Sykt svære

Sykt svære

Ikke jeg som deler ordrene kompis - jeg legger dem bare inn, fyller på litt og litt. Selger ingenting, bare akkumulerer - Nano på billigsalg enda. Varer ikke de neste 3 mnd. tror jeg 
Hehe @Savepig 
En liten helgequiz (stenger søndag kveld)
Hvilke av disse to hendelsene inntreffer først?
0 stemmegivere
Enceladus, en måne i bane rundt Saturn.
‘http://forskning.no/universet-planeter-romfart-romforskning/2014/04/underjordisk-hav-pa-mane-rundt-planeten-saturn’
I 2011 utpekte forskere ved NASA Enceladus som den mest beboelige stedet for liv i solsystemet utenfor jorda.
Europa, måne utenfor Jupiter ble det vel i fjor satt opp plan om å sende romsonde til for å ta bilder. Nå er vel ikke sonden der for utpå 2020-tallet. Noe som kanskje er når OSE klarer å prise norsk biotek litt mere fornuftig om NANO kjører løpet selv?
Også spørs det om bakterier og lignende karakteriseres som utenomjordiske vesener, eller om det må være grønne vesener med veldig store hoder 
Skulle kanskje spesifisert det, jeg mente intelligent liv, noe som kan kommunisere på en eller annen måte 
Det gleder forøvrig mitt lille nerde-hjerte at såpass mange tror på aliens og at vi får kontakt med dem før Nano når 500. Begge deler vil gjøre meg like lykkelig så det er win-win uansett!
Ser at det har gått under radaren din at ditt skråsikre utsagn om at shorten i NANO kom til å øke var helt på trynet:
FOF som låner ut aksjer til shorting i NANO?
Det er en antakelse jeg deler med en del andre.
http://www.folketrygdfondet.no/getfile.php/131255/Dokumenter/Temaartikler/Aksjeutlån-FTF.pdf
I still believe!

Vi hadde en diskusjon når Nummeric kjøpte inn deler av shorten sin .
Folk burde seriøst sjekke mcap på de som eier de andre produktene. På tide å få Nano notert i USA eller? 
Veldig bra 
De tallene ser ut som utbetalt huslån og gratis feriehus i Spania på meg, og en “in your face Evil” 

Alle som investerer i NANO burde ha kunnskap om hva de investerer pengene i, her er 2 videoer som anbefales å se hvis man vurderer å investerer eller har investert i NANO:
Utifra det vi vet i dag vil PARADIGME mest sannsynlig innrullere 8o pasienter, og det vil rekrutteres fra 80 forskjellige studiesentre rundt omkring i Europa og USA.
Er det den 21 oktober de skal presentere som det neste vi venter på? 2 uker til i dag da. Synes godt de kan komme med noe skikkelig snacks da, som fyrer kursen skikkelig! Og får shortene til å blø… 

EANM i Wien da, og er vist litt safety relatert som skal komme. Tror om det hypes rundt på forhånd er det misvisende, og tenker selv og eventuelt trade mot det. Guidingen om at det kommer snacks 22.11 har jeg mer tiltro til.
Registrert Merlin har skrevet noe i retning:
Abstracts will be available online beginning November 1, 2017, at 9:00 a.m. Eastern Time. Vi har vel da vintertid så det bør bli kl. 1400 i Vest-Europeisk tid.
Ikke helt lest meg opp til hva jeg skal tenke om dette, om noe kan komme her som er spennende?
Ikke godt å si, men Nano er nok aksjen å sitte i nå framover!