Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Som du også vet er ikke pivot forsøket godkjent enda. men de håper på å få det godkjent.

1 Like

Nocturne ble kanskje litt overentusiastisk i det vi brøt 90, men da har en verdens beste sjanse til å ta en pust i bakken nå og vurdere hvor tungt han vil vekte seg videre. :slight_smile:

Har over 100% avkastning så klart man blir entusiastisk. En grei årslønn på konto er ikke å kimse av :slight_smile: Slik jeg ser det står og faller alt på 03.12 for min del. Klarer de å replikere tall fra Arm I i Arm 4, dvs. klarer de å vise at 20 mbq/KG øker efficacy samtidig som det ikke er noen DLTs, ja da blir det å køle på mer krutt i Nano. Er resultatene moderate eller tvetydige kommer jeg nok til å gevinstsikre litt.

Desverre tror jeg alle som er inne tenker likt så aksjen vil nok enten gå opp eller ned 20% til mandag 05.12. :slight_smile:

1 Like

Ser en litt lenger enn 3/12-16, la oss si 1/6-19, tror du at du taper på Nano? Eller tror du at du tjener mer eller mindre enn 50% per år, alt sett fra fredagens kurs på 112 kroner?

Ja, det poenget har jeg faktisk letet etter å få en bekreftelse på, i utgangspunktet tror jeg strengt tatt du har rett, at ikke det formelle rundt pivotalt fase 2 er spikret enda.

Men i all investering, så er det sånn at en må selv velge om en vil følge guiding på kvartalsrapporter eller ikke. Nå har Costa stått der 4 kvartalsrapporter på rad og sagt at PARADIGME skal være et pivotalt fase 2 studie, og absolutt alt han har sagt det siste året har vist seg å slå til. Foreløpig har det vist seg å være meget lukrativt å ha tillit til han rundt dette, og det har jeg fremdeles.

Jeg er slett ikke sikker på at vi ikke vil se en sånn Oslo Børs Deluxe Sell The News greie nesten uansett om det så meldes at NANO har funnet selve meningen med livet og Jimmy Hoffas lik på en gang, men det nytter ikke å gå og bekymre seg for det. :stuck_out_tongue: Og tror kanskje det sitter mange gjedder i sivet og er klare til å akkumulere på dipper nå.

1 Like

Hm. Jeg tror, så sant resultatene nå ikke er sjokkerende dårlige / tvetydige, at Nano vil stige jevnt frem mot data fra fase II foreligger. Så svaret er obviously å sitte stille.

Likevel tar jeg det ikke lenger for gitt at de lykkes, rett og slett fordi all statistikk jeg har lest denne helgen tilsier det motsatte. Men for all del, ingen regel uten unntak osv :slight_smile:

3 Likes

Utlendinger i kjøperlista, kursen løfter seg:

NRD 19 221 2 169 665
MSI 16 917 1 916 536
BCSL 15 266 1 720 270
GSI 5 914 668 252

1 Like

Ser Novartis og CAR-T også kommer til ASH…

Basel, November 16, 2016 - Novartis will present data demonstrating the latest advancements from its oncology research program at the 58th American Society of Hematology (ASH) Annual Meeting & Exposition, San Diego, December 3-6, and the San Antonio Breast Cancer Symposium (SABCS), San Antonio, December 6-10. Presentations will focus on a number of cancers, including leukemia, lymphoma, myelofibrosis and breast cancer, as well as chronic iron overload. The data reinforce Novartis’ dedication to developing transformative therapies and treatment strategies to improve and extend the lives of people living with these diseases.

https://www.novartis.com/news/media-releases/novartis-data-ash-and-sabcs-showcase-latest-innovations-development-patients

Og KITE har fått late breaking abstract innen NHL til og med:
http://www.streetinsider.com/Corporate+News/Kite+Pharma+(KITE)+Will+Make+Late-Breaking+Presentation+of+KTE-C19+ZUMA-1+Trial+Data+at+ASH+2016/12270553.html

Så det er ikke som om det ikke finnes konkurrenter i feltet.

2 Likes

Shit @Savepig - det er bæd news for Nano!

Hvilepuls her i gården, Kite, Juno og Novartis har vært kjent hele tiden.

1 Like

Nano opp til 119,50. Hvilepuls her og :smiley:

Her er det hvilepuls +.
Men absolutt ingen høydeskrekk.

Omsetningen er drøy i denne perioden, aksjen er i ferd med å bli mainstream:

1 Like

Hvis man kjøper konto hos stocktalk.no får man tilgang til topp 50 aksjonærlisten, hentet rett fra et eller annet register.

Har ikke lyst til å dele hele pga at de også trenger penger for å drifte sjappa, men kan jo dele et par fine tidbits:

Folketrygdfondet er nå tilbake med sin vante mengde, betyr det at de har leid ut en del aksjer?

KLP Aksjeindeks Norge har kjøpt over 300.000 aksjer.
Det er nok en utlending som har sikret gevinst, JPM har halvert til 200.000 aksjer.

2 Likes

Vedrørende ASH:
https://ash.confex.com/ash/2016/webprogram/Paper89561.html

Der står det:
Monday, December 5, 2016, 6:00 PM-8:00 PM
Hall GH (San Diego Convention Center)
Ada H.V. Repetto-Llamazares, PhD1*, Roy Hartvig Larsen, PhD2*, Adam O’Shea1* and Jostein Dahle1*
1Nordic Nanovector ASA, Oslo, Norway
2Sciencons, Oslo, Norway

Det betyr vel at presentasjonen er tirsdag 6. kl 0300 - 0500?

Jeg har hele tiden forstått at det var 3 desember det skulle skje…

2 Likes

De skal presentere 2 “papers”. 3 og 5 desember.

Knoter med mobilen her, men bytt ut paper89561.html med paper97356.html i linken din, så ser du begge.

2 Likes

Dette paperet til mandag 5. er jo det som har potensiale til å gjøre Nordic Nanovector til et nytt Genmab, fordi det antyder at initiell behandling med Betalutin etterfulgt av behandlinger med Rituximab vil kunne bli et overlegent alternativ som førstelinje behandling av NHL.

Legg merke til hvordan rekkefølgen er snudd i forhold til det som har blitt i den kliniske forskningen nå:
Arm 1: rituximab day1 and 8, lilotomab (40 mg) plus Betalutin day 29
Arm 2: rituximab day 1 and 8, Betalutin day 29
Arm 3: rituximab day 1, rituximab plus Betalutin day 15
Arm 4: rituximab day 1, lilotomab (100 mg/m2) plus Betalutin day 15

Det er preklinisk forskning for øyeblikket, så dette er et stykke frem i tid.

2 Likes

Linker den også:

https://ash.confex.com/ash/2016/webprogram/Paper97356.html

1 Like

Litt stress på mobilen kombinert med sjakk… :grinning:

http://quotes.morningstar.com/stockq/analysis-report?&t=XFRA:8NN&region=deu&culture=en-US&version=RET&cur=&test=QuoteiFrame&e=eyJlbmMiOiJBMTI4R0NNIiwiYWxnIjoiUlNBLU9BRVAifQ.tGUDXACYEwS0MWlGdiMfnefVy1mYhe993agXmgSQ7JAenTtsS1G4u7MqhojgxxFhuN5R1_4C20IPCFl2vJ11b8JA3_dj9qAa_zcOBsXMkMWyi_Nn2F0t_HeWW0JHF2gjd6Q-6Tzz7e_Di18X437Yd-hhSanCti2RO0nSILNCbWs.yhmsmb7QJPx5Fhuf.I8f32-JEoFrdQTnHkb3P7TkFCa_RdF14u50Zi9Lof0UQUyCcsrpKHEkHQrq3oTXuXxLXi3xAp6Mi5MIIhumUfYD4yHl9nn6LZgdEDtg-HZf3ktL74geyGQyZMID2G7OGXw0V_tf72xZGlWIIvPEkgTxNSQBSDxjLZn-3Bb3NqNS5mrIBAhjGt_nkVx08AZHFFZzKd9k6DbD8dKjcD5yVcbo3bL0KB1tYGkJsssc.c1xjKRShUWkN-h6ILIyxcw

2 Likes

Litt stress på mobilen kombinert med sjakk…

Prøv bit.ly eller tilsvarende URL shortener neste gang, så slipper du sånne lange lenker :blush:

3 Likes