Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

" Investeringskonto Zero er en kapitalforsikring med investeringsvalg som tilbys av Nordnet Livsforsikring AS. Nordnet eier formelt sett de aksjene du har på en Investeringskonto Zero. " Individuell pensjonsavtale (IPA) er vel også under den kontoen som @Holmes sier.

1 Like

Mmmm, IPA!

3 Likes

OK hva er da Nordnet bank ab? Er det svensk KF ? @koe hadde fått som svar at bank ab besto i hovedsak av zero, men ut i fra det du skriver burde det komme under livsforsikring

Svar fra Nordnet:

Nordnet Bank AB har ca. 1.5 mill. aksjer i Funcom. Kan dere si noe om hvem/hva som ligger bak den kontoen?

“Dette kommer i hovedsak fra kunder hos Nordnet som bruker Investeringskonto Zero. De eier aksjer gjennom Nordnet og derfor står Nordnet som eier. Aksjonærene eier aksjene gjennom sine forsikringer i Nordnet, men noe informasjon videre enn det kan jeg ikke oppgi.”

2 Likes

Er usikker, bare siterte hjemmesiden og vet bare at når jeg overfører penger til zerokontoen, får jeg opp “Nordnet Pensjon” i banken.

2 Likes

Det som er dumt er at alle Zerokontoene ville hatt stor gjennomslagskraft ved evt. oppkjøp o.l. Men Nordnet stemmer ikke ved general forsamlinger (zerokontoene har ikke stemmerett…)

4 Likes

Du er gal mann… :hushed:

3 Likes

Om det kommer et par røde dager fremover, så gjør det meg ingenting, skal laaaaangt ned før hvilepulsen stiger.

Ser frem til presentasjonen nå i helga, men mest av alt til Q1. 1H 2017 blir meget spennende!

Volumet roet seg før helga nå. Krysser fingrene for at ikke mandag blir den store sell the news dagen.

1 Like

Hadde tenkt å kjøpe på 113 men flyttet meg opp litt for å vær sikker da det et øyeblikk så ut som 117 skulle ryke. Jaja, var bare 400 aksjer til, snittet ble litt høyere men fremdeles godt under 100 kr :slight_smile:

Utrolig hvor godt aksjen holder seg etter stigningen, selv om det kan se ut som enkelte usikre vil ut før neste ukes fremleggelse. Sitter helt i ro med 70% i Nano nå. Tror det fort kan komme nye utenlandske investorer etter ASH konferansen.

2 Likes

Sitter også selv i ro og hadde også forventet større nedgang. Håper egentlig den skal enda mer ned for jeg har lyst å kjøpe mer neste uke (blir siste rest i år kanskje da…)

2 Likes

Topp 3 nettokjøpere:

CSB 61 166 6 915 591
UBS 18 423 2 081 345
MLI 16 313 1 844 343

Det var visst en eller annen sveitser som fikk noe sterkt i Wiener Melangen på slutten der!

Jeg solgte unna litt yankee biotech for å ha noe cash ledig på mandag, klarer ikke å fri meg fra følelsen av at i kan komme borti noe av samme scenarioet som etter AACR.

1 Like

Ser flere på andre investor forum har tatt endel gevinst denne uken.

Synd for dem!

Edit: Postet i feil tråd…trodde jeg var på Funcom… :flushed:

Tror jeg ikke, ene høsta inn over millionen og andre skulle betale ned hele huslånet.

5 Likes

http://www.forskningsradet.no/no/Nyheter/Stadig_flere_tar_doktorgrad_i_bedrift__Forskningsradet_stotter_na_Neringsphdkandidat_nummer_300/1254022613414

2 Likes

Hvilke forum?

Hva? Har du kjøpt deg inn nå? :slight_smile:

1 Like