Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Hva dere husker folkens, imponerenede :fu::grinning:

3 Likes

Tror det har vært tema siden forsøkene i mus med kombinasjonsbehandling ble offentliggjort i 2016 en gang allerede(?). =)
Tenker at logisk å gå etter både CD37 og CD20 reseptorer er noe som burde kunne oppnå god effekt om safety tillater. At det er årsak til enormt god effekt i mus, og dermed gir grunnlag også for god translasjon. Men her kan jeg helt sikkert bomme pga momenter jeg ikke kjenner, for lite kunnskap i feltet.

Ledelsen har uttrykt stor tro på kombinasjonen R+B. Da tillater jeg meg selv å dele denne troen :slight_smile:

2 Likes

Godkjent er akkurat ordet jeg var ute etter. Lukter litt akseptanse fra markedet at dette var omtrent det man kunne forvente i denne omgang.

Viste dere at Keytruda ble godkjent på 69 pasienter :wink:

4 Likes

Det hadde vært enda mer spennende om de testet ut å gi rituximab og betalutin samtidig, i stedet for sekvensielt. Rituximab har vist i dyreforsøk at den øker internaliseringen av CD37 så da får man potensielt en forsterket effekt av betalutin og ikke bare en forsterket effekt av rituximab. Det er mulig de er skeptisk til dette på grunn av økt fare for alvorlige bivirkninger, men det hadde vært interessant å høre deres tanker rundt dette.

2 Likes

Håper det taes opp på en Q&A. Selv om en stiller spørsmål en mistenker at en kan svare på, har jeg inntrykk av vi får svært detaljerte svar på slike ting om det er momenter de har fokusert på selv.

Haha, se på Nano nå da gutter :smile: De som solgte om morgenen, på med joggeskoene…`?

4 Likes

Shortinndekning galore her?

Kommer til å close over 82 i dag… goddamn! :slight_smile:

7 Likes

Dette er gøy! Kursen går akkurat i den retningen jeg spådde, bare motsatt vei :smile:

Samme her. Heldigvises agerer jeg aldri på egen magefølelse.

1 Like

Var åpningen i dag siste mulighet for shortene på stop loss raid før de kapitulerer og stiller algo inn på buy?

Kan bli spennende førjulstid :grinning:

Hva skjer etter GF, skal FF da igjen pøse ut aksjer til shortere og samma gjørma om igjen?:upside_down_face:

Kan vi ikke ha GF hver 14. Dag? hehe…

Tja, jeg antar at shorterne tar en ny vurdering når den tid kommer. Samtidig må de vel se an hvor lenge det er til neste GF.

                   **Nano rising!**

jebus

2 Likes

Når aksjonærene skjønner at Betalutin vil få god markedsandel selv med like god effekt data som de konkurrerende selskapene for 3.linje ++ (4.linje - 5.linje… ) så er NANO pr i dag en “no brainer” og dermed en “safe bett”.

Ulempen med NANO er at vi har mistet hodet på effekt og glemt hvor uendelig bra produktet er selv med “normal” effekt respons. Å gå fra nesten uvirkelig gode effekt tall til veldig gode tall (Ash 2017) får mange til å stusse. Forskere og eksperter på fagfeltet roser dagens tall, lekfolk og skribenter er skuffet.

Nano HAR et produkt i lommen, den VIL komme på markedet og det er først når man får forsket videre på kombinasjons studier at det fulle potensialet vil slå ut i full blomst (effektmessig).

For hver pasient uten alvorlige bieffekter må sies å være kursdrivende.
For hver gang effektdataene holdes i hevd og er sammenfallende må sees som kursdrivende.

9 Likes

@FakeNews AMEN

Jeg tenkte på det samme i går, hadde vært et knallsignal om flere i Nano tok noen gromme innsidekjøp!
Men jeg tenkte også at det spørs om de har lov å kjøpe nå i disse dager, de må jo vite en god del mer enn markedet nå?

Ja, det er ihvertfall bedre at de kjøper enn at Jostein M.M* selger.

(*Moment Murderer)