Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Må si jeg er imponert av snittet til folk her inne. Snuste selv på aksjen når den var på 14 men hadde dessverre ikke midler tilgjengelig den gang.

Har nå kjøpt meg inn på 72 med en all for liten post, hadde planer å få mer på nivåene rundt 70/80 når jeg hadde fått gevinst på ett Funcom salg etter x-box launch, men det ser dessverre ikke ut til at jeg får mer i Nano på nivåer under 80.
Planen videre er å hente noe mer i Nano på ok nivåer når Funcom forhåpentligvis har steget noen prosenter.

Ellers har jeg som sagt stor tro på selskapet og videre utvikling :rocket::chart_with_upwards_trend:

1 Like

Noe sånt tenker jeg, three drive patteren.

2 Likes

@Biotec ser flere i Funcom her på forumet hadde den planen :wink: Nå har jo Funcom begynt å røre på seg, og tror det blir et lite rally før 16.08. Men som du sier, at du får Nano under 80 kr tviler jeg litt på nå. Synes aksjen har vært bra de siste ukene. Opp fra lave nivåer og etablert seg i ny range. Får vi brudd på 86 blir det fort noen kroner til opp :blush:

3 Likes

Håper bruddet opp over 86 lar vente på seg til Funcom rallyet er ferdig.

Ønsker alle her god fortjeneste, men jeg håper Nanorally kommer på mandag :grin: evt dobbelt så rått rally etter 16/8 :wink::+1:
Edit: kan forsåvidt vente til 16, er ikke så lenge til. Så får flere her med seg den forventede oppgangen hvis og når den kommer :+1:

3 Likes

Vil oppfordre til å være deleksponert for begge deler, ikke all inn i 1. Da kan du miste 2 oppganger med å ha nerver å hoppe i mellom =P

Generelt smart ja. Jeg har dog vært all in i Nano siden mars tror jeg, sover veldig godt om natta med det :smiley:
Men så har jeg tydeligvis tålmodighet og mye is i magen når jeg har troa på noe. :+1:

3 Likes

Inn i mai/juni i fjor på ca 24 i snitt.

Opp eller ned, jeg sitter godt med mine aksjer til produkter finnes på markedet eller selskapet er solgt :blush:

2 Likes

Jeg startet med en minipott på 24 før fallet, kjøpte en god del på fallet ned til 12 og gikk all in (trodde jeg) juli-16 med samlet snitt på 24. Har økt på 90-104 + flyttet fra zero Snitt er nok 30-35ish.

2 Likes

Skulle virkelig ønske jeg begynte med aksjer januar -16 istedet for januar -17! :grin:

3 Likes

Du er ikke alene om å ønske at NANO ble oppdaget liiitt tidligere… :smiley:

1 Like

Det kan se ut som motstanden rundt 86 kan brytes i dag, og da er neste motstand rundt 95 nivået

3 Likes

Skulle likt å se litt mer guff på omsetningen, men det kan jo komme en ketschupeffekt.

Det ser veldig potent ut spør du meg. Enig med @FreddyG - motstanden bryter nok i dag eller ila. uken og da blir det kort vei opp til 90-tallet :slight_smile:

2 Likes

Ørkenvandringen kan vel sies å være over nå. Nå er vi fremme ved Oasen og skal nyte livet, i hvert fall en periode fremover. :tropical_drink:

2 Likes

Ser ut som de med forståelse for det tekniske har rett, og den har brutt motstand og er på vei opp. Og blå prosenter er bestandig bra, selv om man er inne langsiktig er det alltid bra å se at det går rett vei :slight_smile:
Men framover har vi jo en god del snadder i vente mtp nyheter, det er tross alt bare 4 mnd til desember! :slight_smile:
Litt av det vi venter på, fyll inn mer de som har-dette er fra hukommelsen :joy: :

-Innvilgelse Breakthrough Therapy Designation (hvis de får det)
-Oppstart Paradigme
-20/100 resultater
-Oppstart Betalutin/Rituximab
-DLBCL (?)

Er nok flere ting i pipeline for 2017, pluss x-faktoren, andre nyheter som ikke er “på kalenderen”. Det er nok for tidlig for oppkjøpstilbud ettersom jeg forstår hvertfall, men en partneravtale er vel ikke umulig, men kanskje for tidlig for det og?
Uansett en spennende tid for Nano-aksjonærer!
Fyll gjerne inn, og rett på det jeg evt har skrevet feil! :slight_smile:

2 Likes

Pent lite rykk nå ja!

1 Like

RT 87.50 - går rette vei dette ja @Oilimp :slight_smile:

2 Likes

Kjøpte litt til på 86,3, skal ut med dette på 95, eventuelt om vi havner under 83 igjen.

Tviler sterkt på at vi skal under 83 igjen (men har tatt feil før). Det jeg ser for meg er at det nå etableres en ny (høyere) tradingrange. 86 blir støttenivået, og muligens 93.50 eller 95 blir toppen i rangen. Så vil den ligge her og marinere til det kommer noen saftige nyheter :thumbsup:

1 Like