Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Er det ikke ALT + F5 du mener?

Edit: Var jo selvsagt Alt + F4 jeg mente :slight_smile:

1 Like

Mindre spørsmål, mer F5!

OG SÅ KOM IGJEN OG BY DA GNITENPEISER!!!

2 Likes

Volumet er virkelig stille før stormen. Those in the know har kjøpt og holder. Those who are clueless tenker ikke på Nano men de kommer løpende når melding foreligger. Jeg er spent på reaksjonen. Får vi PCIB type reaksjon eller blir det nok en sell-on-news? Stay tuned!

2 Likes

@Nocturne @Savepig m.fl, nå er det vel lov å si:

image

8 Likes

Jeg blåser i om Nano flagger ut, men å miste Kolstad som principal investigator mener jeg er kritisk i den fasen vi er i nå.

Kolstad blir nok med videre uavhengig av REK og Norge, det er jeg 95% sikker på.

2 Likes

Hei .
Jeg fant denne her http://www.onclive.com/peer-exchange/nhl-treatment-paradigms/the-future-of-treatment-of-bcell-lymphoma
Den er riktignok fra Mars 2017, men dem snakker om ASH som da nok var i 2016.
Dem snakker om fremtidige legemidler for behandling av B-Cell Lymphoma. Hør hva de to første sier og spesielt hva han med brillene sier som sin avslutning.
Høres jo ut som Betalutin …

Kolstad kommer til å ha nok å gjöre mef Archer fremover og Betalutin er vel ca ferdigforsket?

:slight_smile:

Jeg tror egentlig vi bekymrer oss som gamle sykjerringer, uten grunn. :sweat_smile: Dvs enkelte gjør det, jeg er ikke det spøtt bekymret.
Siden jeg tross alt er langsiktig i Nano så bekymrer jeg ikke meg for en måned eller 3 “forsinkelse”, dette er biotek, at de klarer å følge kalenderen og klokkeslett for studier og godkjenninger o.l er det bare dumt å tro på, det skjer nok ikke i noen selskaper.
Alle tidslinjer er nok sånn ca, noen kanskje litt optimistiske og andre mer nøkterne.
Har man tro på det de faktisk jobber med, så er det bare å roe ned, la de gjøre jobben sin og vente på nyheter. :slight_smile::+1:

8 Likes

Siste handledag før helg. Er spent på å se på mandag om utlendingene fortsetter å øke i NANO!

2 Likes

@Nocturne @Savepig eller andre, er Northern Trust Global Services noen som forvalter aksjer for Health Cap?

1 Like

Jepp.

1 Like

Hva tenker dere om sansynligheten for oppkjøp i løpet av 2018?

Feks etter sterke resultater fra både Paradigme og Archer-1 på konferansen i juni-18?

Lav men ikke umulig. Partneravtale litt høyere sannsynlighet, men fremdeles ikke voldsomt.

Er i 2019 tampen begynner å brenne gitt at resultater fortsatt er gode.

Ting Tar Tid. :slight_smile:

3 Likes

Jan
Ethvert farmasiselskap med produkter under utvikling, vil være et potensielt oppkjøpsobjekt i BP sine øyner. Men hvorvidt det blir et fremstøt, vil være avhengig av produktet som er under utvikling, markedspotensial og ikke minst hvorvidt produktet passer inn i porteføljen til et potensielt BP.

Ser vi på NANO og deres Betalutin, så er det et faktum at NANO har et produkt som hevder seg helt i teten av eksisterende produkter og produkter under utvikling i 3L. Ser man hele pakken under ett (ORR, CR, safety, complience, QoL og DOR), så er Betalutin helt på toppen. Betalutin er så godt at det også hevder seg i konkurranse med produkter brukt mot 2L. Og man venter i spenning på hva Betalutin kan oppnå av resultater gjennom Arches- studien, der man skal se på effekten sammen med Rituximab.

Kan et slikt produkt friste et eller flere av BP? Min mening er et absolutt JA. Så spørs det da hva som er smartest; forsøke å få kjøpt NANO før data fra Archer-1 foreligger, eller vente til man ser at det funker. Men venter man til Archer-1 bekrefter at Betalutin funker meget godt i kombinasjon med Rituximab, så blir nok prisen et BP må gi en helt annen.

Utfordringen for et BP som ønsker å kjøpe NANO ligger i eierstrukturen. Største eier har mer enn 10% av aksjene. Følgelig er kan Healthcap blokkere et oppkjøp, dersom de ikke er fornøyd med prisen. Men som vi vet, alt er til salgs om prisen er riktig.

Så tilbake til spørsmålet om oppkjøp i løpet av 2018. Jeg tror at sannsynligheten for et bud på NANO i 2018 er reell, men jeg tror ikke selskapet blir oppkjøpt i 2018. Dog vil et bud på selskapet gi oss en pekepinn på hva et BP verdsetter NANO til. Og jeg tror at den prisen blir liggende betydelig over dagens markedsverdi, for å si det mildt. Her bør man ha klart for seg hva Algeta gikk for, og NANO står i en langt friere forhandlingsposisjon og bør være mer verdt enn Alget.

2018 er absolutt ikke året da man bør sette seg på utsiden av NANO, sa brura.

9 Likes

Jeg tror ikke det “spiller noen rolle” hva BP gjør.
Byr de før Archer data, så må de by høyt for å tekkes de største aksjonærene.
Byr de etter Archer data, så må de by høyt for å tekkes de største aksjonærene.
Så da kan BP likeså godt vente på data, for de store i nano vet hva de har mellom hendene likevel.

Det er uansett vinn vinn for de som har aksjer, og personlig tror jeg ting skjer i 2018 :+1:

3 Likes

I tillegg til at NANO står mye friere enn Algeta gjorde på oppkjøpstidspunktet er at NANO har en pipeline som ikke bare er ett produkt slik Algeta hadde i sin tid. Archer, Humalutin, DLBCL behandling og mere til.

Jeg er enig i at et oppkjøp kan komme i 2018. De nye skattereglene i USA kan være en driver for oppkjøp. Jeg vil tro at innvilgelse av Breakthrough Therapy Designation vil forsterke interessen fra Big Pharma.

Selv om Betalutin er enkelt å administrere og fremstår som safe er imidlertid antall doserte pasienter fortsatt begrenset. Med flere innrullerte pasienter kan ORR og CR prosent teoretisk sett gå ned.
Resultatene av Archer blir foreløpig bare spekulasjon selv om museforsøkene var lovende.

I det korte bildet er jeg for min del svært spent på hva Cosgta og Dale forteller på podcast 36 ( ca 22. januar). Einarsson kan jo åpne med å stille spørsmålet: “Are you still superhappy Luigi Costa”?

Vi får håpe at de kommer for å gi mer informasjon om når de frigir mer data av 20/100 studien. Blir det på Q4 presentasjonen? Jeg ville tro at man også kan gi mer informasjon om status på Archer søknaden. Costa opplyste på DnB Healthcare konferansen at søknaden skulle sendes i uken 17-24 desember.

2 Likes

" Vi kan vel ikke si at det er spesielt spennende å sitte med NANO aksjer for tiden…helst sideveis utvikling. Ser at det snakkes mye om for lite informasjon fra NANO til aksjeeierne. Noen som har noen synspunkter på dette? Jeg personlig mener at NANO har full kontroll på all fremdrift og det regulatoriske, med et fantastisk dyktig team! Det handler vel mest om å være tålmodig og long i denne aksjen, og i biotek TTT. "
@Bentus jeg svarer deg her på generell Nanotråd i stedet for TA-tråden.

Jeg synes jo også, som mange andre at det godt kunne kommet mer informasjon fra Nano, bla at de børsmeldte en nyansatt i lavere stilling men ikke den som ble ansatt i en lederstilling før jul.
Men vi får bare ha tro på at de har en grunn for det meste, og at de har kontroll.
Venter jo også på info/data fra Lymrit som ble avsluttet før jul.
Og selvsagt mer om Paradigme og Archer-1,
Så har de jo andre studier, alene og i samarbeid med andre selskaper, og jeg og mange andre vil tro de har en søknad inne om BTD, som har en behandlingstid på inntil 60 dager.
Tror 2018 blir et betraktelig mer spennende og begivenhetsrikt år enn i fjor :slight_smile:

Vet vi ca dato da søknad om BTD ble fremsendt?