Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Haha, satt nettopp å tenkte på de samme. Går å venter på melding fra både NANO og TRVX :heart_eyes:

1 Like

Jeg også, har ca 10% av portisen i Trvx nå, resten i Nano. Håper begge kommer med gode nyheter etterfulgt av ny ATH på begge :smiley::+1:

Tenker vi tar “seamless study” fra FDA i samme slengen :heart_eyes:

2 Likes

Ingenting hadde vært bedre. Jeg tror nok det kommer noe i løpet av uken iallfall. Hadde vært fint å fått det unna med en gang egentlig.

2 Likes

Ja at Nano allerede har 30-40 pasienter forsprang? Det og BTD hadde vært noe, i tillegg FDA godkjenning for Paradigme og Archer-1! Noe til julegave da :smiley::gift::heavy_dollar_sign:

1 Like

Kom til å tenke på noe… Kanskje nano smeller ut med en melding i forkant av EGF slik at det skal være lettere for ledelsen å få igjennom opsjons-forslaget. :smiley: og på toppen av dette må shorterne levere tilbake aksjene til FTF :smiley:

3 Likes

https://www.gov.uk/government/organisations/medicines-and-healthcare-products-regulatory-agency/about/our-governance#mhra-board-meeting-15-december-2017

4 Likes

Krieghoff
Enig med deg vedrørende QoL. I tillegg har Betalutin et oppsiktsvekkende enkelt og billig behandlingsregime.
Når man i tillegg kan vise til at Betalutin har virkning på 90% av pasientene og oppnår resultater relatert til effekt og sikkerhet i verdensklasse, så sier det seg selv at Betalutin fremstår som et unikt produkt.

Vi går inn i et spennende år og mye vil være avklart når vi kommer til 2019.

3 Likes

Fin tanke men da bryter de med børsens regler som klart sier at all kurssensitiv informasjon skal meldes til markedet så fort som overhodet mulig.

Paradigme start og A1 er kjent stoff for markedet, forundrer meg ikke om shorterne bruker slike børsmeldinger til å kjøre ned kursen, “sell on news” as usual.

Det som da hadde vært prima er om vi får en overraskende nyhet 1 eller 2 dager etterpå typ. BTD, AA e.l som et F. you til quantene.

2 Likes

Har vi (her inne) blitt enige om man kan få BTD / AA før Paradigme er i gang eller må vi vente til sommeren 2018?

BTD kan de absolutt få før Paradigme, ettersom jeg forstår så oppfordrer FDA selskaper til å søke så tidlig som mulig ifm fase2.
Angående AA så er vel panelet delt? Skulle tro de kan få det når evt FDA synes dette er for godt til å holdes unna pasientene, som de syntes i sommer om en medisin med dårligere effekt og til og med dødelige bivirkninger i noen tilfeller. :open_mouth:

1 Like

Er jo i utgangspunktet enig med deg. Men hadde vært meget nice uansett.

Det var da fryktelig hvor enig du skulle være :sweat_smile: men hva er du enig i? Så ikke hva han mente om det?

Haha, jeg er enig i det @Nocturne sier i forhold til å få info ut i markedet. Men det kan jo være nano styrer mot å få inn info rett i forkant av egf :slight_smile:

EDIT: så heller ikke at denne enig-posten min kom to ganger :wink:

1 Like

Hvis du klikker på profilbildet mitt i posten til @Gjertsen84 kommer du direkte til innlegget han svarer på. Dagens tekinvestor pro tip @pdx :wink:

2 Likes

Ahaaaa! :smiley: Ja det er jeg også enig i, de kan vel ikke sitte og holde på nyheter til det passer de mtp opsjonspriser for eksempel.
Da kan de spare 2-3 knallgode nyheter til etter emisjonsstrike er satt, og kursen går opp masse.
Tviler på at de prøver på sånt da.

Ikke helt stødig på regler om avstemming på HO…

RE^1: Nano - Ikke stem for nye opsjoner!
Trenger ikke likviditets-skvis nå. Stemmer absolutt for.
For å stemme ned dette forslaget bør man nærmest være Shorter eller forsmådd EX-aksjonær.

Trodde folk at alle kan stemme, selv om de ikke har aksjer? :sweat_smile:
Jaja personen stemte for hvertfall, så det er jo håp :slight_smile:

2 Likes

Husk at siste frist for å forhåndsstemme er i dag kl 16:00.

Logg inn på vps.no for å stemme elektronisk.

3 Likes

Logget inn i går, ga fullmakten for mine aksjer til Ludvik :+1: