Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Er det noen som har sett programmet for Jefferies-konferansen?
Den går jo over to dager.

1 Like

PDF ute nå på Nanos hjemmesider for Jeffries.

http://www.nordicnanovector.com/sites/default/files/Jefferies%20Global%20Healthcare%20Conference%20-%20November%202017%20-%20Nordic%20Nanovector%20ASA.pdf

1 Like

Blar meg nedover og poster fortløpende, men denne var ny for meg?

Edit: det hadde med armene å gjøre, slettet.

Det jeg tar fra dette er at kombinasjonsstudien enda er on track for i år. To armer i PARADIGME er ikke fast bestemt. De vil lande på noe etter feedback fra reg. myndigheter.

2 Likes

Jepp, men i søknaden til britiske myndigheter gikk de vel inn for å kjøre paradigme med 15/40 og 20/100. Men som du sier, de regulatoriske myndighetene har siste ordet:

Mulig jeg er blind og ikke har sett plansjen før, men det er interressant å se helsetilstand og alder til populasjonen som har vært med i studien.

1 Like

Var vel lite nytt her, de fleste tall og plansjer er fra Lugano eller ASH i fjor så jeg. Men on track til det de har guidet er jo helt topp da :slight_smile:

Nano er opp kun 6% siste 12 mnd. Måtte tålmodighet lønne seg en vakker dag :slight_smile:

2 Likes

‘‘Protocol submited and under review’’. Noen formening om hvorfor børsmeldingen kun omfattet MHRA(UK) og ikke FDA?

De skrev at det var en entiteten som hadde oppdatert sine hjemmesider med public info.

MHRA godkender nok forsøg og FDA medicin. Sådan ser det ud på meldingerne.

Denne sliden er fra ICML (Lugano i juni) ettersom jeg forstår.
Om bare en uke så vet vi nok noe mer, så litt over 2 uker etter det er ASH, hvor vi nok også vil få en del info-sikkert mer der enn på Q3/CMD. :slight_smile:

Slide 15 er til å få vann i munnen av.

4 Likes

Arm 4 n=6
20/100
ORR 50
CR 17
Disse blir vel bedre frem mot ASH med større populasjon?

Ser også at de nå spesifiserer mer nøye hvilke “vanskelige” pasientgrupper som er behandlet med Betalutin. Alt i alt, ser dette positivt ut…

1 Like

Det morsomme her er at vi er best på det meste med både 15/40 og 20/100 i forhold til konkurrentene. I tilegg så blir det spennende med DOR på 20/100. QoL er overlegent best for Nanos Betalutin.

1 Like

@Savepig Januar 2018?

Edit: DETTE ER IKKE EN REELL SLIDE

2 Likes

Hadde de ikke guidet oppstart på fase I Humalutin også i år?

Humalutin ser ud til at være i fase 1 på den slide, så enten er det startet op eller også er der en fejl på sliden.