Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Du har nok rett her. Det var iallfall tilfelle når DLBCL ble børsmeldt.

Får vel kjøpe nye joggesko i morgen kanskje, få igjen den slanten eg solgte på slutten i dag :thinking:

@anon21766851
Det er faktisk ikke unormalt at man kan se endringer på clinicaltrials.gov før det blir børsmeldt. Det gjelder generelt, ikkje bare for NANO.

Edit: så linken var feil, fikset nå.

5 Likes

En time trening og ca to timer borte og over 60 nanoinnlegg. Fantastisk news, selv om vi hardnakkede Nanoister ikke har vært i tvil om nettopp det.

Fint å få bekreftet av Einarsson at DOR er nå lavere pga at “ferskere” pasienter er med i regnestykket, og de sier DOR altså kan øke.

Så var det det med seamless da, får vi med dataene fra Arm 1 og 4 inn i Paradigme? Uansett, vi er skikkelig on track og mange av spøkelseskladdene som har spådd rekruteringsrpoblem og annet vissvass er vel nå satt på plass. Sikter da til HO.
:smile::rocket::100:

1 Like

The clinicaltrials.gov hack. :wink:

1 Like

Kjenner jeg blir glad av å lese denne tråden i kveld. Håper virkelig at vi som har sittet lenge nå får betalt.

2 Likes

Jeg synes forøvrig LOA på 50% er råbra av konservative DNB. Min loa for FL er vel nå 99,99999 %

Merker jeg må ha flere Nanoaksjer. Trenger jeg virkelig bilen? :kissing:

8 Likes

Vet ikke hvilken bil du har men klarer du deg uten den i 1.5-2 år så kan du kjøpe deg en Bugatti eller to :wink:

2 Likes

Ganske ny i3. Selger jeg alle Nanoaksjene i dag så får jeg vel råd til en brukt Veyron :slight_smile:

1 Like

I coference callen sier Costa noe om hvordan tallene fra ASH gir litt styrket tro for at Betalutin kan fungere i 2L. Han sa vel noe sånt som at slide 5 viser flere pasienter som ligger rett under 50 % reduksjon i tumorstørrelse, og at det kan indikere at Betalutin kan fungere bra i kombinasjonsbehandling for pasienter som ikke har kommet like langt i sykdomsforløpet som de pasientene som behandles i dette studiet (husker ikke helt hva han sa, har ikke notatene på denne maskina).

Bare en interessant kommentar til argumentet om å trekke fra for DLBCL i kursmålet.

2 Likes

Det blir da desto mer å legge til da! Tenk suksess med Betalutin i 3FL, det sier Costa og Einarsson er sikkert at det kommer på markedet. Er ikke i tvil jeg heller.

Så er det kombo Betalutin/Rituximab (Archer-1)som fungerte utrolig bra i dyreforsøk kontra bare Betalutin, den er vel beregnet for 2FL , et 60% større marked enn 3FL hvis jeg husker riktig.

Så hvis Humalutin for 1FL blir en suksess, enda større marked enn 2FL igjen.
Så har de DLBCL, får de en bit av det markedet, som er enormt, hva blir pris da?

  • andre studier i samarbeid med andre selskaper, bl.a mot leukemi-enda et stort marked! :smiley:

Dette har potensiale til å bli større enn noen av oss tør tenke, enda mindre ytre offentlig, da blir den stemplet useriøs på flekken :sweat_smile:

3 Likes

Jeg drømte om en kurs på 300, om alt slo til og all the stars aligned, nå tror jeg at jeg må oppdatere drømmen :smiley:

:star: :star: :star:

3 Likes

Hører man på litt nøye på Einarsson fra Radium episode 30 (om CMD) samt episode 32 (ash) og Dr Pier Luigi Zinzani (CMD) får man frem “atombomben” for Betalutin.

Bildet over er Effekt data av Betalutin og se det i sammenheng med diverse fremtidig kombinasjonsstudier. Ikke mye som skal til av et (1) responderende produkter i kombinasjon med Betalutin til å passere både 50% og trykke mange passienter helt i “bunn”. :wink:

Uansett. Og dette må alle få med seg. Pasienter, leger og de som betaler for behandlingen “driter” i om en tidligere pasient har fått 49% eller 51%. Det de er opptatt av er at det er overveldende høy effekt sannsynlighet! Noe en 7 åring kan se med sitt blotte øyner;)

9 Likes

Og må legge til… 90%!!! Responderer… WOW!!!

Wake up!
Wake up!
Wake up!

HOW LONG ?! NOT LONG!
CAUSE WHAT YOU REAP
IS WHAT YOU SOW!!

1 Like

Nedsiden for pasienten fremstår ihvertfall vanvittig lav.

Hvis man ikke skulle være blandt de som får god respons så har man ihvertfall høyst sannsynlig fått en liten respitt mens man ser etter neste mulighet, uten noen av plagene med gammeldags behandling.

Og hvor attraktivt er det ikke for helsevesenet når man kan ha så deilig hvilepuls på om pasientene kommer til å bli unødvendig plaget av å teste denne behandlingen?

Sier det igjen:

Caset er intakt.
Vit hva du eier.
image

4 Likes

Jeg synes det er vanskelig å velge mellom Targo og Nano.
Har landet på at jeg skal ha likt antall aksjer, så får vi se.

1 Like

Relativt konservative utregninger ved suksess med bare Betalutin i 3FL har regnet en kurs på rundt 400 kr, hvis Nano tar kun en moderat andel av markedet i 3FL. Nå er Dnb sine prisanslag på en behandling nesten doblet siden da, fra 80.000$ til 150.000$.
Vi vet jo ikke enda om Nano kan legge seg på 100K eller 250K dollar pr behandling enda, det kommer jo an på effekten til slutt, DOR osv.
Så er det jo andre ting i pipeline :wink::+1:

1 Like

Så blir det spennende om man skal teste pasientene for CD37 i ARCher-1. Hvis man for det inklusjonskriteriet er det ikke grenser for langt man kan komme. Vi vet allerede at 2FL pasientene reagerer nogenlunde likt som 3FL på Betalutin. Og at Rituximab vil, som FakeNews påpeker, skyve dem enda lenger ned i reduksjon.
Det blir utrolig spennende.

1 Like

Kjøpe targo nå blir som å kjøpe nano på 20 rett før q3 2015 i mitt hode. Kan gå helt vanvittig og nedsiden er jo begrenset.

3 Likes

Derfor jeg gjorde det i dag :smiley: deilig portis, noe Targo og mye Nano! :grin: skulle gjerne hatt mer da… :sweat_smile::+1:

2 Likes