Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Det er jeg ganske sikker på at det er.

https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT02657447 er dette Humaltin? oppstart forventet oktober?

Det er del 2 av dosimetristudiet, med abstracts offentliggjort forrige uke. Litt rart mtp. oppstart oktober.

1 Like

Uups i did it again… note to self, ikke les HO…:joy: hvertfall ikke nå i denne ventefasen, enkelte av de psykiatriske tilfellene der inne går jo bananas, trengs nok en dosejustering på medisinen hos noen :sweat_smile:
Men men, til helga er det EANM, får se om det kommer noe spennende derfra. De skulle vel dryppe litt info der?

2 Likes

Haha, ja den typen der forstår virkelig ikke hvor lite han forstår. Tror nesten han er et genialt troll sånn som han glatt overser all logikk.

1 Like

Søkte litt på newsweb og siste nyhet fra nano i forhold til det kliniske var 14.06.17. Det er vel snart på tide man får litt mer info som investor slik at man gjøre seg opp en mening om lyset i tunnelen er enden på tunnelen eller toget som kommer mot…

I følge Einarsson på Radforsk er det av hensyn til Kolstad at NANO kun presenterer materiale på anerkjente konferanser. Han er ett stort navn internasjonalt, og det er ikke til å kimse av at han representerer NANO.

ASH er next up. Det passer også godt med at de har beregnet at studien har generert nok data til i oktober, som også er deadline for innsendelse av late breaking abstract til ASH.

Vi får nok vite da om 20/100 gir indikasjoner på enda sterkere respons enn 15/40, og i lengden er det verdt å vente på.

“Abstracts will be available online beginning November 1, 2017, at 9:00 a.m. Eastern Time.”

3 Likes

Vil late breaking abstracts være tilgjengelige 1. November?

Mener jeg leste at fristen for å sende dette inn var 20-30. Okt. Så skal de vel ha litt tid til å behandle dette?

Synes det begynner å bli litt kort tid til news nå. HVIS de skal på ASH så har de ikke god tid på å sende abstract om de ikke alt har gjort det. Hvis de har sendt abstract så skal de altså melde deltakelse på ASH (så sant det blir godkjent) OG resultater av 20/100 OG oppstart paradigme innen 2.5 mnd.

De har ikke gitt noen indikasjoner på at ting er forsinket så nå håper jeg virkelig de leverer det de har lovet oss! :slight_smile:

#makenanogreatagain

2 Likes

Finner ingenting om late breaking spesielt, kun om abstracts generelt. Vil tippe det er færre innsendte late breaking og de bruker kortere tid på å evaluere. Kan ikke si sikkert, men kanskje man kan google seg til info fra andre selskap?

Innsending av late braking åpner 20 oktober og varer til månedsslutt så de har enda litt tid :slight_smile:

@Boykie - du som er i forskerutdanning kan kanskje si noe om hvor lang tid Kolstad & Co trenger til analyse etter de har mottatt fullstendig datasett? Jeg vet at de kan ha fått delresultater ved enkelte forhåndsavtalte checkpoints, så noe kan være analysert allerede .Vinduet for late breaking abstract (som vi antar er det de håper å nå) er 20-30. oktober.

Mnja… 3 dager. Og det er en fredag så de begynner vel å behandle søknadene på mandag.
Jeg velger å tro at de alt har sendt inn abstract her siden jeg er så tungt lastet med Nano :joy:

1 Like

Hvis de har sendt inn abstract så har de enten blitt avvist eller så har de valgt å ikke børsmelde akseptert abstrakt (jeg finner dette lite trolig). Det står eksplisitt på nettsiden til ASH at innsendingsvinduet åpner 20 oktober, og det stenger 30. oktober. Mot sin hensikt om deltakere kan sende inn når som helst.

The abstract submission site is open June 1 - August 2, 2017.

All abstracts must have been submitted by August 2, 2017, at 11:59 p.m., Pacific Daylight Time. Submissions that were incomplete by the deadline were rejected.

The abstract submission deadline has passed. The late-breaking abstracts submission site will open on October 20.

The late-breaking abstracts submission site will open October 20 and will close October 30, 2017.

Notification regarding acceptance or rejection of abstracts will be sent to the presenting author in early-October 2017 by email; consequently, an accurate email address is critical. If your abstract is accepted, the email will specify whether it is accepted as plenary, oral, or poster presentation or whether it has been selected to be published online only. If you have not received an email notification by October 2, 2017, contact ASHabstracts@hematology.org. Rejection notifications will also be sent at that time.

http://www.hematology.org/Annual-Meeting/Abstracts/2853.aspx

Jeg er også lastet opp, men jeg tror mest på at de sender inn i løpet av denne siste perioden. :slight_smile:

1 Like

Ah - OK - glemte at det var et vindu for late breaking abstracts. My bad.

@Nocturne @Sha

Fra HO:
Innlegg av: donkeykong (17.10.17 20:16 ), lest 123 ganger
Ticker: NANO
Endret: 17.10.17 20:34
NANO- Abstract-ASH 21. nov? - q3 og CMD 22. nov. Tilfeldig?
NANO vil mest sannsynlig gå for et Late-Breaking abstract til ASH 2017.
(Ordinære abstracts måtte leveres så tidlig som 2. august.)

Late-Breaking abstract kan sendes inn mellom 20. og 30. oktober.
Det passer bra med at clinictrials viser at estimated primary completion date for Lymrit 37-01 er oktober 2017.

Ordinære abstracts til ASH blir publisert 1. november.

Late-Breaking abstracts blir publisert 21. november!

NANO får beskjed om at et evt. abstract er godkjent 14. nov.

Capital markets day ble som kjent flyttet til 22. november.

Hvis abstractet til ASH blir publisert dagen før, vil det være rikelig å snakke om på CMD:-)

Kilde:
http://www.hematology.org/Annual-Meeting/Abstracts/3282.aspx

Det bygger opp til at CMD blir effektdata, start av PARADIGME, og en strategi for veien videre. Det blir ei uke uten søvn…:sweat_smile:

7 Likes

Er akkurat dette jeg og har tenkt i det siste. Om ikke caset var binært nok før så blir det ikke mindre binært nå :stuck_out_tongue:

1 Like

Ja 22. November kan bli en fin dag :blush:

2 Likes

Må bare flire av omsetningen

Flirer av omsetningen og endel av søpla på HO og shareville. Mye de samme sikkert. Ikke Donkeykong da, han virker mer seriøs.