Tror ikke det selv heller. Derfor er eventuelt utgang på denne traden under 83. Resten blir jeg sittende med uavhengig.
Akkurat gjennom 200MA?
Yessir! Lenge siden aksjen var over 20, 50 og 200 dagers snitt. De som venter på billig inngang i Nano begynner å få dårlig tid nå vil jeg tro. Kan ikke se for meg at den kommer ned under 80 blank igjen nå… 
RSI 65 nå, tre ganger i 2017 har aksjen reagert ned når den passerer 70 i RSI.
Vi touchet såvidt over 89kr som har fibonacci 0,382 retractment.
Tror du ikke den vil stige uansett mot q2?
Det tro jeg, kan fort gå over 100 før q2.
Sitter og ser på rsi jeg og.
Dead cat bounce?
Neida, ser bra ut i Nano for tiden ^^
Mulig det men går den for fort mot 100 kommer jeg nok til å se på å trade litt. Klok av skade. Vil heller at kursen beveger seg forsiktig opp enn at mange kortsiktige kommer inn og skaper forventningsrally. Vi vet hvordan det endte sist 
Hva ble shortene satt på? Må jo begynne å svi etterhvert…
Her kan du se på historikk og samkjøre med kursen disse datoene
Husk at shortene blir som regel satt 2 dager før det oppdaters i SSR.
F.eks. Shorter idag, så er frist på å raportere innen imorgen og så dukker det opp i SSR på onsdag
(Om eg har forstått dette riktig)
Link: https://ssr.finanstilsynet.no/Home/Details/NO0010597883
Settes eller stenges shorten idag må den meldes imorgen og vil være synlig etter 1530 imorgen.
Men kan shorten settes, meldes og vises SAMME dag, hvis man for eks. setter og melder på formiddagen?
Tror ingen ønsker å vise noe før de må 
Fint med oppgang fra bunn. Men fytti, hvis den nå igjen kræsjer fra rsi 70, da er det faen meg 53 neste. Trenger å tangere 105-110 for å bryte den nedgående trenden.
Satser på noen saftige nyheter som dytter videre opp mot (og over) ATH da 

Litt vanskelig å finne noe snitt hos de som er short da de først dukker opp når de runder ca 250` aksjer netto short, men både Numeric Investors LLC og Marshall Wace LLP økte shorten en del nede på bunnivået mellom 70-75, så det kan nok være at de sitter i minus per dags dato.
Uansett så tror jeg som nevnt tidligere ikke på noe shortinndekking i særlig grad nå.
FF kaller vel tilbake aksjer før generalforsamlingen, så dette kan man vel følge med på til våren eventuelt.
På samme måte som at man ikke kan bruke RSI som en indikator alene, kan man heller ikke si noe om hvor langt opp vi skal nå da volumet uteblir. Det er egentlig volumet som bekymrer meg mest. Men håper det kommer nå ila. uken og at bruddet i går ikke var falskt 
Jeg har forstått det sånn at Folketrygdfondet må i følge vedtektene deres kalle tilbake alle shortede aksjer før ALLE Q-rapporter etc, altså nå neste før 23 august? Eller tar jeg feil der?
Ja, det er nok feil etter det jeg har lest.
De bruker visstnok å tilbakekalle utlånte aksjer før generalforsamling, men ikke ellers.
Gir heller ingen mening å tilbakekalle aksjen før kvartalsrapporter, men før en generalforsamling så gir det betydelig mer mening i form av stemmerettighet.