Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Det er ikke usandsynligt at de har diskuteret det med de forskellige regulatoriske myndigheder i forbindelse med review, så de snart kan igangsætte PARADIGME og ARCHER-1.

Forsto det sånn at alle var innrullert for noen uker siden, altså alle armer ferdig/closed. De skulle jo komme med safety og efficacy data om noen uker, så de har vel da noen flere med klare data, som er rekruttert tidligere i høst men ikke klare nå.
Da vi jeg tro dataene på de vi fikk presentert nå er bedret seg, da det gjentatte ganger har vist seg at pasientene blir bedre og bedre når månedene går ( altså tumor krymper/kan forsvinne helt flere måneder etter behandling)
Må bruke en setning jeg har brukt noen ganger siden sommeren:
Skulle hatt mer cash å handle for nå!! :sweat_smile::money_mouth_face::+1:

1 Like

Langtidseffekten vil vi ikke se før annengangs avlesning. De første i Arm4 20/100 bør kunne leses av for andre gang i disse dager. Det er helt klart at en sen ORR eller en PR til CR her vil gjøre under for kursen.
At en av de 4 siste i 15/40 også vil oppnå ORR vil gi tallene en boost. Det ser endel bedre ut på papiret med 72% vs 68%. Går en «imaginær» psykisk grense på 70.

Åhåj, det var ikke så lenge den fredagskaramellen varte! :candy:

Men, da har vi altså fått NOK en mulighet til å handle aksjer på 70-tallet. Det blir spennendes å se hvor langt ned vi skal.

Kommentarer til data fra ASH;

  • NANO har innrullert MANGE pasienter i løpet av det siste året. Dette påvirker selvsagt DOR, CR% og PR%
  • 20/100 viser økende respons…som forventet.
  • Pasientgruppen i Arm-1 er repressenterbar med de som skal innrulleres i PARADIGME. Derisking deluxe!
  • Safety og behandlingsregime er i en klasse for seg.
  • Ledelsen er fremdeles entusiastisk
    1. linje er jo egentlig bare en døråpner for Betalutin… ARCHER-1 har potensiale til å ta store deler av 2. linjepasientene.
1 Like

Ble egentlig veldig mye som jeg trodde, flott å se at det er lite panikk å spore.

Dette er siste gang jeg ikke agerer på magefølelsen min, hadde tenkt å ta en tredjedel av posisjonen av bordet fredag ettermiddag. Hadde hatt 20% flere aksjer om jeg hadde turt å gjøre slik jeg trodde var best i år.

Dette er hvor jeg ser når jeg husker å løfte blikket, hva min langsiktige strategi i NANO satser på.

Er det kommet noe mer detaljert fra selskapet om når 2. linje kan nå markedet i følge deres prognoser? Eller er det noen som kan komme med konservative guesstimates?

Hørte hele oppdateringen nå. føler Costa jobber hardt for å holde tilbake sin entusiasme ovenfor Betalutin. “looks very promising”, “gives us an competative egde” osv. Mens han egentlig bare har lyst å skrike ut: "OMG bois ænd gurls! this produkt are so fantastisk. It is beating de andre products down in the støvel! Roche is sikling on our produkter but we will not sell for mindre enn 2000 Norwegian kroner pr stock!

9 Likes

Det er absolutt godkjent mtp. oppgang på fredag og middels news i helgen at kursen holder stand!

1 Like

Vi er opp fra torsdag i forrige uke på voldsomt volum. God knall:

3 Likes

Jeg har hovedfokuset så langt på 3l fl og det er virkelig her Nano imponerer. Vi snakker om knalleffekt på de sykeste pasientene, de som er blitt behandlet to eller flere ganger. Det er nettopp for disse pasientene at alt håp ser ut til å være ute, men så kommer Costas og Lisas med sin Betalutin og sier, we fix you. :smile:

3 Likes

Noob spørsmål, men hva mener dere når dere skriver “3 FL”,“2 FL”, osv.? :thinking:

1 Like

@anon69684326 3. linje for FL osv…(FL=type kreft innen NHL)

1 Like

Lurer på om det ikke var Einarsson som snakket litt rundt dette i den ene podcasten. Han sa noe sånn som om at den reelle behandlingen med Betalutin kom til å bli i kombinasjon med et annet legemiddel.

Om noen andre har hørt dette, be my guest å kom med referanse! :slight_smile:

Godkjennelse i 3. linje er inngangsporten til dette markedet.

2 Likes

http://www.lymphoma.org/site/pp.asp?c=bkLTKaOQLmK8E&b=6300155

Seriously? Det bør man da vite når man har innvestert i Nano… eller er du ikke i Nano? :slight_smile:

Noen som tror vi kan få noen innsidekjøp i dagene som kommer eller? Det hadde jo vært et fint signal om LC kjøpte NANO for en årslønn eller no… :slight_smile:

Jeg var klar over at “FL” stod for follikulært lymfom, men jeg var ikke klar over hva nummereringen betød.
Jeg er fortsatt i Nano :sunglasses:

5 Likes

Ja, du har nok rett i det. Husker ikke helt hva Einarsson sa, men mange har påstått dette i lang tid at 3l er bare begynnelsem. Men dette er jo ikke bare spesifikt for Nano, også andre prøver ut kombinasjoner. Når det er nevnt, så har vi bare resultater i mus ang kombien, så ikke ta noe på forskudd. Jeg tror også Nano vil virke i kombinasjon med andre medikamenter, og i det så ligger det vel an til å bli flere forsøk med kombi-studier. De kaller jo denne Archer-1, blir det Archer-2 og 3? Kan Beta virke på annen kreft eller forsterke ander medikamenter?
Mulighetene er mange…

Hehe, OK :slight_smile:

Det kom i Radium episode 30 ca 18:30. Hør fra 17:50 og ett minutt videre…

3 Likes