Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Veldig gode innlegg her fra Londonmannen.
Long Long Long!

Skål (i en kopp kaffi) for nok en bra Biotek dag på OBX! :sunny:

1 Like

Ingen må ta mitt innlegg i går som kritikk mot NANO eller måte de jobber på. Jeg har den største tillit til at NANO gjør det de kan for at vi skal komme i mål.

Forøvrig er jeg helt enig i den London skriver. Har selv vert med siden IPO så har absolutt ingen planer om å gi meg nå. Litt oppgitt over at REK setter litt kjepper i hjulene må vi ha lov til å være.

Krieghoff
Einarsson kommenterte REK og var rimelig oppgitt over den stivbeinte, byråkratiske holdningen til REK. Men det eneste denne beslutningen går ut over er norske pasienter som ikke får anledning å bli behandlet med Betalutin. Men jeg antar at vi før høre mer om dette når Luigi Costa kommer i studio om to uker.

I tillegg er det jo verdt å merke seg hvor mye støy baisserne evnet å lage ut av denne hendelsen. Hadde man ikke visst bedre skulle man tro at denne beslutningen kunne velte hele NANO. Men som Einarsson sier, det løpet NANO nå kjører har ledelsen stålkontroll på. Kanskje ikke så overraskende når man ser på hvilke kompetente mennesker som nå utgjør ledelsen i NANO. NANO er i dag et internasjonalt selskap med en internasjonal ledelse, et selskap som nevnes i samme åndedrag som store, anerkjente internasjonale aktører.

Ikke så mye kursmessig støy enda. :+1:

Perfekt test av støtte (88.50), og bounce opp. Håper vi slipper å teste 86, og at vi heller forsøker å bryte gjennom 93!

Med news rundt hjørnet - hvem selger nå??

1 Like

Skrev det for 2 dager siden. Solgte litt der som er på yttersiden enda i påvente av baisseres effekt og slikt. Ikke så sikker på at news kommer denne eller neste uke.

Når news kommer vet vel i realiteten ingen. Det er nettopp usikkerheten når news kommer og hva nyhetene vil inneholde som gjør at jeg avstår fra å ha penger på utsiden av NANO nå.

Jeg føler meg rimelig sikker på at nyhetene som kommer er meget positive. Det bedømmer jeg ut fra det jeg hører Einarsson på Radium Podcast uttaler på bakgrunn av hva som kom frem på CMD og hans kjennskap til hvordan regulatoriske myndigheter jobber, samt hittil oppnådde resultater sammenlignet med konkurrentene sine, og ike minst den påviste langtidseffekten som Betalutin har på pasientene.

Ha en strålende dag!

4 Likes

Nordic Nanovector Generell tråd (NANO)

Post 9102 av @Boykie er hva jeg støtter meg til her.
Så nei, enig, mann kan ikke vite, men om det kan ta god tid enda, er det kanskje noen prosenter å hente i trade her på traderpotten. =)

Einarsson er en god ressurs i at han har medisinsk utdannelse og en god del erfaring fra bransjen. Men, han er også investert i selskapet, så uttalelsene hannes - i hvert fall der han ikke er 100% sikker - må tolkes med det i minne.

1 Like

Fornybarkrakk
Enig i det. Men jeg velger å stole mer på han enn mange besserwissere på HO og andre fora. For Einarsson, både som medisinsk fagerson og som eksponert investor, tror jeg er mer forsiktig i sine spekulasjoner enn mange anonyme aktører på diverse forum som helt klart har egne agendaer å pleie.

2 Likes

Lyst å utøve grov legemsbeskadigelse når jeg ser på HO sine værre troll.
Omtrent like moralsk som noen som slår ned gamle damer på åpen gate for å nappe veska deres <.<

Jeg er litt for urolig på aksjemarkedet så trader for mye etter egen regning. Men prøver til gjengjeld å forhåndskalkulere planer for kjøp salg, begrense meg.
Tror det er lurt å sitte rolig, og ville selv hatt høyere avkastning på det.
Men ser også grunnlag for kortsiktig salg nå, så ville påpeke det siden det ble reist spørsmål

Derfor vil noen selge nå, men tror også å sitte på hendene effektivt er beste fremgangsmåte i NANO. ^^

2 Likes

Nano dreams

1 Like

Når vi først er inne på youtubevideoer. Er dette themelåten vår?

Himmel og hav, noe av det verste som er skapt innen “musikk” fra 80-tallet! :joy: Nei nå selger jeg alle aksjene mine i Nano hvis du fortsetter sånn :rofl:

2 Likes

Inndekning av ca 160 000 shortaksjer fra 1.1.18 har bidratt til at kursen har gått 8 kr (untatt evt.posisjoner som ikke synlig) . Gleder meg til fortsettelsen

6 Likes

Vi får krysse fingrene for noen skikkelige gode, kursdrivende nyheter nå snart, så får de slite med inndekning! :grin::money_mouth_face:

2 Likes

Vet man noe om Archer-1 studien, antall pasienter, og hvor lang tid dette studiet vil ta? Første presentsjon av resultater kanskje i juni, da har det gått 5-6 mnd? Jeg er ikke så oppdatert på denne studien.

Vi vet så lite. Nesten ingenting bortsett fra navnet.

Spent på antall pasienter, fase de skal starte i, dosevalg og hvorvidt de må kjøre doseeskalering i begynnelsen. Lugano er no et godt bet for de første små drypp?

Er fase 2.

Mye av den informasjonen du nevner tror jeg kommer i børsmelding ifm. first Patient Dosed.

1 Like

Denne GLEDER jeg meg til. Dersom melding kommer snart, ser jeg ikke helt hvordan de skal kunne gå for 20/100 med det tallgrunnlaget de har fremlagt for kun 8 pasienter så langt.