Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Hva var forslaget?

Nå kan de gå hjem og skrive Paradigme og Archer-1 meldingene.

1 Like

1 Like

Jepp… Vist det er en ting man bør pirke på så er at dette forslaget ikke ble vedtatt.

Viktig, da kan man slutte å kødde rundt dette og løfte blikket fremover. Gode greier!

3 Likes

Greit at denne EOG er over og at ledelsen nå kan begynne å konsentrere seg om å få ut børsmeldigner om opstart av Paradigme og ARCHER-1.

I tillegg synes det som admin på HO har stengt ned det gamle forumet og at aktørene heretter kun kan benytte seg av det nye. I så tilfelle har jeg levert mitt siste bidrag på HO. Heretter blir det Tekinvestor for mitt vedkommende.
Samtidig så må jeg få si at jeg ikke skjønner meg på hva Hegnar og hans folk tenker på når de nå har tatt grep som ganske sikkert vil medføre at HO avgår med kvelningsdøden. Mange dyktige og seriøse skribenter forlater nå HO og da sitter de igjen med en mengde nettroll. Når de ikke lenger synes det er stats å krangle med seg selv, så vil interessen rundt HO være over for godt.

Takk til dere som står bak Tekinvestor for at det finnes et særdeles godt alternativ til HO. Og jeg føler meg rimelig sikker på at flere av aktørene på HO etterhvert vil finne veien over til bla dette forumet.

15 Likes

Evolusjon kalles det :slight_smile:

Er ikke slettet, men har fjernet link fra nye til gamle. Når det gamle legges død er det nok over og ut for HO.

Denne funker fremdeles.
http://forum.hegnar.no

Det er ganske mange fra HO her allerede, du drar sikkert kjensel på noen av nickene etterhvert. @Londonmannen HO, det siste året har vært intet mindre enn pinlig med det ene trollet større enn det andre.

Det ble ikke det siste. Måtte innom og se om noen av nettrollene var våkne og det kan man trygt si de var. Fikk passet mitt påskrevet såpass at jeg måtte nesten takke dem og ønske dem en god Jul. Men det var det.

3 Likes

En til gjest for en times tid eller noe? Ha det bra Harald.
Edit: @pdx kan du fjerne denne fyren?

2 Likes

Takk for nå, Harald. Hyggelig å hilse på. :joy:

3 Likes

“Don’t poke the bear” passer vel ganske bra nå :smiley:

1 Like

Forøvrig må jeg berømme Admin på Tekinvestor for en fantastisk jobb han gjør! Admin på HO hadde hatt mye å lære fra Tekinvestor!

10 Likes

Dette emnet er midlertidig stengt grunnet et høyt antall varslinger fra fellesskapet

This topic was automatically opened after 4 hours.

Yay, åpnet igjen. Kjør debatt! :smile:

1 Like

Kjære Costa & co. Dere fikk opsjonsprogrammet. Det er nå bare 4 dager igjen til jul. Har dere tenkt å gi oss vår julepresang? Det vi ønsker oss er en to-til-tre-trinns-rakett. Trinn en er melding om first patient dosed. Trinn to er melding om oppstart Archer-1. Trinn tre er melding om BTD.

Sørg gjerne for at meldingene ikke kommer samme dag, en melding i morgen og to på fredag er fint!

10 Likes

Da var EOGF ute av verden. Hadde forhåndsstemt ja, men synes OM sitt forslag var godt tenkt - Ville nok gått for det om det lå til votering.

Nå har styret fått det som de vil og da gjenstår det å se om varene blir levert.
Gleder meg veldig til oppdatering av LYMRIT som nå vel kan komme anytime
og ikke bare ifbm konferanser? Track record sier jo at BETA trenger litt virkningstid.
Synes det var litt overraskende med 0 av 4 på siste 15/40 (satser på at det var de som lå og vaka rett under 50 der :slight_smile:

Enig Nocturne… nå kan vi også få en liten presang :slight_smile:

2 Likes

Børsen er vel oppe i romjula også.
Ikke sikkert nano er det da, men 2H17 er vel strengt tatt til 29 desember :crossed_fingers:

Men kjenner håpet svinner hen…

Håper virkelig de snakket litt om infopolitikken på styremøtet, og ikke minst hva de må gjøre for å synligjøre verdiene i selskapet.
I skrivende stund, sitter de nok langt inne i julemiddagen med tilhørende aquevitter så en melding i morgen er kanskje for optimistisk? :sleeping:

1 Like