Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Tar gjerne en budkrig mellom Amgen og Roche :rofl:

4 Likes

Roche har vel, helt siden man på museforsøk fikk påvist en eget interessant og lovende effekt med kombinasjon av Betalutin og Rituximab, vært et av de BP som er vurdert som det BP som kunne ha mest å tjene på å kjøpe NANO.

Men etterhvert som effekten av Betlutin avdekkes mer og mer, så har jeg tro på at der også vil være andre BP som kan være interessert i å få kloa i NANO.

NANO vil på litt sikt bli mer enn Betalutin og markedet som ligger der er utvilsomt enormt.

2 Likes

Bra trykk nå! 85! :slight_smile:

6 Likes

Man kan trygt si at biotech-feberen er på vei tilbake på Oslo Børs. Anbefaler å fjerne alle salgsordre :wink: Bare ta en kikk på PCI Biotech. Nå begynner saueflokken å se etter neste case som kan gi samme russiske prosenter.

3 Likes

Det er dette jeg personlig mener er det mest spennende med ARCHER-1 studien på nåværende tidspunkt. Blir til ROCHE sin rituximab eller blir det en biosimilar? Skulle det bli noen andre enn ROCHE så kan det bli fyr i tårnet :smiley:

1 Like

NANO RT 86,5.

Så får vi se om det holder, 86-87 har vært en BITCH av en motstand.

90 er neste vesentlige motstand over?

2 Likes

90 er ingen teknisk motstand så vidt jeg kan se - jeg tror den 90 posten fjernes rimelig kjapt slik postene på 84 og 86 når vi kommer dit.

1 Like

Lurer på å plassere en trade rundt 92, i tilfelle en pump & dump er på tur inn, med pullback ~82-85. Men tror det er lurest å sitte på hendene, så begrenset størrelse. Trader andelen min er tungt inne, men tanken er sell on news på den biten, så en kan få vente hele H1 på ARCHER + PARADIGME oppdateringer om den må. :sunglasses:

1 Like

Ser du linken over kan det virke som det blir Roche sin “MabThera”.

Så absolutt. Alt annet enn ROCHE sin rituximab ville nok slått ned som en bombe. Vertfall i mitt hode :slight_smile:

Derfor skal det bli geit å få en avklaring

1 Like

Jeg tar full credit for oppgangen som kom etter jeg proklamerte på torsdag at jeg skulle vekte opp i neste uke… :roll_eyes: Detteføles som en bull trap designet for meg :smiley:

5 Likes

Irriterende at Nano ikke bare kan komme med en bitteliten oppdatering av en melding, markedet er jo elektrisk om dagen.

1 Like

Tålmodighet er tidens melodi. Og det er nok en del som ikke har den nødvendige tålmodigheten og som velger å skifte beite til andre aksjer som synes å gå langt bedre. Fullt forståelig. Jeg tror det er få av oss som sitter i NANO i dag som får med oss hele den forestående oppturen. Vi har allerede mistet en del til PCIB som har gått som en rakett siden desember. Jeg forventer at vi også kommer til å miste en del til TRVX nå når den har begynt å røre på seg. Og vi er jo markedet for å tjene penger, så derfor er det helt naturlig og forventet at en del hopper dit pengen synes å yngle best.

Men ser jeg på NANO, så registrere jeg at kursen ligger nær kr 30,- under siste emisjonskursen fra desember 2016 og at der har skjedd mye spennende i NANO siden den gang. Jeg har derfor stor tro på at det kun er et tidsspørsmål før denne underpriset aksjen på ny får luft under vingene. Når det skjer, er det naturlig at en del av dem som har vært med oppturer i andre aksjer finner tilbake til NANO og bidrar til mer luft under vingene.

Slik går no dagan, sa brura.

6 Likes

Når får vi neste readout på 20/100 og 15/40?

1 Like

Er vel på kvartalspresentasjonen 27.02

1 Like

Jeg tror ikke vi får readouts fra studier utenom konferanser. Det beste tipset er å gjøre research på når neste konferanse NANO kan tenkes å være med på er.

Dette baserer jeg på sunn fornuft etter året som har gått.

1 Like

Akkurat nå er det litt uforutsigbart når de kommer.

Fant bilde av båsen Nano har laget til neste konferanse … :joy:

nothing_to_see_here_1

16 Likes

Vanskelig å si, men AACR i april eller ASCO i juni ser jeg på som aktuell.

2 Likes

HAHAHAHAHAHAHA
beskrivende body