Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Det tror jeg ikke, men jeg er langt ifra sikker.

Jeg vet at blant annet muterte former av P53/TP53, som er viktig i cellesyklus og viktig for å hindre kreftutvikling er assosiert med resistens/motstandsyktighet mot stråleterapi og annen kreftterapi. I tillegg har andre studie demonstrerte at TP53 kan ha en verdi som prognostisk faktor for flere krefttyper, blant annet NSCLC og NHL. Men jeg vet ikke om den faktisk brukes i klinikken i dag.

1 Like

Takk for oppklarende svar! Har ikke lest alle tidligere innlegg i tråden her, men burde selvsagt ha forstått at du har kontroll på de ulike antistoffene: beklager! Enig med deg i at hovedmålet med studiet var å undersøke terapeutisk effekt, men jeg mener det fortsatt var vesentlig at de inkluderte RTX (og Cetuximab) som referanse, og at dette gir grunnlag for en sammenligning.

Vet at RTX ikke er 1.linjebehandling for NHL alene, men i kombinasjon som du skriver. Mitt poeng var at det er det vitkigste medikamentet for NHL, og at det derfor er essensielt å benytte som referanse for virkningsgrad i Betalutin. Jeg er helt enig i at man må være aktsom hva gjelder konklusjon CD20 vs CD37, men det er vanskelig å fornekte at resultatene ser lovende ut.

Dersom den økte strållingseffekten skyldes internalisering og crossfire-effekt, så tviler jeg på at et annet isotop vil endre på dette (så fremt det er betapartikkelstråling), men endring av ARC eller chelator kan selvsagt påvirke internalisering, så jeg er enig i at resultatene fra dette studiet ikke kan generaliseres ift. CD37 vs CD20 som target.

Takk for fine linker, interessant å se at RTX har vist tilsvarende synergistisk effekt tidligere i kombi med stråling. Skal ærlig innrømme at biokjemien min kommer til kort når det gjelder å forstå effekten RTX har i kombinasjon med stråling ved regulering av cellesyklus, men jeg forstår hovedprinsippene.

Skal bli spennende å se terapeutisk effekt på Humalutin, ja. Dersom cytotoksisk effekt kommer i tillegg kan det bli litt av en kraftpakke, særlig mtp. at gjentakende behandlinger er mulig. Jeg har helt ærlig mer tro på Humalutin som en revolusjonerende NHL-behandling, enn Beta+RTX, selvom sistnevnte riktignok kan spille en viktig rolle i et kortere perspektiv.

1 Like

Pareto prøvde seg på et stoplossraid i dag, men halve utlandet satt bare klar og plukket.

17 Likes

Nå i det siste har NON vært episk på å kjøpe høyt og selge billig. Skal sies at det er ganske lave volum sett opp i mot den mengden non sitter med da.

Mulig det ikke er et konkret svar på dette, men: har vi noen eksakte datoer for triggere i ‘‘høst’’? Bortsett fra Q 22.11

Ingen eksakte datoer på følgende (men guiding om at det vil skje inneværende år):

• Dosevalg paradigme
  • Oppstart paradigme

I tillegg har du resultater på 20/100 dosen, som jeg mener de vil melde i forkant av de to øvrige triggerne. Vil tro dosevalget forutsetter resultater fra 20/100.

Nå må det ha vært enten fat finger eller shenanigans i nano:

1 Like

eller kombinasjon :slight_smile: Moro var det. Fikk litt sånn flashbacks fra samme tid i fjor :slight_smile:

1 Like

Haha ja. måtte sjekke eposten om det var kommet melding.

Samme her. Var tilogmed innom HO for å lese litt i den suppa. Kom raskt ned på jorda igjen heldigvis :slight_smile:

Greit nok at ikke abstractene ble børsmeldt, men de bør vel børsmelde deltakelse på EANM?

Regner med at de gjør det, ettersom mindre investorkonferanser alltid blir børsmeldt.

Pump og dump?? :open_mouth:

1 Like

Fin oppgang i dag, ble handlet for noen millioner i sluttauksjonen.

2 Likes

Hm, skjønner ikke helt hva som skjedde på ettermiddagen, jeg heller.

Bekymret meg litt, fordi jeg vurderer å flytte noen Nanoaksjer over til aksjesparekonto…
Sliter med å finne riktig tidspunkt.
Med tanke på div bankbyråkrati.
Gode innspill mottas med takk.

Etter EANM, står Costa på listen i Boston. Før evt ASH. Har ikke funnet noe på ASH, ennå. Har noen andre?
Boston ser ut som en investorgreie. Men temaet…

Boston biotech conferance 7. November 2017

1:30-2:00 pm
Defining the Value of Drugs: A Roadmap for Success
Luigi Costa, CEO, Nordic Nanovector; Cedric Francois, President & CEO, Apellis Pharmaceuticals; Ramesh Kumar, President & CEO, Onconova; Niven Narain, Co-Founder, President & CEO

Ble ikke det i fjor.

Har også sett at de ikke børsmeldte deltakelse på EHA 2016. Det taler selvsagt for at de ikke gjør det til EANM heller.

Synes det er rart, ettersom de børsmelder små investor-konferanser.

Det viktigste er allikevel at posteren blir meldt.

Er vi sikre på at det er NANO som “eier”/er sponsor for studiene? Hvis ikke er det vel ikke opp til de å børsmelde noe.

Jaja boys n’girls, oppgang e oppgang! :sweat_smile::+1:
Neste helg er det konferanse :+1:

1 Like

Short uendret i dag igjen. Tikk, tikk

2 Likes

Så at denne EANM-messen starter lørdag neste uke. Kommer poster fra nano til uka da?