Fint om @pdx følger med på Aksjespesialisten sine innlegg her fremover! Dersom innleggene antar i nærheten av samme form som på HO vil forumet være tjent med at admin gir noen innspill og vink m.m. til hvordan bidra her på tekinvestor!
Alle skal kunne delta, men så mye udokumentert synsing og svada som dette nicket har kommet med på HO er ikke konstruktivt. Det er bare med på å ødelegge og minske verdien av et forum.
Jeg kommer ikke til å kommentere innlegg fra Aksjespesialisten utover dette, om ikke form legges på Tekinvestor-nivå.
Ellers helt enig med @Duogdu
Ser det opprettes flere NANO tråder her, vi har vel nok med de to vi har.
Tror ingen av de faste her ønsker å ta opp trenden fra HO (som vi er blitt skånet for til nå) og raksjonene lar ikke vente på seg. Dette går det vel an å gjøre noe med @pdx
Det sier alle, men det er nesten umulig å ikke la seg bli revet med av tøvet… dessverre. Får han spillerom så er TI’s nanoforum på HOnivå.
Vær så snill, fjern Aksjespesialisten fra Tekinvestor. Ikke la ham ødelegge dette forumet også.
Enig. Jeg melder meg ut om @Aksjespesialist får lov til å bringe lavmålet fra HO inn hit.
Har ikke vært inne HO på år og dag, så vet ikke hvordan aksjespesialisten har oppført seg der.
Men det må være lov å stille kritiske spørsmål mot Nano også, så lenge det er kjøtt på bena med kilder så ser jeg ingen grunn for at det ikke skal være lov. Er bare fint å bli mer opplyst mot caset.
Når det er sagt er jeg godt investert i Nano og har stor tro på selskapet, og håper den fine diskusjonen som har vært her på forumet forsetter.
Vel, for oss som har lest Nanotrådene på HO vet vi at Aksjespesialist er en som har snakket negativt om aksjen i lang, lang tid, og det - som det nevnes lenger over her - uten noe som helst substans. Dersom vedkommende mener Nano skal ned er det fint med en begrunnelse, men disse uteblir ofte på HO i hvertfall. Så får vi se om det samme skjer her.
Merket at Gunnar fra HO som baisset Funcom var innom forumet her for en stund tilbake men har vært stille fra ham både her og på HO på en stund 
Er bare å rapportere med fast hånd, spamming og HO-takter hører ikke hjemme her. Akkurat som enkelte som “debatterer” på HO.
Kritiske spørsmål og å være negativ til et selskap må jo absolutt være lov, men da med litt kjøtt på beina som du sier. Greit å se flere synspunkter og utfordre det man mener av og til, så man ikke blir for ukritisk og frelst 

Helt enig
Når man ha investert hinsides all fornuft er det greit at noen kommer med kritiske spørsmål som kanskje gjør at en tar til fornuften 
Tenker du på min eller din investering?
jeg er hardt investert ja, pga stor tro på de. Og da ser jeg på det som en gyllen mulighet til å tjene mye
men går det ikke så bra så tåler jeg det, bortsett fra masse frustrasjon (og en garasje bygd av snø eller noe 
)
Jeg tenker nok på min egen investering i NANO
Kunne gjort mye med dagens verdi, men tenker å vente to år til så jeg kan leve på renta resten av livet
Ja, biter jeg i det sure eplet så la gå 
Stemmer ja, du har mye mer aksjer enn meg
er president i korttidsminneforeningen, har hukommelse som en overkokt gullfisk
satser på å få betalt huslånet og kjøpt en grei feriebolig i Spania om 2-3 år, da er jeg meget fornøyd med Nano 
men skulle det “bare” doble seg fra dagens kurs så ville det også hjelpe 
Hadde kursen doblet seg hadde blodtrykket vært adskillig lavere ja!
Men det passer fint å ta gevinst i 2020,da har mye av hva jeg har lyst å kjøpe kommet ut på markedet! Får krysse fingrene fremover for både NANO og Targo! 
Fordelen din er jo at du har god gevinst selv om kursen går ned 50%. Flertallet her er jo i tap med dagens kurs.
Helt sant, mye enklere for meg å sitte i ro selv om aksjen stuper 50% eller mer kontra de som kjøpte JD aksjene på 114!
Burde laget sånn oversikt over snittkursen til folk. Tror flertallet nok er ganske røde på dagens kurs.
Snittet mitt er ca. 40 
Ja, det kunne vært interessant å sett 
Passer fint inn i porteføljetråden, men klart det gir en nyttig kontekst.
Men det må jo også hva man definerer som snitt. Jeg har forstått at det ikke blir riktig å kalle min utregnede kostpris per aksje etter realisert gevinst for snitt.