Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Gjorde det samme i dag; for på alle punkter!

Håper at dere som også er for men som ikke har forhåndsstemt eller gitt fullmakt til Ludvik, stiller på det ekstraordinære årsmøtet på onsdag og bruker stemmene :wink:

De som ikke har stemt sier vel ja, ettersom jeg forstår?

Håper det, for jeg hadde helt glemt at fristen gikk ut i dag :hushed::innocent:

1 Like

Jeg gikk gjennom innkallingen og de skjemaene til EGF, men det sto ikke noe om det der.
Noen som vet?

For en del uker siden orket jeg ikke skrive noe på HO lengre, nå orker jeg faktisk ikke en gang å lese der. Virker som admin er helt fraværende og at trollene har tatt helt over. Takk til gudene for at et forum som dette eksisterer.:clap:t2:

@Fornybar
Ser du ikke forventer så mye av Nano fremover. Jeg er helt uenig. Jeg mener Nano er i sin mest spennede periode noensinne, og sansynligvis vil det få utfall i positiv kurs. Vi går nå inn i siste året før guidet lansering av Betalutin i 2019. Samtidig vet vi at det kan komme samarbeid, bud, større aktører som vil kjøpe seg opp. Vi står overfor stuidiedesign på Archer-1. Vi skal/er så og si i gang med Paradigme. Samtidig får vi avlest nye data på Lymrit37-01 samt nye tall på de nye studiene som starter. Vi skal også i gang med DLBCL og senere Humalutin. Vi venter også når som helst avklaringer fra FDA/EMA om vi får regulatoriske fordeler. Så kommer det vel oppdaterte analyser omsider fra bl.andre Jeffries mfl. Jeg kan ikke skjønne noe annet enn at vi går inn i den mest spennende perioden i Nanos historie. Kanskje vi allerede er på markedet i 2018 om seamless-håpet som Nano selv har hintet om slår til. Jeg kan også minne om at 2018 begynner om 14 dager. Vi er slik jeg ser det på oppløpsiden for FL3, og muligens kan Nano legge inn en siste sluttspurt i løpet av 2018.

Edit. Glemte jeg å nevne at øyelegen vår har økt betraktelg i det siste? Han er tydeligvis stålbull på Nano. :yum:

8 Likes

@pdx @pdx

5 Likes

Hvordan er reglene om oppkjøp med Cash og AKSJER? Og da sikter jeg til sistnevnte.

Av og til gjøres jo slikt i fusjoner?!?!?

Plutselig eier man aksjer fra et annet land. Er det problematisk?

Dette har blitt postet før, men ser det har vært litt spørsmål rundt dette. I dette dokumentet fra FDA står det følgende:

Ideally, FDA should receive a breakthrough therapy designation request before initiation of the clinical trial(s) intended to serve as the primary basis for demonstration of efficacy if most of the benefits of designation are to be obtained.

I tillegg står det:

FDA will respond to breakthrough therapy designation requests within 60 calendar days of
receipt of the request.

Så hvis man antar at NANO sender en endelig søknad når studiedesignet til Paradigme nå er klart, vil de ha et svar innen 60 dager. Det er derfor tett med triggere framover, men BTD er mye viktigere enn oppstart av studier som allerede er priset inn.

4 Likes

Vil du som aksjonær godta et oppkjøp delvis i form av aksjer i et annet selskap? Jeg vil ikke det, sikkert ikke healthcap, FF eller de andre store aksjonærene. Altså da blir det evt nedstemt hvis de store sier nei da det vel kreves 90% ja fra aksjonærene.
@Dormancy ser du mener godkjent PARADIGME og Archer-1 er priset inn i kursen nå på 86 kr.
Var det også priset inn på 95,100,110 nå i vinter? Eller 124 for ett år siden?

2 Likes

Oilimp:

Seff ikke. Tenkte bare hypotetisk og om det var en reel fare. Har selv ikke hørt om slike avtaler, hvor den ene part er klart mindre en den andre. (I alle fall ikke børsnoterte selskaper innen bio-tech).

1 Like

Det kan godt være at kursen går opp når Paradigme starter, men det er resultatene fra fase 1/2 som derisker caset, ikke oppstarten av neste fase. Da bør i hvertfall Paradigme være priset inn, men hvem vet med Oslo børs. Samtidig er det ikke nøye om vi ligger på 85 kr eller 100 kr, det er større bevegelser jeg venter på i hvert fall.

Det er mulig markedet reagerer mer positivt på Archer-1 i forbindelse med at et større selskap sponser rituximab, men akkurat hva som starter reprisingen av NANO skal jeg ikke si. Av disse tre er det i hvert fall BTD man kan si det er knyttet usikkerhet til, selv om jeg mener det er sannsynlig at dette blir innvilget. Markedet vet allerede at Paradigme og Archer-1 starter straks, så kan man diskutere hvor rasjonelt markedet er.

Vi bør egentlig slutte å spekulere så mye i kursen, så lenge det kliniske går bra er det bare å komme tilbake om 2 år.

3 Likes

Men tror du de har søkt før Paradigme eller at de søker etter oppstart? Så det var spekulert i om at de sender søknad først etter oppstart?

Jeg vil egentlig anta de har søkt allerede, 60 dager etter oppstart av Paradigme er mer tenkt som det seneste tidspunktet vi bør få et svar. De har jo hatt store deler av dataene de sitter med nå tilgjengelig en stund, så de bør ha hatt mulighet til å søke allerede, men jeg regner med de har en dialog med FDA om timingen på dette i forhold til feks den nyeste dataen fra ASH.

3 Likes

Det har du helt rett i, jeg fokuserer stort sett på hvordan utviklingen går men man lar seg avspore litt av og til :sweat_smile:
Alle liker jo å se papirformuen vokse :wink:
Selv om det riktige og fornuftige på sikt er å fokusere på det fundamentale.
Edit: Nanooo, why no Melding on the børs? Its almost julaften! :yum:

1 Like

Begynner å gå tom for handelsdager her nu. Stålstter meg for skuffelse. :cowboy_hat_face:

Tålmodighet er nøkkelen i biotek, det vet vi jo. Om de starter 28/12 eller 5/1 spiller vel ingen rolle? Selv om det hadde vært greit å fått det i gang nå før jul :slight_smile:
Tok en tur innom HO, det er ikke bare enkelte i Nano som har hatt for høye eller premature forhåpninger, her er jo kompisen til @Sokrates med spådom: :sweat_smile:

Innlegg av: SafeInvest (11.08.17 10:03 ), lest 1360 ganger
Ticker: TRVX
RE^2: TRVX: Siste presentasjon fra Magnus Jäderberg, Wow Wow
Både Trvx og Pcib har potensiale til å gå 100-200% denne høsten.

Blir utrolig spennende å se read out fra pågående studier!

Jaja bra for meg og ande at de ikke gikk 100-200% i høst, så man kom seg billig (?) inn der :slight_smile: Men Nano nå. Kåm ånn Kåssta, send uss en pressemld! :smiley:

1 Like

Jeg forventer mye av NANO, men det virker ikke som om noe de gjør får kursen ut av kursrommet 70-90 - jeg forventer derfor at ting kan ta enda litt mer tid. Det kan selvfølgelig hende dette endrer seg ved definitiv oppstart av Paradigme og Archer-1.

Jeg er helt enig i at 2018 blir ekstremt spennende, og veldig positiv til at øyelegen øker.

3 Likes

Øy, når til og meg jeg har blitt optimist så kommer du og er helt despondent? :smiley:

2 Likes

Jeg tror markedet (endelig) blir litt overrasket når/hvis det kommer kliniske data i børsmelding.
Det kan komme ifm. First Patient Dosed i PARADIGME.

Jeg øyner begge mulighetene så klart, men jeg ville ikke gått inn med mer midler nå. :slight_smile: Er du optimist på grunnlag av både fundamentale forventninger og det tekniske?