Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

DnB økte antatt pris med nesten 100%
Hvor har de dette fra?
Noen som har lest noe om behandlingspris i det siste?

Hvordan kan kursmålet stå stille når de øker både LOA og pris?

@Prebo
Event - free probability er 50% ved 13.3 måneder. Skal se om jeg finner ett regneeksempel som forklarer det.

Jeg er enig med deg i at man ikke har tatt med pasienter fra fase 2 i posteren du viser til.

Men det du sier stemmer jo heller ikke helt over ens med posteren du viser til. Dersom man bare tar med DOR for pasienter som har fått tilbakefall, så må jo 3 av 4 pasienter som er over mDOR linjen kuttes. Dvs at mDOR bare kan bli 20.7 måneder dersom det er to pasienter som er tatt med. Hvilket åpenbart er feil.

@sparkonge
"We have increased our LOA for Betalutin in FL but lowered the LOA for DLBCL, and raised our
market share assumption in FL, but lowered it for DLBCL."

1 Like

Les rapporten som jeg la inn her så ser du hvorfor. Nå skal jeg kose eg med radium ep32.

Ps, er det sant at paradigme er i gang så bør det ligge melding i morgen før kl 0900 :wink:

3 Likes

Det man kan plukke opp fra DnB sin analyse er økningen knyttet til FL. Både pris og LOA.
Det at de velger å justere ned LOA for DLBCL er nok bare for å opprettholde kursmålet, ettersom kursen er såpass langt unna per i dag. Det er ingen data som tilsier redusert LOA for DLBCL såvidt vi er kjent med.

Hadde kursen vært rundt kursmålet så ville nok LOA for DLBCL stått stille og kursmålet blitt økt.

2 Likes

Takk for den du. Du rakk å skrive det jeg tenkte på.

For ikke å virke forvirra så kan de ikke øke TP. Så senk LOA på noe ufarlig de kan øke senere, øk på det som gjelder og behold kurs.
Smart :smile:

Melding til Einarsson fra NANO

"We declare a study started when the related clinical trial application
has been approved by at least one competent authority (one country).
Based on this we can say that the PARADiGME study has started.

Further information on participating countrys and sites will be provided
on clinigaltrials.gov"

2 Likes

Ja, ser jeg ordla meg litt feil.
De har såklart også tatt med disse 3 pasientene du nevner. :slight_smile:

1 Like

Litt kontekst kanskje? Mail? Børsmelding? Sms?

1 Like

mDoR: det finnes sikkert veldig gode grunner til å benytte seg av medianen her, men kan samtidig ikke gi et fullgodt bilde.

A) 1-1-1-1-13-21-21-21-21. Median 13. Snitt 11,22

B) 7-8-5-9-13-21-24-25-33. Median 13. Snitt 16,11

Så pasientgruppe A vil i snitt leve 5 måneder kortere enn pasientene i gruppe B. Kunne faktisk tenkt meg et godt gammeldags gjennomsnitt.

2 Likes

Radium EP32 @ 13:43

3 Likes

13:40:

Edit:

Denne linken:

13:40

1 Like

Har jeg forstått grafen korrekt når jeg sier at av de 15 som fikk CR, så fikk ingen tilbakefall før etter ca 13 måneder?

Hmm?

8 tegn

1 Like

Hmm. Side 5 i presentasjonen for ASH. Man ser 5 pasienter som har fått 100% percentage change in tumor size. I mitt hode tilsvarer det ‘‘CR’’. Men hvor i dette skjemaet har de gjemt alle de andre som også har fått CR?

https://clinicaltrials.gov/ct2/results?cond=Betalutin&term=&cntry1=&state1=&Search=Search

Den som først finner endringer her har en kjempefordel i forhold til resten av markedet.

2 Likes

Jeg kommer til å sende julekort til Elisabeth og Jonas @ RADIUM :pray:

10 Likes

Ganske enkelt skandale om de oppdaterer en ekstern nettside FØR de oppdaterer markedet. Det går bare ikke an.