Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Setter noen kroner på at “Frontmasta” fra HO finner det først…:wink:

6 Likes

Fant prisforklaringen til DnB:

Our initial price expectation for Betalutin was USD80,000 per treatment for FL, which we have
raised to cUSD150,000 per treatment given the increased pricing for new oncology drugs and
the strong clinical outcome data from the LYMRIT 37-01 trial, in which the duration of
response amounted to c13.3 months, and should increase over time as newly treated patients
mature.
With an average price for new oncology drugs of cUSD10,000 per month, we believe
it reasonable to assume a price point for Betalutin at least in line with the average of other
new drugs multiplied by the duration of response expected from the drug. Particularly given its
ease of use (a one-off treatment) and benign side-effect profile displayed thus far. On the
price discussion, we also note that Novartis is planning to charge cUSD475,000 per treatment
with its CAR-T therapy Kymriah™ (also a one- off treatment with strong clinical data in certain
indications).
However, given the complexity of CAR-T treatments, high side-effect risks and
the fact the patient must be continuously monitored for the first few months, the total cost of
treatment with CAR-Ts is more like USD1m–1.2m per patient.

2 Likes

DnB forstår ikke DoR de heller!:joy:

Tror denne skal kunne funke for å overvåke evt forandringer på sida:

2 Likes

Kun jeg og Montebello som skjønner dette. :sunglasses:

2 Likes

https://clinicaltrials.gov/archive/NCT01796171

Bare å sjekke her daglig det :slightly_smiling_face:

1 Like

DnB har senket LOA på DLBCL fra 40% til 15% pga økt konkurranse???
Mulig jeg bommer men hva har konkurranse å si hvis man leverer topprodukt?
Syntes den var tynn, og kun brukt for å holde TP på 145,-

Eller?

In terms of the other indication planned for Betalutin, DLBCL, we have lowered the LOA to
15% (from 40%) as the competitive landscape seems to be getting tougher and as the
company has not come as far in this indication. We also have a relatively low market share
expectation for DLBCL of c15%, and only for patients in 2L and 3L (as the primary treatment
in the 1L setting is ASCT). Initially, we believed Betalutin could potentially take a c25% market
share in the DLBCL indication for those patients who are ineligible for ASCT.

Uten håndfaste kilder så har jeg oppfattet at konkurransen innen DLBCL er betraktelig mye tøffere, blant annet fra CAR-T, samtidig som NANO enda ligger litt etter i å komme med resultater fra LYMRIT 37-05.

Tror det er en helt grei avveining å senke LOA for denne indikasjonen.

Har forumet landet på et grunnlag for beregning av DOR? :smiley: do tell.

Ved bruk av snitt domineres fort snittet av langtlevende pasienter derfor er median foretrukket.

1 Like

Det jeg etterspør er median i kontekst. De kunne fint gitt oss hele tallgrunnlaget når de først gir ut en median, eller et average i tillegg.

1 Like

Enig. Genial episode. Forstår noen aksjekursen for et selskap som har en medisin som viser tumorreduksjon på 90% og er i gang med fase IIb… ? Jeg mener, hallo? Hvor er rally?

Dette er jo megabull… synd jeg ikke har mer penger :roll_eyes:

9 Likes

Der er jeg enig. Posterformatet for veldig begrenset med informasjon. Forhåpentligvis blir Lymrit 37-01 publisert i et tidsskrift slik at vi kan få mer utfyllende informasjon. Ettersom lymrit 37-01 er stengt vil det forhåpentligvis skje i løpet av 2018.

2 Likes

Vi vet jo ikke noe om resultatene fra kombostudien enda… de kan vel heller ikke gå veldig høyt ut og øke kursmålet til 200 kr eller mer da de ikke enda har truffet på sitt første target :smile:

Forøvrig useriøst å prise Nano til 290 kr (50%x2) - det er jo UNDER børsverdien til Algeta.

1 Like

DnB har aldri regnet noe verdi av DLBCL inn i sine kursmål. Det de skriver nå er kun for å holde kursmålet på 145. Jeg kan minne om at DnB hadde kursmål (145) på 3FL alene før LYMRIT 37-05 startet, og heller ikke var nevnt. Dette var vel i januar 2017.

4 Likes

Patrik er en luring! Er jo klart at han ikke kan komme med ett oppdater kursmål som gjenspeiler det egentlige verdien. Men er jo ikke vanskelig å rekne seg fram til verdien så lenge DnB har tatt med all data.

Det er vel bare en drøy uke til solen snur. Tenker at kursen til nano vil gjøre det samme :grinning:

2 Likes

Sola snur vel 21 desember, da er det bare en måned igjen av mørketiden her i Finnmark :sweat_smile:
Får satse på at Nanokursen lyser opp i bekkmørtna her oppe nå framover :wink::+1::beer::heavy_dollar_sign::dollar:

3 Likes

Jeg tar det vel omtrent for gitt at data fra dette studiet kommer til å bli presentert i mange former i årene fremover.

1 Like

Dette hadde vært 60% opp news om vi var på Nasdaq :sleepy:

1 Like

Når det gjelder studiestart så er det vel vanlig at det er “first patient dosed” som meldes? Dvs at dette med at ett land har godkjent protokollen IKKE betyr at de har checket av det delmålet. Håper jeg.

3 Likes