Hei alle alle sammen, her var det mange pene lave snitt 
Ny her som tenker å se an aktivitetsnivået og kvaliteten på NANO trådene den neste tiden. Temmelig lei av baisselandet på HO, og håper moderator ordner opp raskt hvis noen prøver seg på meningsløse utspill uten substans her i gården. Liker motsetninger, men det må inneholde noe mer enn et lavt kursmål.
Ung mann, Oslo, lite peil på aksjer, men holdt på i noen år med OK avkastning i en verden som som bare har gått opp, opp og opp (skal mye til å tape penger da) siden 2008. Så det blir spennende å se når ting snart begynner å falle, og hvor stygt det blir. Aksjer som NANO bør vel lide temmelig heftig om ikke eksemplariske kliniske data eller oppkjøp trumfer i tide.
Hva angår NANO fattet jeg interesse i fjor vinter og sånn sett kommet for sent til moroa mellom 10-20 NOK hvor flere av dere hoppet på toget. Derfor har jeg etter flere kjøp før Lugano fått et snitt på 90 som ikke er særlig pent p.t., men sover godt. Selv da jeg nesten var syv siffer i minus på det verste for noen uker siden, så har jeg så stor tro på NANO kortsiktig og langsiktig, at det bare var å vente seg igjennom 60 talls duppen.
Paradigme med 20/100 føler jeg større sannsynlighet for enn 15/40, ellers hadde de avblåst 20/100 fase 2 nå.
B/R oppstart fase 2 er jo virkelig karamellen i det lange løp med gjenåpning av CD20.
Humalutin med den menneskelige komponenten blir også svært spennende å følge, men dette er langt fram i tid. Pengene og hvem som backer selskapet er jo den store forskjellen fra Algeta.
Og med glimrende ledelse og meget gode ansettelser i det siste så ser dette, enn så lenge, meget bra ut. Kommer nok mange dupper til og jeg kommer til å trade på en del av dem så lenge long caset er inntakt, for da har jeg ikke lenger en fødsel å hanskes med som jeg måtte den 14. juni