Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Flink bisk :slight_smile:

Du kunne jo like greit ha stemt FOR som å la Ludvik gjøre det.

Stemt for!
De beviste at de er frenoverlente og har en god plan fremover på CMD.

3 Likes

Fornuftig!

Selv om jeg ikke er fan av store og flotte opsjonspakker vil jeg heller ha det enn å betale høy flat lønn som tapper selskap for kapital.

De som stemmer imot har nok ikke tatt innover seg konsekvensen av å gjøre det.

1 Like

Hvor stemmer jeg? Finner ikke noe under Corporate actions?

For min del lå det under Hendelser -> Generalforsamling -> Forhåndsstem

3 Likes

takk, da fikk jeg og forhåndsstemt - ja til alt

1 Like

Tror dere ledelsen venter med nyheter til etter generalforsamlingen for å tjene mer?

Om det hadde vert en bevist handling så hadde det vel ikke vært helt stue rent (les ulovlig). Når det skal sies så kan det tenkes at tilbakemeldinger som NANO venter på kan komme nå, om 1 time, i natt, i morgen eller neste uke.

1 Like

Hva er det slags meldinger de skulle holdt tilbake? Ser nesten ikke for meg at noe beveger kursen særlig mye på en stund nå. :flushed:

Avventer informasjon angående archer

Man venter vel på en offisiell godkjenning på start av Paradigme. Noen spekulerer i CMA, AA, BTD fra FDA osv.

For min del knyttes det stor interesse til ARCHER-1 studien. Er det noen som sponser NANO med rituximab? Om ja, hvem er det? Blir det Roche eller Novartis sin kopi?

Man kan spekulerer veldig mye om man har ledig kapasitet :stuck_out_tongue:

1 Like

Synes det er rart de ikke har fått denne enda da, siden de skal starte nå snart?

1 Like

Ledelsen holder oss virkelig på pinebenken. Det er 12 dager igjen av året. Vi venter på oppstart paradigme samt Archer-1.

Hva med å benytte ventetiden til å diskutere hva som vil være mest positivt for oss aksjonærer. Ønsker vi en samarbeidspartner i Archer-1 studien, eller ønsker vi at selskapet går hele veien alene med denne studien også? kortsiktig ville nok et samarbeid gitt oss noen fine børsdager, men er det den beste løsningen for oss langsiktige?

Tar gjerne en partneravtale hvis Nano forhandler fram en lukrativ en, vil føles sikrere mtp markedsføring og distribusjon osv med en etablert BP som partner. Som sagt hvis Nano får en god avtale da! :slight_smile:

Tar også gjerne en partneravtale. Betydelig derisking selv om det sikkert vil spise av slutt gevinsten.
En avtale tror jeg vil komme både pasienter og investorer til gode. Ikke minst vil det kunne synligjøre noen verdier.

Selv om det er kjipt å gi bort halve kaka så smaker halv fersk kake bedre enn hel gammel kake.

Viser kombo bra tegn så tror jeg det kommer :slight_smile:

2 Likes

Her har dere siste oppkjøpsteori, direkte fra yours truly!

Amgen kjøper NANO for å klesse Betalutin på sin Rituximab biosimilar som en booster.

https://seekingalpha.com/article/4132541-amgen-continues-reward-shareholders


image



21 Likes

Amagen har vert en het kandidat i min bok leeenge <3

Som du også referer til her så kommer både Costa og Renoldi, samt ett par andre fra Amagen. Om du ser nærmere på hva og hvordan Costa jobbet i Amgen så kan det lukte fugel :wink:

Edit: Dette er en av grunnene til at jeg er veldig spent på om vi får vite hvem som leverer rituximab til NANO og om det er en kopi (biosimilar). Skulle det feks være Novartis eller Amagen så kan det bli fyr i kjelen.

3 Likes

For de av dere som husker detaljer fra CMD så klaget Costa seg litt over all reisingen til USA for å møte investorer :crazy_face:

Hvor har Amagen hovedkontor monn tro?

2 Likes

Samme her!

1 Like

Bra :+1: en som sa jeg kunne like godt stemme selv da, men like greit at de jobber litt ekstra for oss :wink::joy::+1:

1 Like