Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Enig.

Det jeg håper/Ønsker er utfyllende informasjon om Archer-1 og PARADIGME ved presentasjon i Q4. Mest mulig info er ønskelig. Studiedesign, regulatoriske status osv. I tillegg håper jeg på melding om en første pasient behandlet i minst et av studiene i løpet av Q1.

Jeg vil ta det som viktige tegn på at de har framgang i studiene, noe som vil være viktig i forhold til foreløpig guiding. Likevel er jeg forberedt på at dosering av første pasient kan strekke ut i Q2 basert på tiden det tok fra lymrit 37-05 ble omtalt startet til første pasient har behandlet. Samtidig er Paradigme og FL hovedprioritet så de vil forhåpentligvis klare å behandle første pasient raskere for disse studiene.

3 Likes

Wow, tror du virkelig det vil ta så lang tid? Hvis vi husker Costa fra CMD (begynnelsen av desember) så var Paradigme i gang - dvs. de ventet på godkjent study-design men påstod de kunne si de var i gang med godkjenning ved minst 1 site / land. Det tolker jeg da som at melding om first patient dosed er like rundt hjørnet, senest i slutten av denne måneden, men mest sannsynlig neste uke eller uken etter.

1 Like

Tror mange føler Ting Tar Jævlig Med Tid for tiden, så melding om pasient behandlet vil nok være forløsende.

3 Likes

DEt er jo greia med Bio. DET TAR VELDIG LANG TID. Derfor må man bare kjøpe og putte i skuffen.

5 Likes

For de som kjeder seg og føler at ting tar for lang tid.

Ta å slå ihjel litt tid ved å gå igjennom listen over ansatte i NANO på Linkedin og sjekk hvilke posisjoner og firma mange har valgt å forlate til fordel for lille NANO.

Her er min topp-4 liste :
Luigi: Vice President Europe, Middle East and Africa, Onyx Pharmaceuticals.
Reza: Medical Development Director & Scientific Communications Lead, Amgen Europe
Marco: Executive Director, International Franchise Head, Oncology, Amgen International
Lisa: Global Clinical Program Head, Novartis

…og dette er bare et lite utvalg… :see_no_evil:

Edit: fant for en tid tilbake ut at Luigi Costa hadde besøkt Linkedin-profilen min! :star_struck:

9 Likes

Tror det er mange som tenker samme her, og ingen av disse tankene kommer fra noen innad i bransjen som jeg har registrert enda. Så blandede følelser til det mtp kortsiktig trading.

1 Like

Joa, men nå mener jeg konkret i forhold til guidingen til selskapet.

1 Like

Fin avslutning på uka i Nano , som er hovedinvesteringen min, også targo som er “lillepotta” slutta greit :smiley::+1:god helg!

9 Likes

God helg! Vel installert på hytten for helgen. Neste uke fortsetter vi trolig klatringen. Om det ikke går så veldig fort er av underordnet betydning. Det viktigste er at kursen fortsetter nordover.
Tenker vi skal få nok bratte oppturer utover i 2018. Føler meg rimelig sikker på at LC ikke er superhappy uten grunn.

4 Likes

LC needs to put his money where his mouth is! Then maybe more of us will be “super happy”.

Ut i fra tiden det tok fra oppstart av Lymrit 37-05 til første pasient var dosert, så håper/tror jeg melding kommer i Q1, men jeg blir ikke overrasket om det strekker inn i Q2.

Under presentasjon av Q2 16 23.08.16 ble følgende sagt om Lymrit 37-05:
“Preparing to initiate clinical studies of Betalutin® in DLBCL post IND”

Mens på presentasjon av Q3 16 23.11.16 sa de følgende:
“Phase 1 dose-finding trial in DLBCL initiated”
“Initial clinical centres activated, patient screening
underway”

Jeg tolker det som at Lymrit 37-05 ble igangsett en gang mellom 23.08. og 23.11 i 2016. Lymrit 37-05 ble lagt ut på clinicaltrials 20.01.17. Mens første pasient dosert i Lymrit 37-05 ble meldt 17.03.2017

Dermed tok det minst nesten 4 mnd fra igangsettelse av studien til første pasient var behandlet. Samtidig kan det være noen momenter som taler for at første behandling vil bli gitt fortere denne gangen. For eksempel høyere prioritet og videreføring av lymrit 37-01. Derfor håper jeg at meldingen kommer i Q1, men er forberedt på at det kan strekke ut i Q2. Dette er kun spekulasjoner fra min side, ettersom selskapet ikke har guidet noe selv

3 Likes

Vanskelig å si, mest fordi at 37-05 var en egen studie, mens PARADIGME ser ut til å bli en forlengelse av et allerede pågående studie. Om jeg måtte tippe, vil jeg tro at vi får første PARADIGME-pasient i løpet av januar, mens ARCHER-1 fort kan få samme løp som 37-05, altså at det fort kan trekke ut i Q1 og kanskje Q2.

Men det blir bare synsing. Mer interessant enn første pasient, blir designet og rekrutteringstakten i PARADIGME. De må gjerne vente til april før første pasient så lenge vi får godskrevet en god bolk fra 37-01 inn i PARADIGME. :slight_smile:

2 Likes

Har ikke kommet et knyst fra NANO om JPM18 og Biotech showcase, men joda, de er i statene, som den alltid googlende Frontmasta på HO melder:

Luigi Costa skal delta på en paneldebatt:

https://bbbiotechconference.com/conference-agenda.php?id=67

Boston Biotech Conferences CEO San Francisco
San Francisco 6-7 januar 2018

1:30-2:00 pm

Global Markets: Biotech Access Across Borders

Luigi Costa, CEO, Nordic Nanovector ASA; Samantha Du, Chairman & CEO, Zai Laboratory; Carl Firth, CEO, Aslan Pharmaceuticals; Brian McVeigh, CEO, KBP Biosciences

Moderator: Mark Rothera, CEO, Orchard Therapeutics


Også på noe som ser ut som et businessforum?

Trout Group Annual 1x1 Management Access Event 2018
San Francisco, 8-11 januar 2018

Company Participants at Trout Annual 1x1 Management Access Event 2018
Luigi Costa, Chief Executive Officer
Marco G. Renoldi, Chief Business Officer

7 Likes

Vet ikke om jeg tror det før NANO børsmelder det :joy::see_no_evil:

Hvorfor ikke meldt? :thinking:

De har lagt seg på en linje hvor de melder ca 2 dager før konferanser har jeg lagt merke til. Kommer nok på mandagen. Men det kunne vært på events på nettsiden(!!)

Vent da. Den 6. er jo i morgen. Faen ass. IR-ansvarlig kan snart finne seg noe annet å gjøre.

1 Like

Hvilken IR-ansvarlig? Det hele er en vits. Og når de en sjelden gang kommuniserer noe er det formulert på en slik måte at den jevne aksjonær ikke forstår innholdet. Da er det godt å ha gode folk her på forumet (og noen få på HO) til å grave frem hva som egentlig blir meddelt.

Har det gått sport i å ikke melde noe som HELST lenger nå …!?
Ikke rart vi drikker :beers: :tropical_drink: hahaha

2 Likes

Helvete jeg glemte jeg kjøpte ipa i dag. Får ta i morra.

3 Likes

Aldri en helg uten IPA i kjøleskapet. God natt!