Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Say what? Sånn kan det vel ikke være?

Aha, ser at Sparkonge svarte. Hadde jo vært helt utrolig om det var tilfellet.

I hvilken retting blir dette kursdrivende??

Har ingen anelse om kursutviklingen ved åpning. Blir spennende!

1 Like

Meget fornøyd med at de bekrefter at enrollment til arm 4 er ferdig. Synd vi ikke rakk å se data for dette fra ASH.

Da skal det meste være duket for oppstart av PARADIGME.

3 Likes

Tror sell on news dominerer, mens kjøpere er avventende.
bilde

Det er få men store poster forresten som er på sell on news siden. Noen som bruker styrke for å forsterke den effekten kan det se ut til.

Kortsiktig tipper jeg ned i starten idag. Det er alltid noen med nerver, og som ikke bryr seg en døyt med harde fakta.
Sånn er det bare.

Senere idag, eller ut over uka så vil den klatre igjen basert på fakta, så spørsmålet blir om du tør å selge for at du tror du slår markedet på å handle på bunn eller om du må kjøpe tilbake dyrere.

Jeg sitter med det jeg har :+1:

5 Likes

ARM 4 er lukket - Bull
Paradigme startet straks - Bull
ARCHER starter straks - Bull
Median duration of respons som single agent er svært god - Bull
Selskapet har veldig sikkre på at Betaulutin kommer på markedet- Bull

Hva løkene på diverse nettforum velger å gjøre er ikke godt å si. Men i god NANO ånd er det vel litt ned :stuck_out_tongue:

Store proffe investorer er nok mer fornøyd i dag enn hva de var på fredag. Vist disse vil inn i nærmeste fremtid betyr det svært lite hva vi her og på HO mener :wink:

6 Likes

Ok, blir ikke såå ille da, ikke ned mot 68 som jeg fryktet…

Skriver under på den Stockwolf, jeg sitter rolig og meget fornøyd her og :slight_smile:
Hvis ikke stop loss/win salget kicker inn på pent 3-sifret da hehe :sweat_smile:

Også Targo da gitt…

Må selge litt Nano for tango med Targo… :smiley:

2 Likes

Det er 3 dager til DNB’s helsekonferanse. Er vel muligheter for å kommer med spørsmål der om man kan stille?

Selv om det er kun 3 dager til så kan man “risikere” oppstart av Paradigme og ARCHER før den tid :wink:

1 Like

Kan noen skrive en kort oppsummering? Har paradigme startet? Er vi bull?

1 Like

forstår det sånn ja @Nocturne

Det må de da for h* kunne melde på børs (!!) Kan noen huske hva han sa nøyaktig?

@Nocturne

Men hva kursen kan gjøre er en annen sak. Men bull ja.

3 Likes

Jeg fikk ikke med meg det om PARADIGME, og tror det evt. må være en feiluttalelse, men PARADIGME starter nok hvert øyeblikk. ettersom Lymrit 37-01 er closed.

Ingen store nyheter annet en at Costa selvsagt trekker frem at det er gledelig at dataene fortsatt er gode med høyere N. Fortsatt gode safety etc. (Dette undervurderes av markedet / skribenter på ulike forum. Høy N er vanvittig viktig.)

Den største “nyheten” var helt klart at de er ferdig innrullert. Alle bekymringer om rekrutteringshastigheten var nok derfor forholdsvis bunnløse.

Det viktigste jag fikk med meg og egentlig det eneste “nye”:

37-01 lukket “a few weeks ago”, alle armer. 100% fokus på paradigme.
Rekrutteringen ser ut å akselerere, håper det er en trend som blir med inn i Paradigme.

Da “venter” de på godkjenning av design for paradigme, tipper den er rett om hjørnet. Som vanlig leverer de på guiding selv som mange skal ha det til at rekruttering var tragisk i arm 4 osv.

Brukte noe tid på å snakke om hvorfor/hvor mye bedre Betalutin var enn Copanlisib og at de “likte” å sammenligne seg med nylig godkjente produkter.

Eller var synes jag det ble brukt uvanlig mye tid kring hvor fornøyd de var med DOR.

Tipper kursen likevel tar et dykk ettersom ikke alle behandlede plutselig blitt friske…

3 Likes

Closed kan den vel ikke være i og med at de åpnet en femte arm?

Enig. Jeg er langt mer positiv nå enn jeg var i de sene nattestimer i går.

Jo, Arm 5 er tydeligvis også ferdig rekruttert.

NANO går altså ikke videre med 20/60 som dose. Det var kun for “PK data”. Som antatt i går.

3 Likes