Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Tar gjerne noen bra meldinger og en åpning i morra på 160 eller noe :grin:

Magefølelsen min er melding tirsdag eller onsdag neste uke. Fredager pleier også å være meldingsdag i Nano så mulig du får rett. Vi får se. Er en spennende måned uansett!

4 Likes

Har gratis kurtasje han der anonymous :slight_smile:

2 Likes

Tviler på at han betaler minimumskurtasje hver gang han handler en håndfull aksjer. Vel håndfull er vel å overdrive, om man da ikke spsifiserer det som en skytebas hånd. De mangler gjerne en til to fingre.

2 Likes

Nja det spørs. Broke. Broker. Brokest. :rofl: #desperatelywaitingforaction

3 Likes

Noen jobber hardt for å holde den nede hver gang den går mot 82 ass.

Måtte kjøpe litt mer for APCL smulene :slight_smile:

4 Likes

samme med TRVX på 18 , hær skal man holdes nede koste hva det koste vil #!"%#

1 Like

Ja, er litt irriterende når man ser slik oppførsel. Uhørt. Men - every dog has its day. Our day is coming.

Kjøpte 200 til - til tradepotten.

2 Likes

It Ain`t The Size Of The Dog In The Fight, It’s The Size Of The Fighter In The Dog!

so stay strong and we will win in the end :dog::money_mouth_face:

5 Likes

Ikke sant! Fem øl til gutta fra sagbruket! :point_up_2: :joy:

3 Likes

NANO ser ut til å ha 0 eventer fremover foruten finansiell kalender med kvartalsrapporter og årsrapporter.
PCIB til gjengjeld har 3.

Er det et glimt mellom fingrene på kort tett til brystet her? At partneravtale-samtaler er kommet betydelig lengre enn vi tenker? Eller at de virkelig ikke er så interessert i slikt? Andre tanker?

1 Like

Dere kan jo ta en titt på handelsloggen til Yara i dag, der snakker vi handler :slight_smile:

Når vi får melding om first patient dosed i begge studiene tenker jeg neste trigger er oppdatert data på Lymrit og muligens noe godsaker fra FDA. Utenom det blir det kanskje ikke noe news før i sommer.

Jeg håper vi med disse eventene legger oss på en høyere trading range; typ 110-120-130. Men det må vel noe uventet til for at vi skal komme dit H1 2018. Men hvis vi ser 1 år frem i tid så tror jeg verdien på selskapet er noe helt annet enn i dag og muligens kommer det penger på bordet lenge før den tid.

Håper i grunn det ikke blir oppkjøp. Men dagdrømmer nok litt om en partneravtale som tilrettelegger for DLBCL/ARCHER-1, mer enn Betalutin for 3. linje follicular lymphoma.
Ser etter selskap å plassere sparepenger i for fremtiden, som ikke trenger at jeg holder et våkent øye til børsen, det er litt mye jobb i blant.:rofl:

Det er nå hva jeg tenker(drømmer) mot når NANO ser ut til å profilere seg selv mindre mot partnere i 2018 enn i 2017. :sunglasses:

1 Like

Hvorfor skal vi se på Yara?

Oilimp
Det var kun fordi det var mange tusen handler bestående av kun 1 aksje (“en håndfull”) i dag. Så det er ikke bare i NANO det småhandles. Eksempelet i YARA i dag var helt ekstremt.

1 Like

Åja sånn, ja det er vel gullalder for de som driver med robothandel.

Har arvet, penger på konto i går, penger på Nordnet i dag :sweat_smile:
Hvordan ville dere fordelt penger mellom Targo og Nano?

Jeg tenker 60/40 da Targo kan gå flere ganger… muligens…

Har dere noen innspill?

Vurderer også kanskje en post i BergenBio

Har en post i nano fra før av, men starter en ny konto under navnet “arve”.

5 Likes

Har selv fundert på hvorfor de er så lite ivrige på ir-biten.

. Jeg tipper norske IPer står for over 90% av trafikken på nordicnanovector.com.

. Hvis de skulle se for seg å trenge mer penger før 1H 2019 ville de aldri i livet irritert så mange norske aksjonærer som de gjør med ir-strategien. Det er jo tross alt vi som presser opp kursen når hypen kommer.

. Nano kan ikke vite hvordan efficacy i PARADIGME vil komme ut, eller om resultatene vil betrygge aksjonærene og skape kjøpspress.

Jeg tror derfor at NANO har stålkontroll på det finansielle i sammenheng med launch av Betalutin, og at vi kan vente oss en partner ila 2018 som gjør emisjon overflødig.

Jeg kommer til å vekte meg opp ila neste uke i påvente av at NANO melder om partnerskap.

3 Likes

80% indeksfond for arvepenger, resten som du sier :slight_smile:

3 Likes

Hehe, ja men fond er jo så kjedelig, og dette er jo ikke arv til de som skal arve meg :innocent:
Har litt i Superfondet og div Vanguard ETF’er.

2 Likes