Jeg antar det, bare for å understreke.
100% sikker kan man ikke være
Jeg er ikke godt kjent med de to indikatorene jeg har føyd til her, men de synes å korellere med det vi har snakket om at ingen har gjort vesentlige kjøp siden emisjonen:

Idiotisk store utslag i kursen…

Edit:
LOL for en omsetning, 55.000 12:45
Hva tror dere? Blir det en selloff i morgen etter at det ikke er noen nyheter på presentasjonen, eller er den rolige oppgangen vi ser avventende inn mot Q2?
Personlig tror jeg ikke det er bygd opp en hype omt Wedbush-presentasjonen.
Merkelig hvis det er hype nå.
Alltid hype i en pump n dump
Akkurat nå ser jeg omtrent bare bort fra kursen i nano, er bare tøys og tull alt sammen. 2% opp på 85.000 aksjer omsatt…
Tror ingen forventer noe fra i morgen, ei heller q2. Men at mange begynner å posisjonerer seg nå, det tror jeg vi får se. Og sammenligner vi med høsten i fjor, så var det heller ikke store forventninger, men vi alle vet jo hvordan det gikk med en nyhetsflow uten like, der kursen gikk mange hundre prosent. Jeg mener risikoen med å stå utenfor er større enn å være inne. En positiv nyhet, så går nok denne fra mange som sitter å avventer.
Ja, det er helt tullete hvor lite som skal til. Det er vel i aksjer som denne man skulle ha en del millioner til tilgjengelig og kunne kjørt denne nærmest som en ville.
Er nok tålmodighet som er tingen her. Etter alt som er meldt så går alt bra ifølge Nano, så når det fundamentale er blitt bare bedre så er det bare å posisjonere seg og vente på nyheter.
Spekulativt å snakke om TA på så latterlige volumer som vi vel er enige om, men det er likevel et litt småfrekt setup som tegner seg før Q2 nå, se f.eks på måten macd ofte gjør en liten bulk og tar en pause på leggene opp.
Antyder en topp opp til 94 før q2 og deretter selloff, jeg frykter helt ned til 60 eller 53…

Tidsintervallene er merkelig like også. Tre måneder mellom hver topp. Synes det ser ut som ny topp skal komme i området 100-105 ca 15 september jeg, men det er på øyemål 
Hvis vi har fått en bunn nå rundt 80 så har vi en higher low enn sist. Husker ikke om den tok i mot på 20 eller 50 men på tross av lite volum så er det lite salgsvilje ned mot 70-60 som i sommer.
Det er lite fundamentalt som taler for et fall ned mot 60 igjen nå. Det må i så tilfelle være at Costa sier at Paradigme blir utsatt eller at de sier oppstart er i desember og det kommer ingenting nytt før da 
Inne igjen med 50% på 83,60.
Er det noen som vet når posteren for Wedbush PacGrow Healthcare Conference blir tilgjengelig?
Kommer sikkert i løpet av kvelden eller i morgen tidlig.
Uansett så er det vel neppe noe særlig nytt og spennende i den.
Kommer etter kl. 16 i dag i følge IR.
NANO pleier å legge ut etter 16 ja. Tipper den kommer i ettermiddag.
Solgte Funcom og tok noen lodd til i Nano. Tenker slik at om jeg ikke får gevinst på kjøpet ila. denne måneden er jeg rimelig sikker på jeg får det ila. året 
Gutsy boy!