Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Ny Radium :smiley:

1 Like

Hva vil din reaksjon være dersom vi går inn i 2018 uten en lyd fra selskapet?

Nevermind.

Nano kommer når den kommer. Hadde ikke takket nei kurs i 2-300 kr intervallet og ska innrømme at jeg er overrasket over at vi ligger her nede og vaker fremdeles…

Så snar man får offisiell oppstart av paradigme er det mulighet for at vi får flere proff investorer inn. Costa sa under CMD at han reiste mye frem og tilbake til USA for møter med investorer. Vi får jo nesten stole litt på ledelsen.

De eneste investorene som har kommet til, bortsett fra øyelegen, kommer vel herfra. Og oss snakker han jo ikke med! :rofl:

Tenk om NANO kunne invitert gjengen fra tekinvestor opp til kontoret i Oslo for en runde med QA. DET hadde vært fantastisk. :clap:

2 Likes

Samme her, har ståltro men er lei ventingen. Selger ikke en aksje da kursdrivende info kan komme når som helst.

Biotek er en tålmodighetsprøve. Tipper jeg pensjonerer meg som aksjonær om et par års tid, om ikke før. :roll_eyes:

2 Likes

Ja, vi får stole litt på ledelsen. Men klinikkene tar ikke pause så meldingene kan komme i romjula også. Det ligger hos FDA og EMA nå.

BTD må vi gjøre mer research angående når den kan forventes. Personlig tror jeg den kommer med interrimresultater rundt juni/juli 2018. Men den kan også være på veg nå ut i fra hva jeg har lest.

4 Likes

For å si de sånn så kjøpte jeg noen tusen til på lavt 70 tallet i ren forbannelse. Lenge til noe shorterpakk ser de aksjene igjen.

2 Likes

90% indeksfond 4 lyfe etter NANO, samme hvordan det går. Men må nok innom en avvenningsklinikk først.

2 Likes

Haha, det samme tenker jeg…

Må virkelig avklimatiseres når dette er over :joy:

1 Like

Haha, har så smått begynt å putte litt penger i indeksfond selv :heart_eyes:

Fra morgendagens FA.

2 Likes

Har prøvd det meste av fond, gørr kjedelig. Da blir jeg heller trader :sunglasses:
Blir vel høyrentekonto i banken på 2% etter dette :tired_face:

1 Like

Har man en god slump penger ( snakker om millioner) til disp så er jo Index og fond greit.

Men til jeg er i den kategorien må jeg satse “høyt”, og for meg er det Nano.

Største faren min i Nano er at jeg i morgen MÅ selge aksjer av nødvendige årsaker. Heldigvis er min økonomi ikke i nærheten av at jeg MÅ.

Har stål tro på NANO vil gjøre med økonomisk uavhengig bare jeg har tålmodighet til å fullføre ultraløpet!

5 Likes

Vi sporer litt av, men er ikke så mye nytt fra nano for tiden så vi blir kanskje tilgitt :innocent:

Det trengs ikke millioner. Du kan sette deg ned å regne på hva 1 million i feks DnB global indeks er verdt i dag om man puttet pengene der i 2010. Bortsett fra det så er vel de fleste her inne enig med deg :money_mouth_face:

Det kommer vel litt ann på målet? Mitt mål er å starte for meg selv. Da holder det ikke med noe mindre en noen millioner… vi snakker jo også nytt hus, bil og feriehus :smile:

1 Like

Tosifret antall millioner så snakker vi butikk :grin::heavy_dollar_sign::dollar::moneybag:

Et skikkelig rungende høyt amen til det :+1:

4 Likes

Du må ikke brenne alle Nanopengan på bitcoineventyret da, @Nocturne

For meg er penger intet annet enn frihet, frihet til å gjøre det jeg vil i hverdagen. Hva skal man med gedigent stort hus? Man får bare sovet i en seng og bruker bare et toalett, man får også bare kjøre en bil (av gangen) og fet bil er bare kortvarig lykke.

Satser ufattelig mye selv (etter min målestokk), og da mest på Nano.
Når jeg begynte med aksjer skulle jeg bare sette av 100.000 til det. Nå er jeg inne med ca 15 ganger mer enn det. Men selv om det har vært et dårlig Nanoår sitter jeg godt i det., takket være fjoråret og noen heldige trades i år…

Håper gomeldingen tikker inn om noen timer, nå fortjener virkelig Nanoaksjonærene litt gode nyheter med påfølgende kusrøkning.

1 Like

Men tenk, da kan du investere de millionene videre også plutselig har du 3/4-sifret antall millioner :stuck_out_tongue_winking_eye::money_mouth_face: Hvorfor gjør ikke bare alle dette? :rofl:

Så flesteparten er av den oppfatning at det er ok å forlate 2017 uten nyheter/avklaringer?

Jeg må være så ærlig å si at det er skuffende å forlate 2017 med uavklart/usikker 20/100 grunnet lav populasjon, ingen designavklaring for paradigme eller behandling av første pasient i archer 1. Jeg forventet faktisk mer av 2h 2017.

Heldigvis har vi 5 dager til å rette opp dette.

1 Like

Jag blir også skuffet hvis det ikke kommer noe updates før vi skriver 2017 inn i historiebøkene. Håper virkelig det kommer en melding i morgen eller på fredag med updates til markedet. Synes vi har fortjent det nå etter ørkenåret 2017.

1 Like