Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

ser da ut som paradigme det der når du ser på antall pasienter …:thinking:

2 Likes

Ja, dette er seamless, tror jeg. De sikter seg inn på totalt 200 pasienter totalt, det vil si at det utestår ca. 130 som det har blitt sikta til tidligere.

1 Like

Muligens enda mer interessant er denne:
http://apps.who.int/trialsearch/Trial2.aspx?TrialID=EUCTR2011-000033-36-CZ

Last refreshed on: 8 January 2018

Target sample size: 200

Countries of recruitment
Australia Austria Croatia Czech Republic European Union Israel Spain Sweden
United Kingdom United States

3 Likes

Mangler ikke Norge der? Er den REK saken så alvorlig at de faktisk tenker å skippe Radiumhospitalet fremover?

Tror det avventes en anke/dialog.

Ser ut som de planlegger å skippe Norge. Det har nok vært planlagt for det lenge. Jeg husker Costa sa tidlig i fjor at han håpet Norge kunne være med videre, men at det ikke var sikkert. Det var på en radforsk podcast.

Husker det jeg også.

Ja, stemmer det. Og om to uker kan han kanskje gi oss et endelig svar i samme podcast. :slight_smile:

Jepp. Poenget mitt er at de har planlagt for dette lenge og føler nok at en drøss sites i USA og Australia og UK gjør opp for lille Norge.

2 Likes

Men kan de gjøre opp for “Principal Investigator” Dr. Arne Kolstad??

Pokkers nisseland!

Han kan jo enkelt forflytte seg og administrere studien fra Norge.

1 Like

Folk dør faktisk pga en helsikkes paragrafrytter arrgh!!

Er ikke sikker på hvor “enkelt” det er i praksis.

Noe vi kan tipse media om?

5 Likes

Ja få det i media, da blir dt liv i leiren tenker jg !!!

3 Likes

Kolstad har jo plenty med andre ting han må ta seg av.

https://www.ous-research.no/home/institute/news/15053

Hegnar: myndighetene sa nei, kursen raser.

‘‘Jeg forstår absolutt ingenting, så denne korreksjonen var ventet’’ sier Trygve Hegnar(98) i en kommentar.

11 Likes

Trist at Norge som er opprinnelses landet nå skal bli ekskludert som følge av dette.
Latterlig kjedelig for de norske pasientene etter å ha hørt historiene til Kolstad om pasienter som var så lite mobile som følge av sykdommen at de så vidt klarte å komme seg til sykehuset. Mens de etter behandling har begynt å “trene” igjen.
Jaja, man kan vel være enig om at dette er for dumt!

2 Likes

Burde nok skrive litt mer enn bare tipset, for å unngå journalistiske fortolkninger om selskap går dukken eller hva de nå finner på. Men absolutt noe som burde frem i media, vise hvordan paragrafrytteri kan skade. Det er noe Ola Nordmann liker å lese om også.

2 Likes