Kanskje de brukte litt av feriepengene?
150-160.000 er jo en del penger, men de tjener nok rimelig bra.
Lønna finner du i årsrapporten 
Interessant funn på HO:
Her nevnes NANO som en key player sammen med alle de andre store aktørene i oppsummeringen.
Hele rapporten blir vel lagt ut i August en gang.
Litt merkelig da de enda ikke har noe produkt å selge, men jeg tipper dette er et ledd i markedsføringsstrategien til Costa & Co.
Sier jo sitt når de anses å være blant de ledende før de har kommersialisert produktet…
Dette føyer seg vel inn i rekken av indisier som tilsier at Betalutin kommer til å ta STORE markedsandeler.
Markedsføringsstrategien til Costa & co. ser for meg ut til å være å drive frem et produkt som er så bra at det markedsfører seg selv.
At NANO nevnes som en key-player i en rapport som dette er vel en bekreftelse på nettop dette.
Time will show.
Liker optimismen i de siste innleggene her og kursutviklingen også
Kjøpte selv de siste aksjene på 69ish da jeg antok at de som mente at den skulle ned på 50-tallet tok feil. Høsten blir ekstremt spennende for oss 
Her snakker vi om en aksje som både aksjonærer, gjerdesittere, bajsere og markedet generelt venter i spenning på nyheter om-vil tro den neste større positive nyhet vil sende denne opp på mer spennende nivåer ja 
Ingenting markedsfører seg selv i biotekbransjen. De har mange hindre å overkomme, men det kan virke som de er på god vei. Capital Markets Day 2015 har godt stoff om hvordan de ser for seg dette med belønning til behandlere, sertifisering av klinikker som kan gi Betalutin (“Betalutin centers”).
Heldigvis har ledelsen gjort dette før og vet hva som fungerer.
Fin dag å være all in i Nano
Har et langsiktig mål da (ca 1,5-2 år fram i tid) men likevel bra å se tallene stige

Når pasienter regelrett står i kø for å få behandling, er ikke dette kun et resultat av aggressiv markedsføring fra NANO sin side. Dette med at de ikke trenger å markedsføre seg er selvsagt satt på spissen. Mitt poeng var bare at Betalutin later til å være et så suverent produkt, at markedsføringen i stor grad skjer ved hjelp av oppsiktsvekkende resultater. En sprøyte, ingen innleggelse og på toppen av dette en virkningsgrad som er helt der oppe!
Pasientene står i kø på grunn av at Betalutin er gratis og de står i kø på de senterne som er en del av studien.
Jeg skjønner at du setter det litt på spissen. Det kan jeg og. Hvis vi overfører den tanken til ledelsen, og de nå begynner å slappe av fordi produktet er så knall. Skipper litt på konferanser, sparer på å belønne legene, kjører ikke opplæring i ARC. Hva tenker du hadde skjedd da?
Det er en stor jobb igjen, og jeg mener at hvis ikke ledelsen kan slappe av, så burde ikke vi gjøre det heller.
Hvor leser man at pasientene står i kø?
Er jo ikke som om det er tusenvis som behandles… strengt tatt godt under 50. Og er man syk/døende uten fungerende behandling så tar man alt man kan få tak på som muligens kan hjelpe.
Du tror vel ikke dey det bare er å stille seg i kø hvis man er syk, som å stå i kø for det nyeste xbox-spillet? Det er dine kreftleger som søker deg inn på medisinske forsøk, og da vil jeg tro de velger de studiene som det er mest tro på? Ref Costa, they are litterarily lining up at the cites. Altså pasientene ventet den fredagen på å få startet med Betalutin, derfor kom børsmelding fredag kveld. Nano sa selv at pasienter og deres leger presset på for å få være med.
Skrivefeil eller? Sist jeg sjekket hadde de ikke startet fase to for å andrelinje for Betalutin?
“Betalutin® is currently in phase 2 clinical development for the treatment of third and second line NHL.”
https://www.forskningsradet.no/prosjektbanken/#!/project/256790/no
De starter vel pivotal phase 2 Paradigme nå før jul en gang, men er det ikke skrivefeil så er de lengre enn vi vet ja 

Jeg kom til å tenke på denne
Det har alltid vært planlagt å gå rett i Fase 2 med Betalutin + Rituximab.
Oppstart dette halvåret 
Det er vel ingenting som tyder på at Nano skal prøve ut B/R i Paradigme og gjøre den til en pivotal fase for både 3FL og 2FL. Selskapet har aldri guidet på dette og det finnes vel ingen klinisk data på kombinasjonen av B/R.
Et annet spørsmål som kommer opp er hvordan de kan vite at de ikke har noen innvirkning på hverandres toksisitet, ettersom vi ikke har noen kliniske data på komboen?
For meg virker spekulasjonene til Merlin som relativt virkelighetsfjern.
Nano har vel data på komboen Betalutin-Rituximab, da de har kjørt den kombinasjonen? Eller tar jeg helt feil?
Og angående hva de planlegger for Paradigme og evt søknad om BTD, så har de vel sagt selv at de holder kortene tett til brystet så langt de kan, mtp konkurrenter.
Tiden vil vise hva de planlegger, de sier alt er i rute og “looks very good” så det blir nok en spennende tid framover for oss som er så heldige å ha handlet aksjer