Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Hva tenker folker her om NANO og et evt. børskrakk (som DN hauser opp i sin artikkel i går). Vil investorene flykte fra en aksje som NANO i et sånt scenario og sende kusen i kjelleren.

HVIS vi nå tror at det skal komme en stor korreksjon/krakk de neste månedene, hva ville dere gjøre med NANO-investeringen deres?

Jeg tenker kortsiktig kjøpsmulighet om det skulle komme en korreksjon. Mener å ha lest at biotek har klart seg bra igjennom tidligere korreksjoner, uten at jeg har noen spesiell kilde å henvise til. Men man kan vel ganske enkelt spole tilbake å se på kursene.

En korreksjon i aksjemarkedet endrer ikke på noe av det fundamentale i NANO. Folk vil fremedeles bli syke, og ha behov for legemiddler. Dette er ikke et luksusmarked.

For å konkludere, vil jeg personlig ikke foreta meg noe spesielt i forhold til dette scenarioet. Q3(CMD) og evt. ASH er det som teller for meg!

1 Like

Det kommer til å bli tidenes antiklimaks hvis verdensmarkedet krasjer samtidig som NANO slipper gode efficacytall og starter PARADIGME. :sweat_smile:

4 Likes

Fytti akkurat det her tenker jeg faktisk mye på om dagen. Har ikke et godt svar enda.

En aktør reduserte short i NANO et ørlite knepp, en økte litt. I sum en økning på ca 50.000 totalt.

https://ssr.finanstilsynet.no/Home/Details/NO0010597883

2 Likes

Det er min absolutt største frykt

Det er jo en helt typisk grunn til å få innvilget late breaking istedet for at man må holde seg til de vanlige fristene.

Konferansene ønsker jo også å ha så interessant innhold som mulig, og at ikke veldig mye skal gå til konkurrerende konferanser bare fordi kalenderene ikke passet sammen.

Men så klart, listen ligger høyt for å komme gjennom. Jeg vil kanskje tro at det er vellykket 20/100 som vil være nødvendig for NANO.

Vi kan jo se på Kite som et eksempel fra i fjor:

https://www.streetinsider.com/Corporate+News/Kite+Pharma+(KITE)+Will+Make+Late-Breaking+Presentation+of+KTE-C19+ZUMA-1+Trial+Data+at+ASH+2016/12270553.html

2 Likes

Kan ikke skjønne annet enn at de har knekt koden for å få høy nok stråledose i tumorvev. CR burde etter alle solemerker bli vesentlig høyere enn arm 1. Mer usikker på om det blir så høyt som de trekker linjalen til på HO, men Bexxar hadde 75%CR i 1L iFL, så det er mulig. (Det kan jo tenkes at Bexxars CR% sank for relapsed FL fordi tumorene uttrykte færre CD20 pga nedregulering etter ett langt sykdomsløp. De ble godkjent uten så gode resultater som NANO har nå)

Anyways, CD37 er ett fresht antigen. Vi må bare få Betalutinet frem til tumor!

Ble litt mye spekulering nå, sorry :roll_eyes:

1 Like

Biotek holder seg godt i lavkonjunkturer. Ved krakk faller alt mye, men eiendom og forsikring minst - tipper biotek blant den halvdel som faller mest. Om man selger eller ei er avh. av hvor god man er til det/trading. Publiserer et biotek-selskap gode resultater under et krakk, tror jeg det stiger uhemmet. Ihvertfall gjorde Biotec Pharmacon med Woulgan det i august 2015.

Yescarta

1 Like

image

4 Likes

Ny radium-podcast diskuterer abstractet til EANM:

4 Likes

Er det tilfeldigheter at vi vi ser så mange ordrer som slutter på 8? I går mener jeg at det var mye som sluttet på 7… eller er det bare jeg som er paranoid? :thinking:

De endrer litt på hva algoritmene skal legge inn som standard, slik at ikke alle skal forstå med en gang at det er robotordrer. Variasjoner rundt 340-350 er robot. 400 er xtx og 600 er xtx på mer heftige dager.

Ja tenkte og i de baner, at det er en måte robotene kommuniserer (med hverandre?) på. Jaja, samma kan det være.

NANO er og blir i mitt eie i lang tid fremover. God helg!

Ikke primært for å kommunisere, men for å opprettholde handel hit og dit. Gode algoritmer sniffer ut hva som er robotordrer og også hva som er skjulte ordrer.

Det er skjult melding for at kursen skal etterhvert gå opp x8 :heart_eyes:

4 Likes

hehe. Bemerk hvor stille aaaalt står nå og venter på USA.

Sikker på at det ikke er x80? :open_mouth:

2 Likes

Cliffnotes fra podcasten, noen?
Har ikke anledning til å høre på den selv nå.

Hehe, nå måtte jeg le litt…

Ja tenkte og i de baner, at det er en måte robotene kommuniserer (med hverandre?) på.

weirdalfoil_2322

1 Like