Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Copanlisib sitt waterfall plott ser ikke så ille ut heller.

https://learningcenter.ehaweb.org/eha/2017/22nd/182063/pier.luigi.zinzani.efficacy.and.safety.of.copanlisib.in.patients.with.relapsed.html

2 Likes

Det vil bli en kamp om markedsandel, ja. MEN det er fortsatt behov alle preparatene :wink:

No cure :frowning:

2 Likes

Slenger med litt fakta om CD37 for NHL pasienter.

Lett å kun fokusere på FL (selv om det er pri1). Markedet er stort og pasienter trenger mest mulig alternativer.

1 Like

Selv ved samme responsrate har Betalutin mindre bivirkninger og et mye enklere behandlingsregime, så de bør nok klare å få en solid markedsandel ja :slight_smile:

1 Like

Har du økt igjen nå?

Jeg har vektet opp en smule i det siste ja

Copanlisib sitt waterfall plott ser slett ikke ille ut. Og dersom det kun var effekt som ble tatt hensyn til ville nok dette vært en stygg konkurrent til Betalutin.

Men jeg tror nok man må ta en del andre faktorer inn i vurderingen når man skal sammenligne Betalutin med andre kandidater. Sikkerheten til Betalutin kommer jo ut på topp. De bieffektene pasientene kan få/får kan behandles i ettertid. Behandlingsregimet er overlegent enkelt. For ikke å snakke om Quality of Life etter behandling. Ikke glem at at der her er snakk om pasienter som har gjennomgått flere behandlinger og som allerede er påført tildels kraftige bivirkninger. Her kommer NANO med er alternativ som kanntas gjennom en enkelt behandling, som gir oppsiktsvekkende god effekt, som gir få og svake bivirkninger og som således ikke forverrer pasientens allerede svekkede tilstand.

Ikke rart at behandlere ser frem til at dette produktet kan tilbys pasientene. For her er der snakk om pasienter med en fot i graven som gjennom en enkel behandling kan få forsinket sykdomsforløpet, få opptil flere år forlenget liv og det uten at allmenntilstanden/QoL blir forverret! Høres jo ut som en drøm, men det er det ikke, det er NANO sitt Betalutin.

Er glad jeg har oppdaget denne juvelen allerede. Hva med deg?

11 Likes

:pray:t2: AMEN :pray:t2:

Så vidt jeg kan bedømme er også Copanlisib sitt waterfall gjort på et tidspunkt da inklusjonskriteriene var spisset i større grad enn det Nano foreløpig har gjort.

Det noen kanskje glemmer er at man ikke kurerer NHL. Inntil man har en kur, så er det plass til mange ulike produkter. MEN, som du sier, det som virkelig skiller Betalutin fra ALLE andre medisiner, er hvor enkelt det er.

Jeg har skrevet om dette før, men la oss si at du har vært igjennom (flere) tunge cellegiftkurer, med tilhørende stråling. Og ved neste korsvei får du beskjed om at du kanskje slipper å gå igjennom dette helvete en gang til. Du kan få en sprøyte mellom lunsj og middag, så er du muligens kreftfri i noen år… Det sier seg selv, Betalutin skremmer livskiten ut av konkurrentene!

3 Likes

Det hele kan oppsummeres i dette sitatet fra Costa:

“We are entering a very competitive market now. We are making a lot of companies worried.”

Trodde aldri jg skulle gjøre det, men nå ble det faktisk litt salg i axa og et til kjøp av nano på 81,20 :smiley: lets go!

5 Likes

Ting tyder vel på at det var en god avgjørelse…RT 85,45 :wink:

2 Likes

What? Pga radforsk eller?

Sitter i heldagsmøte i dag og går glipp av rally men gledelig. Meget gledelig! :smile:

3 Likes

Mer enn noe annet får det meg til å tenke kombinasjonsbehandlinger kommer til å utredes i stor stil. Men behandlingene går kanskje ofte mot det samme innen toxicologi, som kan gå mot ryggmarg og vitale organer. Hvordan slikt kan påvirkes i kombinasjonsbehandlinger blir utfordringen. Tror så absolutt det bare er foten i døra til noe større vi er på tur å se nå med Betalutin for 3FL.

1 Like

Du går ikke glipp av noe når du er så smart å ha portisen lastet med Nano :grin::+1::money_mouth_face::moneybag:

1 Like

Det absolutte mest morsomme med den setningen der, er at det er ikke kødd engang…

7 Likes

… og de aller fleste merker ingen bivirkninger.

5 Likes

Hvilke søkeord skal jeg søke etter?