Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Det er vel vanlig å kjøre flere armer i kombinasjonsstudier. Man skal finne ut om kombinasjonen fungerer bedre enn noen av de involverte stoffene alene, samt hvordan den fungerer sett opp mot eksisterende behandling. Rituximab er testet ut i en årrekke, så jeg vil tro de kan bruke historiske data på den biten. I tillegg er jo en del pasienter “resistente” mot rituximab, noe som gjør at å kjøre en ren rituximab-arm kanskje ikke vil være helt etisk.

Da står vi igjen med 4 armer, randomisert med interrim data punkter:
A: Betalutin single dose mot 2L-pasienter
B: Betalutin + Rituximab 15/40
C: Betalutin + Rituximab 20/100
D: Standard Of Care 2.linje FL . Gjerne Rituximab + chemo eller noe, avhengig av tumorstørrelse og forrige regime

Jeg TROR, siden de har valgt to doseringer i PARADIGME, at vi også får to doseringer i kombinasjonsstudien. Ser ikke helt hvordan de skal velge der når de ikke har valgt til PARADIGME.

Hva tenker f.eks @Boykie om design av Archer-1? Kan de droppe arm 1 og 4 i mitt eksempel på grunn av historiske data?

3 Likes

Er også svært spent, men vi får håpe det kommer noe før Lugano iom den konferansen skjer annethvert år, altså ikke før i 2019 :slight_smile:

1 Like

Oh my bad. Trodde ærlig talt at det var en årlig behivenhet.

Null stress :slight_smile: Vi satser vel på at de finner noe annet å delta på slik at vi får noe juicy news, tror det er ett eller annet i april kanskje. Sikkert andre som har mer info om det enn meg hvilken konf. som kan være aktuelle?

AACR og ASCO

1 Like

Abstracts vi kan få tilgang til i forkant?

image

3 Likes

@amagad man kan se på hvor de har presentert før:

Så AACR er vel den første av de store ja. :slight_smile:

2 Likes

Tnx. Mistenker at vi kanskje denne gang kan få noe data utenom konferanse. Iom fase I/II er lukket så kan vi kanskje få de siste data som ikke var klare til ASH.

1 Like

Ellers kan de jo bare rett og slett børsmelde når de har resultater å melde, når de har dosert pasienter i de 2 studiene, og komme med litt utfyllende info om studiene? Why Nano, whyyy are you doing it sooo complicated? :rofl:

Edit: Som @amagad sier så sa Costa 11 desember at de skulle få safety og efficacy data “in the next weeks”.
Da regner jeg med markedet får vite det også?

1 Like

Kjøpte tilbake tradepotten nå, har troen på at det skjer noe her nå snart, teknisk må kursen snart bestemme seg for om det blir brudd opp gjennom kilen eller ned. Brudd opp og vi får rally :slight_smile:

1 Like

@oilimp - haha…ja det er jo det store spørsmålet. Mente han at de skulle få data eller vi skulle få :slight_smile: …så vet vi jo også at Costas uker ofte kan bety måneder.

Hmm. Kanskje på tide å cashe ut litt kryptogevinst og satse på et forestående NANO-rally? :wink:

Kjøpte tilbake i går sjæl. Stars alligning.

1 Like

Skal ikke si hva du bør gjøre altså, men jeg har tro på det tekniske og vi VET det snart må komme noen fundamentale nyheter, så om den går på forventning eller news vet jeg ikke, men noe vil intreffe :slight_smile:

Det er vel en gang i fjor at Costa sa “in some weeks” eller noe om når SRC skulle samles og ha møter om godkjenning/anbefaling av 20/100. Og det er jo ikke noe han styrer, det vil si SRC,s møteagenda, når de behandler de forskjellige søknadene. Han var da for optimistisk ja, men å legge alt på han og i tillegg si at det ofte betyr måneder blir å overdrive. 1 gang er ikke ofte, hvis du ikke har flere eksempler jeg har glemt da? Det skjer, at jeg glemmer :joy:

Sendte forresten en høflig mail til IR og spurte om dette, refererte til det Costa sa da 11 des, og spurte om de ville meddele markedet når de fikk disse dataene.

1 Like

Timing is everything. :smiley:

1 Like

@oilimp - Overdreiv nok en smule ja , må jo spøkes litt med :slight_smile:
Når jeg tenker tilbake så sa han vel på CMD noe sånt som “so be sure to watch out for that” - antar at vi også da kanskje får vite noe.
Uansett så er lista med meldinger som kan komme som lyn ganske lang nå så jeg tør verken trade eller lette meg. Smører meg inn med samme tålmodighet som jeg har gjort siste 14mnd.

3 Likes

Elsker ordreboka akkurat nå… :slight_smile:

32

Edit - update:

15

Masta i front har postet på Hegnar. Har ikke lest det særlig godt, og det jeg finner er sikkert ikke endelig, men kan kanskje gi noen pekepinner. Ikke vet jeg om det er ‘‘fersk info’’ heller:

https://www.clinicaltrialsregister.eu/ctr-search/trial/2011-000033-36/GB

image

image

image

image

Ikke lest enda:

http://apps.who.int/trialsearch/Trial2.aspx?TrialID=EUCTR2011-000033-36-CZ

Edit: :slight_smile:

1 Like