Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

image

Kan noen forklare dette bildet til meg?

Hugoil på HO:

“Har gått 35K til 84 utenom børs i dag kl 0812.”

Har de fått godkjent seamless design?

På side 10 selger de inn resultatene til nå som “Betalutin phase 2b
“PARADIGME” population”

Sitter å ser på det selv, merkelig spread!

Kanskje vi åpner opp.

Costa er ikke tam, “betalutin is superior to copanlisib as a single agent.” Archer - kan blir morro : )

4 Likes

@Prebo Med den forsnakkelsen i starten på conferance call om at PARADIGME er i gang så kan det tyde på at seamless kan være innvilget

1 Like

Nei, men det er den delen av populasjonen som tilsvarer de som blir innrullert i Paradigme. De melder umiddelbart når design er godkjent, helt sikkert. De som har Mantle Cell og andre variasjoner er ikke så relevante for Paradigme som skal gå på FL, derfor er tallene skilt ut.

4 Likes

Men jag tror de er veldig sikre på å få Seamless godkjent. Ref tidligere presentasjoner (CMD?) hvor de skrev noe som at “Design is aligned with feedback from regulatory authorities”

4 Likes

Du ser vel det viktigste summert her ca, Costa sa også at alle pasienter er innrullert og de er “closed”, og safety/efficacy data kommer in the next weeks. Nå er fokus på Paradigme, vil tro det starter opp når som helst nå, samme med Archer-1. :slight_smile: :moneybag::heavy_dollar_sign::money_mouth_face:
Nå skal jeg bare se hva hysteriske tradere og kortsiktige gjør ved åpning, sitter i hvertfall rolig og fornøyd her! :slight_smile:

Er enig, de snakker som at de har fått Seamless design. De har nok tett dialog med FDA for tiden med oppstart paradigme asap. :+1:

Nå begynner shorterne å dumpe!? Stygt idag, skvis på sikt? Jeg vet ikke…

Er man sikker på betalutin, så bør kanskje stop loss skrus av nå, for de som har det.

2 Likes

Dersom FF vil kalle inn aksjer, så trenger kanskje personer i større short-posisjoner å forsøke raide aksjen om mulig nå?

Gjentar - den største faren for Nano er aksjonærene :wink:

EDIT: Nordnet henger hos meg - RT ?

Åpner 76,2

rt 78,3.

Volum godt over 100k wow

Ikke ofte jeg smiler ved nedtur, men nå er jeg bare glad for at jeg fikk flere aksjer i åpningen. Betalutin blir medisin og folk gir fra seg en 5-kroning for 1 krone.

2 Likes

Nano og Targo til en god pris idag :smiley:

2 Likes

RT 80,50.

Her har du volumet ditt @Savepig.

160k på seks min.

Investerte i kreftmedisin, må ha hjertemedisin… :mask::money_mouth_face:

4 Likes

*Oppdaterte resultater på DNB Nordic Healthcare Conference om 3 dager

*Oppstart Paradigme

*Oppstart Archer-1

2 Likes

Tenker det er et sprell for å riste løs aksjer fra tradere vi ser nå, relatert til redusering i short. Men er kanskje litt mange usikre forbehold i den konkusjonen. ^^