Hodeløst nedsalg på gode nyheter og alt i rute. Jaja, bare å sitte rolig da.
Føler meg betrygget etter Q2, sover fortsatt godt med den- kanskje drømmer om et LITT større feriehus

Om det er hodeløst eller ikke, kommer litt an på utgangspunktet ditt.
Jeg har solgt meg gradvis ned etter 90 treffet, men det er fordi jeg vil ha en bedre inngang. Tror risiko ved å stå ute noen dager er OK (les: jeg tror ikke det kommer noen nyheter akkurat nå).
Ellers svært fornøyd med Q presentasjonen. Finner vel ikke ett punkt i den som endrer på min fundamentale positive innstilling til selskapet.
Jeg får ikke webcast lenken til å fungere… kan noen sjekke denne?

Med 52 millioner i “burn-rate” pr. kvartal så kan de holde på i mange kvartaler. Regner dog med at burn rate kommer til å øke fremover, men jeg tror neppe det kommer en emisjon før i 2019, og da til helt andre kurser.
Costa og co. virket nokså sikkre på at PARADIGME kommer i gang i løpet av året. Så da kan vi legge denne diskusjonen død.
Ja burnrate må bare forventes å øke fremover, det er helt korrekt. 
Bare pasientantallet i paradigme kontra de andre studiene medfører jo flere kostnader i tillegg til at det nå blir flere andre tester., pluss at selskapet nå også kommer til å gire opp bemanningen for å forberede kommersialisering.
Har ikke fått hørt presentasjonen desverre.
Fin innhenting nå!
Innlegg av: 007 James Bond (23.08.17 09:53 ), lest 370 ganger
Ticker: NANO
De første data for 20/100 kommer 21-25. oktober
Det er om 42 børsdager.
I mellomtiden skal mange posisjonere seg for gode tall, og ikke minst skal 1,5 millioner shortede aksjer dekkes inn.
Samtidig med andres posisjonering!
Dette kan bli en ekstremt morsom høst
Sa de dette på Q&A?
Fungerer fint her.
Alt i alt en god presentasjon, med overraskende mange spørsmål.
Skjønner at de blir litt lei alle spørsmålene angående 20/100. Man må bare vente rett og slett for å si noe om effekt.
Virker ikke som at Costa var helt fremmed for å kjøre PARADIGME med to forskjellige doseringer heller, litt avhengig av hva FDA foreslår.
Lisa nevnte vel også at det kommer noe oppdatert info på EANM i oktober, men dette dreide seg vel om tumoropptak slik jeg forstod det, ikke response/effektdata.
Synes det ser veldig lovende ut. Aksjekursen derimot. 
For de som ikke trader NANO er det bare å putte aksjene i skuffen og ta frem igjen en gang utpå 2019.
Nano aksjene er pakka ned og det blir en fin presang å åpne i 2019!
Hvilken nettleser bruker du?
Chrome 
- Bruker også windows 7 hvis det skulle ha noe betydning.
Flott rapport. Ska selv begynne se efter kjøp muligheter lenge ned i kurs. Avstår nok om aksjen snur oppover, man kan ikke eie allt! Men lykke til alle eiere
tror på succé.
Kjør “inkognito modus/private mode” på nettleseren, bli kvitt cookies så skal du se det fungerer. Sikker vinner hos meg iallefall 
Har prøvd Explorer, Chrome og Firefox nå. Kjører Windows 10. Prøvde også å laste på telefonen og der fikk jeg registrert men men kom ikke lenger. Prøvde også Incognito som @MrFess nevnte. Jeg vet ikke om problemet er hos meg eller hos leverandøren. Jeg får prøve igjen når jeg kommer hjem, på min Mac - pleier å funke 
Edit: OK, fant ut av det. Er nok fordi jeg sitter på VPN. Koblet den av og da fungerte det