation dose to this tissue. In addition, available dosimetry data from Arm 4 showed that higher pre-dosing does not prevent therapeutically relevant amounts of Betalutin® being taken up into the tumours.
Update on dose escalation in Arm 1/Phase 2
The SRC has also agreed that the company can change the treatment regimen used in Arm 1/Phase 2 to match that used in Arm 4. The dose of Betalutin® specified in Phase 2 will be increased from 15 MBq/kg to 20 MBq/kg pending review of the safety data from the first 3 patients treated in Arm 4 with 20 MBq/kg.
Escalation to the new higher dosing regimen in Arm 1/Phase 2 will also require the approval of a protocol amendment by the European regulators. The planned amendment will allow for additional patients to be enrolled into Arm 1/Phase 2, which is expected to contribute to building a more robust safety database, particularly with data from patients receiving the new higher dosing regimen.
Det har jo ligget i kortene ganske lenge mener nå jeg da, at predosering+20mbq/kg Betalutin har vært målet for paradigme hele tiden.
Det jeg er mest redd for er bivirkningene. Håper det ikke er noe nytt som oppdages vedrørende det. Resultatene tror jeg blir veldig bra med denne dosen
Hvorfor postet ingen den nye analysen fra ABG? Jeg skjønte ikke helt hvorfor den skjøt fra 55 til 90, og har ikke fulgt med på alle postene på HO. Men jeg legger ved de viktigste punktene for de som ikke har fått det med seg.
Kursmål: 90kr
- SRC og samarbeid om bredere produkt pipeline
- Konkurransesituasjonen bedret pga svake data hos konkurrenter. Leder løpet for 3. linje FL
- Ser nye data som understøtter bedre sikkerhet og effektivitet
- Økt sannsynlighet for partnere ifm kombinasjonsbehandling
- Hhv 50 og 40% sannsynlighet for godkjennelse av Betalutin for 3. og 2. linje behandling
Videre synes jeg dette er et viktig utdrag:
“We believe Betalutin™ already has the best
efficacy and side effect profile and a higher dose with higher efficacy potentially propels Betalutin™ into even earlier use, perhaps even 1st line usage or as part of a combination treatment in 1st line treatment”
Hvis de mener det er 50% og 40% sjanse for godkjennelse så er kursmålet temmelig lavt.
Helt enig @Savepig. Jeg har prøvd å kalkulere hva mcap bør være med ulike p/e og ulike markedsandeler… til og med om de bare klarer å ta 10% av markedet og man legger en p/e på 10 til grunn (tilsvarende selskap har gjerne en p/e på opp til 100), så blir pris per aksje litt over 2000 kr. Jeg tror analytikerne er redde for å gå ut med slike tall i fare for å a). lure kunder inn i aksjer som er binære og med stort utfallsrom og b). virke useriøse… jeg får litt hakeslipp selv og klarer liksom ikke tro på mine egne beregninger