Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

I fare for å dreie oppmerksomheten vekk fra dagens hendelse…

MHRA har møte på fredag. En melding ang. Design/Paradigme bør kanskje være klar hvert øyeblikk?

https://www.gov.uk/government/organisations/medicines-and-healthcare-products-regulatory-agency/about/our-governance#mhra-board-meeting-15-december-2017

1 Like

Det fikk jeg ikke med meg. Voldsomt om det blir tilfelle. Lov å håpe! :slight_smile:

Vet vi forresten hvor mange de ville innrullere i arm 4 fase 2? Om det blir 15, så utestår det resultater 13 pasienter? Er jeg på viddene ?`

hær er vel 8 med readout venter altså på data fra 7 siste, og oppdaterte data på de forgående ;D

Og oppdaterte data på de 8 som allerede er inne i arm 4 …:slight_smile: Ser ut som betalutin har langtidsvirkning…

Tok en haug på 78,50. Solgte alt på fredag, så kjører vi det inn i dag. Hakke peiling på hvor den ender idag, men ting blir nok mye lysere om en uke eller to.

1 Like

Vurderte det samme, men tok ikke sjansen fordi jeg vet hva jeg sitter på. Plutselig kunne noe uventet kommet… boooom! typ 70%+ på dagen alla Algeta meldingen.

Ganske åpenbart at 10 % ned fra start var en overreaction, bra av dere som fikk kjøpt der. Tror shorterne bruker denne dagen med høyt volum til å dekke seg.

Alltid hektiske tider på jobb når det skjer ting i NANO. RT 80 er dog lysere enn jeg så for meg.

Er det noen som har en god oversikt over hva som ble sagt av Costa? Er det definitivt at PARADIGME har startet? Er arm 4 avsluttet? Kommer det resultater til markedet innen uker? Jeg leser mye rart her nå… :slight_smile:

Han sa alt det, ja.

Hele Lymrit 37-01 er closed.

Direkte sitat:

""We have been very pleased on the recruitment speed. We have completed, a couple of weeks ago 37-01. We have reached the number of patients that we had to inroll in the study in all arms. So officially the study is closed.

Safety and efficacy result would come in the next weeks or so.

We are now focusing 100% on PARADIGME."

Det rundt PARADIGME sier han helt i starten av webcast. Jeg tror nok kanskje at det høres litt feil ut, og at han mener at forberedelsene startet “weeks ago”.

5 Likes

Vi vet ikke hvor mange de skal ta inn/har tatt inn i Arm4 fase 2. Hvis de tar inn 15 mangler vi data på 13. Av de 13 så har kanskje 10 FL. Så estimert kan vi vente tall på 7-10 pasienter.

Dvs. at vi kan forvente en dobling i pasientallet kontra det vi har tilgang til i dag. Legger man til noe modning trenger ikke dette å bli så verst.

En dobling er nok et greit utgangspunkt. Det er også mulig vi får presentert tall fra Arm4 fase2 for seg selv. Dette vil gjøre tallene bedre.

1 Like

Kunstig nedgang i dag som de fleste andre nyheter fra selskapet. Drevet av folk som manipulerer kursen for å få dekket seg, dette er jeg overbevisst om.

Ingen som følger selskapet selger på disse nyhetene. Dette er tross alt gode nyheter.

1 Like

Kan slenge med sitat fra Costa på norsk. Limt inn herfra:
https://www.nordnet.no/mux/web/analys/nyheter/visaNyhet.html?itemid=142477054&sourcecode=tddelayed

-Samlet gir dette sterke indikasjoner på at Betalutin kan være et godt behandlingsvalg for denne pasientgruppen. Jeg er svært fornøyd med å se slike data, og jeg er sikker på at vi vil se lignende data i Paradigme-studien, sier Costa.

Han understreker at studien behandler pasienter som har blitt behandlet tidligere, og gjerne er eldre.

-Slike pasienter pleier å oppleve en kortere effekt enn pasienter som behandles på et tidligere tidspunkt. Vi veldig sterk varighet i responsen, sier Costa.

Han legger til at det også er vanlig å se bivirkninger i behandling av slike pasienter, som ikke har blitt observert i studien.

Costa sier 37-01-studien nå er ferdig, og at sikkerhets- og effektdata vil komme de nærmeste ukene.

5 Likes

Safety, som er helt essensielt for godkjenning, har blitt kraftig neglisjert i markedet. Nano har nå en helt suveren Safety med null relaterte dødsfall.
Det var synd effekt-tallene gikk noe ned pga de fire siste innrullerte pasienter i 15/40. Hadde disse respondert som normalt ville vi også fått dradd opp ORR mot 70% for pasienter med 2 eller flere tidligere behandlinger.

Stod der ikke på posteren at der mangler effektdata for 2 patienter 100/20?

Nå mener jeg ikke å trekke frem dette innlegget spesielt, men man bør kanskje tenke på hva Costa mener når han sier “don’t read the blogs”. I går var det spekulasjoner om sen rekruttering, brutte tidslinjer, nye doser og gud vet hva. I dag er man glad fordi alt er on track. Men hadde man hørt på ledelsen siden CMD så ville man fremdeles visst at alt var on track, i går. Kan vi ikke bare alle være venner og la Nano gjør jobben sin? :slight_smile:

Han sa alt det, ja.

Hele Lymrit 37-01 er closed.

Direkte sitat:

""We have been very pleased on the recruitment speed. We have completed, a couple of weeks ago 37-01. We have reached the number of patients that we had to inroll in the study in all arms. So officially the study is closed.

Safety and efficacy result would come in the next weeks or so.

We are now focusing 100% on PARADIGME."

4 Likes

Jo. Men det må ha vært ved cut-off ASH. Nå sier de jo at alle er innrullert.

Men der går jo stadigvæk mindst ca, 3,5 mdr fra en patient inrulleres til at både safetydata og 3 mdr effektdata er aflæst.

1 Like

Det stemmer. Så Lymrit 37-01 vil ikke være komplett med førstegangsavlesning før litt ut i mars.
Når det gjelder Safety tror jeg det er nok data nå. Og vi skulle få en godkjenning på dosene innen kort tid.